AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Del Skrevet 28. mars 2020 Er det noen som har prøvd begge vognene og kan dele litt om erfaringene med de? Pluss og minus med hver? Har tenkt å kjøpe søskenvogn brukt, men det er få av begge vognene i mitt nærområde på finn så det er ikke så lett å få testet de på forhånd... Skal i hovedsak brukes til henting i barnehage (ca 8 km t/r) av liten og lett 2 åring og en baby. Anonymkode: 39dd5...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Del Skrevet 28. mars 2020 Jeg har ikke prøvd Emmaljunga, men jeg må bare si at jeg elsker at Donkey kan brukes som enkeltvogn også. Det var derfor vi gikk for den kontra andre søskenvogner og vi elsker den. Med Emmaljunga må man nesten ha en egen vogn til babyen i tillegg? Før korona brukte jeg Donkey mye som enkeltvogn til babyen og syntes den var super til det, og nå blir den brukt daglig som søskenvogn. Kjempekjekt 🙂 Anonymkode: b5b8a...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Del Skrevet 28. mars 2020 Donkey har veldig kort sittedel. Double Viking har sittedeler som varer lenge. Anonymkode: 3644c...d30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Del Skrevet 28. mars 2020 Jeg har hatt Donkey, og ikke fornøyd. For det første så er de utrolig overpriset brukt. For det andre så føler du ikke at det er en dyr vogn. Den føles skranglete og ustabil, sittedelene er trange. Problematisk som søskenvogn da eldste søsken raskt vokser ut av den, kan muligens brukes som tvillingvogn fra fødsel, da har du den litt lengre liksom. Jeg ville valgt double viking, Hvis det virkelig er viktig at den kan gjøres om til enkeltvogn (hvis der er eneste vogn under permisjonen), så ville jeg gått for babyjogger city select, men det er min personlige preferanse, bare 😅 Anonymkode: cbb3f...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Del Skrevet 29. mars 2020 Enig med hun over, bugaboo er ikke noe særlig. Vi har hatt begge, men solgte bugaboo raskt da vi var misfornøyd med den, hadde den knapt en uke. Bruker double viking 745 nå og den er solid og god synes vi. Bumbleride indie twin er også veldig god men kan ikke vende sittedeler mot oss så den kommer vi til å ha i barnehage senere. Om du har behov for enkeltvogn ville jeg heller kjøpt en billig trille eller brukt vogn ekstra, får jo god råd til det ved å velge bort overpriset bugaboo 😛 Anonymkode: 67b9b...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #6 Del Skrevet 29. mars 2020 Tusen takk for innspill! Pris er absolutt en faktor. Ønsker ikke å bruke mer enn kr 8000,- på en brukt søskenvogn. Emmaljungaene som som har vært til salgs i mitt nærområde har vært relativt gamle (2014/2015 mod) og har lagt ute for 4-6500 kr. Skal bruke om igjen bagvognen fra eldstemann til babyen så trenger ikke at den kan gjøres om til enkeltvogn. Det eneste absolutte kravet jeg har til søskenvognen er at både bag og sittedel er vendt mot meg og er ved siden av hverandre. Eldstemann er liten av vekst og jeg ser ikke for meg at det vil bli noe problem ifht størrelse på sittedel i feks Bugabooen. Kommer nok ikke til å nå verken maks vekt eller lengde før vognperioden er ferdig... Jeg heller nok mest mot Emmaljunga, ønsker outdoor understell og de er det svært få av på finn. Jeg får legge inn et autosøk og krysse fingrene for at en aktuell dukker opp 🤞 TS Anonymkode: 39dd5...d2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå