Gå til innhold

Samboer vil reise langt med bil for å fiske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg krangler med samboeren min. Han vil kjøre 3 timer med bil ned til Oslo for å fiske. Jeg blir gæren! Han argumenterer med at han ikke skal gå ut av bilen og ha med mat etc. Ingen folk er det der heller. 

Jeg har sagt at hvis alle skulle tenke sånn så er alt forgjeves (alle som holder karantene, bedrifter som går konkurs, folk som mister jobbene sine etc). 

Hva skal man gjøre med en sånn idiot? 

Anonymkode: b48e4...2c6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ser ikke problemet, han skal jo ikke være med folk.

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Ser ikke problemet med dette, bortsett fra at jeg håper han ikke får noe fisk. 

Skrevet

Han skal jo være alene, hva er problemet ditt?

• Liker 9
Skrevet (endret)

Syntes du virker litt hysterisk- Om han har med alt han trenger og slipper å stoppe på en bensinstasjon er det jo ikke noe problem. Det er fortsatt lov å dra på dagstur til en annen kommune. Det er jo ikke som at han skal være med andre mennesker. 

Kanskje han bare trenger et lite rolig avbrekk fra alt. Gi han det da

Med mindre han er i karantene da. For da er han jo en idiot. 

Endret av mlifjeld
  • Liker 12
Gjest Dævendøtte
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han argumenterer med at han ikke skal gå ut av bilen

Skal han fiske fra bilen? 

Skrevet

Hva er problemet??

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså.. Norge er ikke satt i fengsel, hva har stengte bedrifter og konkurser med det å gjøre at han vil kjøre alene til gokk og fiske helt alene? Er jo fint å komme seg ut. 

Anonymkode: 91cba...00f

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke mannen din er så idiot, dette viruset sprer seg mellom mennesker. Mer smitterisiko å gå på butikken å kjøpe kjøttdeig. 

Problemet er jo når en skal innom Esso og ha pølse i brød, og en liten tur innom her, og do-pause der. 

Det er andre mennesker man må holde seg unna, ikke naturen.

Vi bor på landet, og ser på det som mindre skummelt å ta en tur til sjøen, enn på REMA. 

Skitt fiske, og god middag 😉

Anonymkode: 95c24...610

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner heller ikke problemet.

Anonymkode: e97d7...267

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Ser ikke problemet med dette, bortsett fra at jeg håper han ikke får noe fisk. 

Hvorfor håper du det? 

Jeg ser heller ikke problemet med denne turen. Men jeg kan tenke meg et par andre steder jeg heller ville dratt på fisketur enn Oslo...

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså.. Norge er ikke satt i fengsel, hva har stengte bedrifter og konkurser med det å gjøre at han vil kjøre alene til gokk og fiske helt alene? Er jo fint å komme seg ut. 

Anonymkode: 91cba...00f

Oslo er ikke akkurat i gokk da.. men også der finnes det jo selvsagt steder som er brukbare å fiske på. Uten å møte mye folk. Men jeg ville likevel valgt et litt annet sted for den fisketuren. Og det har ikke noe med corona å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Han trenger ikke å komme hit å ta fisken vår!

Anonymkode: 41da4...020

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

La han fiske....

Det er lov og sunt.

Anonymkode: 00bab...49d

AnonymBruker
Skrevet

Til OSLO for å fiske? Jaha, er hvertfall ikke fisk han skal fiske etter! Ingen kan spise den fisken heller bare så det er sagt.

Hører mer ut som om han er tenkt seg på en fest eller kjøpe sex, treffe elsker/elskerinne.

Anonymkode: c6410...4b0

• Liker 8
Gjest Dævendøtte
Skrevet
43 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Hvorfor håper du det? 

Jeg ser heller ikke problemet med denne turen. Men jeg kan tenke meg et par andre steder jeg heller ville dratt på fisketur enn Oslo...

Nå blir vel dette essensen i resten av tråden ;) Jeg synes ikke det er noe snilt å dra en fisk etter en krok, tror neppe fisken synes det er særlig digg heller. 

Skrevet

Han er jo en mann, så må han pisse på turen kan han gjøre det hvor som helst ute. Og han skal ha med mat på turen, så han trenger ikke stoppe på en bensinstasjon for å kjøpe noe av det. Og når han kommer frem skal være alene ute i naturen. Jeg syns det høres ut som en god ide jeg! 

• Liker 1
Skrevet

Je skulle dra på fisjing tæl Oslo, og hadde henger'n min klar
Da så je kjerringa i porten, som en kvinnelig barbar

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som drar til Oslo for å fiske.

Bor dere 3 timer unna, så har dere garantert bedre fiskedammer der enn i Oslo!  😁

Anonymkode: e1e0d...ad0

• Liker 9
Skrevet (endret)
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes ikke mannen din er så idiot, dette viruset sprer seg mellom mennesker. Mer smitterisiko å gå på butikken å kjøpe kjøttdeig. 

Problemet er jo når en skal innom Esso og ha pølse i brød, og en liten tur innom her, og do-pause der. 

Det er andre mennesker man må holde seg unna, ikke naturen.

Vi bor på landet, og ser på det som mindre skummelt å ta en tur til sjøen, enn på REMA. 

Skitt fiske, og god middag 😉

Anonymkode: 95c24...610

Så lenge Esso ikke er stengt og man følger rådene fra myndighetene så er det OK. Men man bør ikke bryte seg inn på Esso og lage seg pølse i brød og pisse dersom det er stengt :) , men det er sikkert åpent siden myndighetene ikke har pålagt dem å stenge. 

Man skal holde avstand og vaske hendene, ikke bli fanatisk!

Endret av Tiuren
  • Liker 3
  • Opprett ny...