Gå til innhold

Menn, noen spørsmål til dere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du om morgensex? Vekke kona for sex, når du vet det er greit og hun blir fort klar? 

Hvordan hadde du reagert hvis kona satte seg på ansiktet ditt og ba deg slikke henne, hvis dere ikke hadde gjort det før? 
Og hva hvis kona ønsket spanking og lugging under sex? Ville dere likt det? 

Ville dere litt økt sexlyst på kona? Eller ville det blitt slitsomt for deg? Hadde du turt å innrømme at du hadde mindre sexlyst enn henne? Ville du uansett prøvd å gi henne litt mer sex? 

Ville dere likt å runke for at kona skulle se dere komme? Du med bind for øynene. 
Ville dere likt å se kona onanere seg selv? 
Bruke dildo på henne? 

Er det nedtur å ikke komme inni henne under sex? Men å sprute en annen plass? Evt hvor ville dere sprutet? Ønsker du at hun svelger? 

Synes du dama bruker lang tid på å komme? Ønsker du å hjelpe henne til orgasme før eller etter samleie? 

Er det turnoff med partner som har stor sexlyst og som er frempå for å få sex med deg? 

Liker du å klemme/klaske dama på rumpa daglig utenom sex? Og på musa? Ta på puppene? Betyr det at du er fornøyd med både rumpa, puppene og musa? 

Håper noen orker å svare🙈 

Anonymkode: a9dfd...e11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har liksom samlet opp veldig mange spørsmål her. Hva om du bare tar for deg forumet her, og leser innlegg for det siste året, da tror jeg du finner mye av det, pluss sære greier du aldri har tenkt på. 

Du finner også mye her, om å ha større sexlyst enn partner.  Det er som regel utfordrende for begge. Hvis partner sjelden gidder, så er kinky og leken sex som regel det siste de tenker på.  

Anonymkode: d3cdc...09e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet. Men håper noen kan hjelpe med med å svare uansett🙏🏻

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du om morgensex? Vekke kona for sex, når du vet det er greit og hun blir fort klar? Ja, elsker morgensex med fuglekvitter utenfor vinduet

Hvordan hadde du reagert hvis kona satte seg på ansiktet ditt og ba deg slikke henne, hvis dere ikke hadde gjort det før? Ja, hærlighet... hvorfor ikke?
Og hva hvis kona ønsket spanking og lugging under sex? Ville dere likt det? Nja, men jeg gjør det for hennes skyld...

Ville dere litt økt sexlyst på kona? Ja Eller ville det blitt slitsomt for deg? Nei Hadde du turt å innrømme at du hadde mindre sexlyst enn henne? Ja Ville du uansett prøvd å gi henne litt mer sex? Ja, selvfølgelig

Ville dere likt å runke for at kona skulle se dere komme? Ja Du med bind for øynene. Ja
Ville dere likt å se kona onanere seg selv? Ja, det er himmelsk vakkert og pirrende
Bruke dildo på henne? Ja

Er det nedtur å ikke komme inni henne under sex? Nei Men å sprute en annen plass? Nei Evt hvor ville dere sprutet?På magen, brystene, ryggen, lårene, føttene, munnen, men aldri i ansiktet eller håret Ønsker du at hun svelger? Forlanger aldri..

Synes du dama bruker lang tid på å komme? Noen ganger Ønsker du å hjelpe henne til orgasme før eller etter samleie? Begge deler, men synes det er best hun får først...

Er det turnoff med partner som har stor sexlyst og som er frempå for å få sex med deg? Nei, det har aldri skjedd

Liker du å klemme/klaske dama på rumpa daglig utenom sex? Ja Og på musa? Ikke klaske, men stryke ømt så jeg kjenner konturene... Ta på puppene? Ja Betyr det at du er fornøyd med både rumpa, puppene og musa? Ja

Håper noen orker å svare🙈 

Trenger du mere utdypninger så bare si ifra😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan godt vekke henne på en måte som gjør at hun velger enten kose eller sex. Hun er av og til veldig trøtt på morgenen. Så det blit fort en mellomting mellom å forføre henne og det at hun ikke skal bli for våken hvis hun egentlig vil sove. Da får man heller ta seg av ungene og la henne sove. Så er det større sjanse for at det blir noe senere.

Sitte på meg sånn ut av det blå? Hun vet at jeg liker meg der nede, så det blir jo opp til henne om hun vil gjøre det slik.

Spanking og lugging. Vi gjør litt sånn, men vi er en del hakk under de som liker smerte. Rød skinke av og til, men ikke piskemerker. Dette er jo en makker som jeg har hatt i 20 år og det tok over 15 år før vi begynte å leke med slikt, så dette handler mer om hva vi gjør ut av det heller enn hvordan det høres ut.

Hun må gjerne ha mer sexlyst. Men vi har forskjellige ting vi kan gjøre. Det kan gå en uke uten sex, men siden det er blikk, kommentarer, klem, kos og litt tafsing i hverdag, så kan man fint vise begjær ovenfor den andre uten at det blir press. Dette med at det er greit å hoppe av når som helst og at det kan bli enten flere timers sex eller felles runk gjør at man trenger ikke avgjøre i forkant hvorvidt man føler for å starte noe man vil måtte strekke seg for å gjennomføre.

Ja, vi leker litt med dominanse for tiden. Så jeg kan være slikkeslave og så bli erstattet av en womanizer hvis hun kjenner at hun ikke vil vente på å komme over kneika og at jeg heller enten bruker en g-punktstav på henne, holder fast grep på hoftene, nibler litt på innsiden av lårene hennes, kysser hånda hennes som fører leketøyet eller et utall andre ting.
Hun liker at jeg onanerer foran henne. Hvis hun er sliten, så er jo det veldig lavterskel for henne..

Orgasme stresser vi lite med. I og med at hun har fritt frem med womanizer nårsomhelst i akten, så er det kult når hun kommer på en måte som hun ikke har gjort før, men ikke en ting vi som definerer resten.

Nei, det er ikke turnoff med initativ fra henne.

Vi tafser mye. Fokuset er nok mest nedetil, men flere ting spiller inn.

AnonymBruker
Skrevet

Godt for deg? 

Anonymkode: 33546...d7b

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Trenger du mere utdypninger så bare si ifra😊

Takk👏🏻 Jeg er veldig usikker person, så derfor jeg lurer. 

• Liker 1
Skrevet

Morgensex er fint det men det er lenge siden pga barn som står tidlig opp. Før vi fikk siste barnet kunne jeg vekke henne for sex om morgenen.

Hadde ikke reagert negativt på at hun satte seg på ansiktet mitt. Vi lar oss ofte rive med. 

Kona har mer lyst enn meg. Jeg har heller ikke lite... hun må gjerne ta initiativ for jeg er ikke så vanskelig slik. Det gjør ikke henne noe at jeg av og til er for sliten og det gjør ikke meg noe at det er slik.

Om hun ville se meg runke med bind for øynene så er jeg med. Personlig har jeg ikke noe gevinst annet enn at jeg liker at hun liker...

Ja jeg liker å se henne onanere. Og ja jeg bruker dildo på henne.

Det er ingen nedtur for oss. Vi synes det er morsomt å variere hvor jeg spruter siden hun allerede har hatt opp til flere orgasmer. Hun kommer lett. 

Jeg ELSKER at kona er kåt og at hun innrømmer det. 

Vi er veldig fysiske og tar på hverandre hele tiden. Så klart er jeg mer konsentrert rundt områdene jeg liker best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...