Ivory101 Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Nå i disse Corona tidene har barnet på snart 4 begynt å tisse seg ut flere ganger om dag, prøver å ikke gi for mye negativ oppmerksomhet rundt det men begynner å bli veldig slitsomt når barnet har vært tørr i mange måneder. Skjønner at barnet savner bhg å er rastløs men er like før vi begynner med bleie igjen noe jeg egentlig ikke vil
atropos Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Ha tålmodighet med barnet. Det er helt vanlig at det går litt tilbake i perioder og at barn har perioder Der de tisser på seg etter at de egentlig er tørre. Og særlig nå når hele verden står på hodet er det ikke rart at det går litt tilbake. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Det er ikke så uvanlig. Rutinene er borte. Sørg for gode rutiner. I barnehagen er man gjerne på do før og etter måltider og før og etter utetid. Avhengig av dagsrytmen vil det typisk være kl 10.30, 11.30, 14.00 og 15.30. Krev at barnet går på do før utetid, turer og annet hvor det er dårligere tilgang på do. Aldri lag en greie ut av det eller vær sur dersom barnet er uheldig. Minst mulig oppmerksomhet. Anonymkode: ead78...157 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Det er helt vanlig med tilbakefall! Bare vær glad han får det nå istedenfor når han begynner på skolen. Her fikk sønnen min tilbakefall når han begynte på skolen å hadde tisseuhell hver dag i 2 uker før jeg ba om hjelp fra skolen. Hold ut å ikke ta på bleien igjen,da blir det vanskeligere når han skal slutte igjen. Ta han ofte på do å gjerne til faste tider. Anonymkode: 3ef4b...4e2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 Min startet med det 1mnd før dette skjedde etter å ha vært helt tørr i 1 år. Han hadde en uvi men den ble behandlet men fremdeles masse uhell og må tisse etter klokka.. Anonymkode: 41e28...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå