Gå til innhold

Hvordan tåle litt mer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tør nesten ikke skrive det her, men samboer har egentlig et ønske om å bruke pisk etter hvert om jeg blir klar for det. 

Tanken både pirrer og tenner meg, samtidig sier han at jeg "aldri" kommer til å tåle det.. Men hvordan kan jeg tåle det hvis vi aldri prøver, herder litt på en måte? Hvordan gå frem? Noen tips?

Og ja, jeg er med på det selv, ønsker å prøve noe nytt. Vi har hatt veeeeldig mye vaniljesex hvis man kan kalle helt vanlig sex det.. Pluss av og til litt kvelning og dra i håret (igjen, jeg er med på det). Tenner på å bli dominert av han.. 

Anonymkode: 9fd6a...59e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spanking er en fin plass å begynne. Er du mentalt klar gjør det ikke så vondt, men det kjennes jo uansett. Begynn med 5 spank, neste gang kanskje du tørr å ta imot 10 og før du vet ordet av det tar du 30. 

Da kan man begynne å tenke på pisk, men jeg ville startet med enten kort ridepisk eller paddle. De får man ikke like mye kraft i slagene med. Så det gjør mindre vondt og er fint for nybegynnere. 

Anonymkode: e0a8d...da8

AnonymBruker
Skrevet

Begynn forsiktig, med en myk flogger. Ikke hardt. 
Varm opp huden, sånn at den blir vandt med slagene.

Om han har tenkt å begynne å slå løs på deg, uten å ta hensyn, nei.. da vil du ikke tåle det. 

Anonymkode: 38bc6...042

AnonymBruker
Skrevet

Nei altså jeg regna med det at det her er noe man må ta seg tid til å venne seg til etter hvert. Samme som f.eks første gang med analsex så må man forsiktig begynne. Aldri kjøre rett på, men takk for svar. 

Anonymkode: 9fd6a...59e

Skrevet

Er jo bare å begynne forsiktig, kommunisere godt i forveien, underveis og etterpå. Husk å gjøre det når du er skikkelig kåt - da har man en tendens å være mer i nuet og åpen for mye mer.

AnonymBruker
Skrevet

I høy tenning og orgasmerus tåler man temmelig mye. Just saying. 

Anonymkode: caf58...c28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...