Gå til innhold

Hva er galt med meg? Mannen får blod på penis etter sex.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det skjer ganske så ofte. Vi har ikke unormal hard sex. Og han er ikke mye over gjennomsnittet i størrelse. Så han bunner meg ikke. Han fingrer meg også, og treffet g-punktet. Vi har vært gift i 10 år, og dette skjedde ikke før. Begynte for et par år siden. Jeg har så klart vært hos gynokolog, og det var ingen unormalt funn. Men kjenner jeg ikke klarer å slappe av med dette. Tenker jo kreft. Det er over 1 uke til jeg skal ha mensen, og disse «blødningene» har kommet uansett i syklusen. Men jeg blør ikke etter sex da. Kun endel blod på penis ved tørk og litt hos meg ved tørk rett etterpå. Noen som har opplevd dette? Kan det være overgangsalderen? Sensetiv underliv/rifter? Jeg er 38 år. Noe annet jeg bør sjekke? Jeg synes det er ekkelt at han skal få blod på penisen. Og kvier meg for at han slikker meg da i fare for blod. 

Anonymkode: d0b64...fea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om du har hatt normale funn på GU så tyder dette på overfølsome slimhinner/livmorhals. Jeg har det selv, men fastlege/gynekolog ser det med en gang. 

Sjekk en gang til :)

Du er vel litt for voksen til å kvie deg for å få bittelitt blod på avveie? ;) Du får vel både forsats og muligens sperm i ellerved munnen ved oralsex, bittelitt friskt blod er vel ingen fare.

Han ser det unsett.

Anonymkode: 9ea27...c97

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk deg en gang til. Gå privat og be om biopsi - trenger ikke være noe, men jeg gikk 3 gang uten funn. 4 gangen fant de kreft . 

Anonymkode: a45e9...d87

• Liker 2
Skrevet

Er nok ektopi, lettblødende livmorhals. Men få det sjekket, det kan være et par andre ting også. Underlivsproblemer skal man ikke kimse av.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk deg en gang til. Gå privat og be om biopsi - trenger ikke være noe, men jeg gikk 3 gang uten funn. 4 gangen fant de kreft . 

Anonymkode: a45e9...d87

Har tatt biopsi og alt en gynokolog kan ta av prøver. Vevsprøve også. I livmoren også. Hadde du andre symptomer? Hva slags kreft? Håper du ble frisk!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, FluffyChix skrev:

Er nok ektopi, lettblødende livmorhals. Men få det sjekket, det kan være et par andre ting også. Underlivsproblemer skal man ikke kimse av.

Men er vel kun ved unormal lang penis livmorhalsen blir truffet? 

AnonymBruker
Skrevet

Blir du våt nok? Forsøk glidemiddel?

Anonymkode: 13dc4...db5

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke egentlig. Vi er bare ca 12-14 cm oppi der, og den flytter også litt på seg iløpet av syklusen. Hos meg er det f.eks skrekkelig vondt å bli tatt bakfra under eggløsning, mens de andre dager så kjenner jeg det godt når jeg ligger med beina på skuldrene hans.

Jeg hadde også en periode der jeg blødde etter sex. Hver gang. Ikke bare litt noen ganger, det var stormblødning. Jeg er dessverre en av de jentene som er så heldig å ha både ektopi, celleforandringer i livmor og celleforandringer i livmorhals.  På mandag skal jeg koniseres. Mitt råd er så absolutt å ta dette på alvor og få det sjekket ut, og ikke slå deg til ro med at det er bare slik. Det skal nemlig ikke blø. Det kan være alt fra rifter til ektopi til celleforandringer...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du hormonspiral? 

Anonymkode: 4102a...8e2

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være blodet kommer fra din mann? Altså at han kan ha blod i sæden. Har han sjekket seg? 

Anonymkode: c096f...505

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har vel ca 16 cm eller noe sånt.

Anonymkode: 9ea27...c97

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du våt nok? Forsøk glidemiddel?

Anonymkode: 13dc4...db5

Ja, blir faktisk veldig våt, så det er ikke problemet. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hormonspiral? 

Anonymkode: 4102a...8e2

Nei, ingen prevansjon har jeg brukt på mange år. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være blodet kommer fra din mann? Altså at han kan ha blod i sæden. Har han sjekket seg? 

Anonymkode: c096f...505

Det tviler jeg på. Ikke sjekket seg han. Men føler det kommer fra meg. Kan kjenne litt ubehag/murring også etter sex. 

AnonymBruker
Skrevet

klamydia gir blødning ved samleie. Noen av de andre kjønnssykdommene også. men hvis du er "gjennomsjekket" på GU, så har de vel sjekekt det...?

Anonymkode: 73f74...a56

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde hos oss også, viste seg at mannen hadde et lite sår på penis som begynte å blø hver gang vi hadde sex. Var aldri noe problem med såret ellers.

Anonymkode: f16a2...27c

AnonymBruker
Skrevet

Kreftsymptom... Sjekk deg igjen. 

Anonymkode: 97c8b...0af

• Liker 1
Skrevet

Hormonelle endringer (eller stress) kan føre til endringer i slimhinner. Godt at du har sjekket for celleforandringer for det er ellers et vanlig tegn. Har du fått en rift kan den lett gå opp igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

klamydia gir blødning ved samleie. Noen av de andre kjønnssykdommene også. men hvis du er "gjennomsjekket" på GU, så har de vel sjekekt det...?

Anonymkode: 73f74...a56

Ja, alt er sjekket. 

AnonymBruker
Skrevet

Må nok sjekke meg igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...