AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Reiser ikke kollektivt i disse tider, men må en tur fra Oslo til Kristiansand. Jeg er student og billettprisene har økt mye. Sjekker konduktøren billetten min? Det tror jeg ikke de gjør på lokaltog osv lenger Anonymkode: dfa1d...dcd
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Reiste fra Lillehammer idag og billetten min ble sjekka. Det var en på toget som ikke hadde billett som ble kastet ut av toget. Kjedelig å måtte vente lenge på neste tog, når det ikke går så ofte lenger. Anonymkode: 4c2a9...d1f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Betal for den riktige billetten du, så slipper du bot. Anonymkode: 33110...8c1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Reiste fra Lillehammer idag og billetten min ble sjekka. Det var en på toget som ikke hadde billett som ble kastet ut av toget. Kjedelig å måtte vente lenge på neste tog, når det ikke går så ofte lenger. Anonymkode: 4c2a9...d1f Jeg reiste også fra lillehammer i går 😄 jeg rakte frem mobilen og viste til konduktøren men han bare nikket og gikk videre uten å se på telefonen. Den andre reisende i togkupeen sa han bare hei til og gikk videre. Kom også på en mann på neste stasjon og konduktøren sjekket ikke han heller Anonymkode: 62347...592
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg reiste også fra lillehammer i går 😄 jeg rakte frem mobilen og viste til konduktøren men han bare nikket og gikk videre uten å se på telefonen. Den andre reisende i togkupeen sa han bare hei til og gikk videre. Kom også på en mann på neste stasjon og konduktøren sjekket ikke han heller Anonymkode: 62347...592 De sjekka Trondheims toget i dag. Det til Oslo. I går sjekket de oss ikke fra Oslo og til Trondheim, det var nattoget da. Anonymkode: 7f62f...8a1
Anbefalte innlegg