Gå til innhold

Har de Antibac på apotekene nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt nå nettopp?

Anonymkode: 298ef...928

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke her.

Anonymkode: 3b569...455

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det fortsatt er dårlig med det. Du kan sjekke beholdning i nettapotekene(for apotek som er aktuelle for deg å handle på altså).

Tror Vita hadde fått inn en variant tidligere denne uken(men godt mulig det er tomt allerede)

Anonymkode: 2a969...953

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 49a5b...f7e

AnonymBruker
Skrevet

Bedre å bruke såpe uansett.

Anonymkode: a96bc...b1a

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Skjønner ikke hva folk skal med all den antibacen. Bruk hansker når dere er ute og vask dere med vann og såpe når dere kommer inn.

Anonymkode: 2996d...21b

• Liker 2
Skrevet

Mystuff.no har fått, ser jeg. Har bestilt, men ikke mottatt ennå. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen butikker og bensinstasjoner har fått men til blodpris. Mamma betalte 500 kroner for en liter. På apoteket koster det 130 kroner for en liter. 

Anonymkode: 83bbe...ee3

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Ikke fått tak i på apotek denne uka, nei.

Gjest Geirfuglen
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Skjønner ikke hva folk skal med all den antibacen. Bruk hansker når dere er ute og vask dere med vann og såpe når dere kommer inn.

Anonymkode: 2996d...21b

Nei, ikke bruk hansker. Det er frarådet.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Nei, ikke bruk hansker. Det er frarådet.

Enig. De fleste bruker dem feil.

Anonymkode: cb44d...d84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Antibac er som regel oppskrytt i hverdagen, men praktisk og tidsbesparende på jobb. Vann og såpe funker best til vanlig. Viktig å passe på å bruke håndkrem innimellom også. Og bruk av hansker... Jeg blir litt matt. Mange føler seg nok proffe og rene med hansker på, men det er flere fallgruver her. Det nytter ikke å ta på hansker uten å rengjøre hendene først, og hanskene må av etter bruk, og deretter må hendene rengjøres på nytt. Like greit uten, med mindre man har en jobb som tilsier at man må bruke hansker.

Anonymkode: 8cda8...14e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over, hvorfor i alle dager er Antibac og hansker så... «oppskrytt»? De gir jo falsk beskyttelse!

Håndvask er og blir det beste! Antibac er en god nummer to, men det er som om folk tror Antibac er bedre enn håndvask. 

Anonymkode: c4d06...25a

• Liker 1
Skrevet

Har sett at flere butikker har produkter tilsvarende Antibac, fra andre leverandører. Så på en Meny at de hadde fra Blåtind. Flere bedrifter produserer desinfeksjonsmidler nå.

AnonymBruker
Skrevet

De må begynne med enda mer rasjoneringer. Max en per kunde. Ser flere apoteker har begynt med det, og det er bra!! De idiotiske hamsterne kan faen meg holde seg til en om gangen. Motbydelige er dere!

Anonymkode: e3e42...b01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i Bergen så reklamerte russen for at de selger antibac.

Anonymkode: 24122...e98

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, jeg har tatt fra jobben. Bruker det nesten ikke, vasker hendene. 

Anonymkode: 0b005...b77

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 3 liter da jeg fant et apotek med mye på lager, men vi bruker hovedsakelig håndvask. 

Anonymkode: 2ddcd...535

Skrevet

For guds skyld folkens, slutt å fraråde folk bruk av antibac. Har man ikke såpe og vann tilgjengelig er antibac eneste alternativ.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen butikker og bensinstasjoner har fått men til blodpris. Mamma betalte 500 kroner for en liter. På apoteket koster det 130 kroner for en liter. 

Anonymkode: 83bbe...ee3

Apoteket har kun 750 ml. Ikke 1 liters flasker. Jeg jobber på apotek.

Anonymkode: 49a5b...f7e

• Opprett ny...