Ainaen Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Hei... Kom til å tenke på en ting i dag... Jeg blir fort brun i sola, men er ikke av den typen som ligger på stranda eller i hagen og soler meg. Jeg vandrer rundt i singlet eller t-skjorte... Nå har jeg begynt å tenke at jeg kan få et lite problem med tanke på solskille og brudekjolen. Jeg vil jo ikke gå rundt med lyse striper på ryggen eller "bue" framme... Hvordan kan jeg unngå at dette skjer (utenom å tilbringe de neste 3 ukene innendørs )??? Hvis jeg tar solarium en eller to ganger uka før bryllupet vil disse eventuelle skillene forsvinne da?
leela Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Jeg skal også ha stroppeløs kjole, og vil heller ikke ha skille på skuldrene. Tror man bare må passe på å bruke forskjellige stropper mens man er ute i sola, slik at det ikke blir så tydelig skille akkurat et sted. Hjelper sikkert litt med solarium i ukene før også
Blueberry Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Du kan jo gå inn for å bare bruke tubetopp i hele sommer!
Gjest brud2002 Skrevet 17. juni 2005 #4 Skrevet 17. juni 2005 Jeg fikk dette problemet, tenkte meg ikke om i det hele tatt. Gikk i bikini med stropper som var mye bredere enn stroppene på kjolen. Løste det med selvbruningskrem (som kan være risikabelt!). Resultatet ble faktisk veldig bra! Ingen som kunne se noe skille, ingenting som viste på bildene, og jeg hadde veldig tydelig skille i utgangspunktet!
smilepia Skrevet 17. juni 2005 #5 Skrevet 17. juni 2005 Flytt til vestlandet -her er det ingen fare for å bli solbrennt overhode!! ;-) (egentlig burde det vært et gråte-le ikon her) Men ellers ville jeg kanskje prøvd på en kombinasjon av tipsene som allerede er gitt. Helst solt meg uten stropper, men passe på å flytte på stroppene dersom du har dem. Skulle det likevel bli skille ville jeg tatt litt sol evt prøvd selvbruningskrem. Lykke til :-)
Ainaen Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2005 Flytt til vestlandet -her er det ingen fare for å bli solbrennt overhode!! Er fra vestlandet, og vet akkurat hva du mener!!! Men det er ikke så mye sol å skryte av her heller at det gjør noe... Flytte på stroppene og kanskje ta litt sol like før er nok ikke så dumt...
Martha Stewart Skrevet 17. juni 2005 #7 Skrevet 17. juni 2005 Jeg vil se den som klarer å få tydelige skiller i dette drittværet i Oslo akkurat nå ihvertfall!! Var selv bekymret tidligere i vår for om jeg ville få skiller før bryllupet, men med en uke igjen er det nok liten fare for det ja...!
TeddyToria Skrevet 18. juni 2005 #8 Skrevet 18. juni 2005 Du kan jo gå inn for å bare bruke tubetopp i hele sommer! Jah...men da var det dette med stroppeløse BH´er også da...ikke alltid en suksess med de rullende muggene mine! Men en god idé! En får vel bare passe på og evt. sole seg uten stropper...samt ta litt solarium, det jevner jo litt om ikke annet! Så forresten nettopp bilde av en som hadde skikkelig stroppeskille, etter skikkelig brede stropper, og det var ikke mye fint altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå