Gå til innhold

Er det billettkontroll på toget fortsatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Reiser ikke kollektivt i disse tider, men må en tur fra Oslo til Kristiansand. Jeg er student og billettprisene har økt mye. Sjekker konduktøren billetten min? Det tror jeg ikke de gjør på lokaltog osv lenger

Anonymkode: dfa1d...dcd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, den sjekkes. 

Anonymkode: 1219d...ac2

AnonymBruker
Skrevet

Reiste fra Lillehammer idag og billetten min ble sjekka. Det var en på toget som ikke hadde billett som ble kastet ut av toget. 

Kjedelig å måtte vente lenge på neste tog, når det ikke går så ofte lenger.

Anonymkode: 4c2a9...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Betal for den riktige billetten du, så slipper du bot.

Anonymkode: 33110...8c1

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Reiste fra Lillehammer idag og billetten min ble sjekka. Det var en på toget som ikke hadde billett som ble kastet ut av toget. 

Kjedelig å måtte vente lenge på neste tog, når det ikke går så ofte lenger.

Anonymkode: 4c2a9...d1f

Jeg reiste også fra lillehammer i går 😄 jeg rakte frem mobilen og viste til konduktøren men han bare nikket og gikk videre uten å se på telefonen. Den andre reisende i togkupeen sa han bare hei til og gikk videre. Kom også på en mann på neste stasjon og konduktøren sjekket ikke han heller

Anonymkode: 62347...592

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reiste også fra lillehammer i går 😄 jeg rakte frem mobilen og viste til konduktøren men han bare nikket og gikk videre uten å se på telefonen. Den andre reisende i togkupeen sa han bare hei til og gikk videre. Kom også på en mann på neste stasjon og konduktøren sjekket ikke han heller

Anonymkode: 62347...592

De sjekka Trondheims toget i dag. Det til Oslo. I går sjekket de oss ikke fra Oslo og til Trondheim, det var nattoget da.

Anonymkode: 7f62f...8a1

• Opprett ny...