AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Den er tørr og sensitiv, urenheter som klør på kinn og hake/kjeve og jeg har masse store porer over hele ansiktet. Får jeg renset tom porene tar det kort tid før de er fulle av dritt igjen, så da er jeg full av brunsvarte, store prikker. Er det noe håp for å få denne huden fin? Tips til hudpleieprodukter og sminke? Anonymkode: f83ad...fbb
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 basiron. beste kremen som fins mot kviser avene serien , god for sensitiv hud solkrem : vichy 50 sminke : prøv idun minerals Anonymkode: dc43e...6ff
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Først: ikke hør på alle tips du får om kremer og renser. Alle har forskjellig hud, og deg som fungerer for noen andre fungerer ikke nødvendigvis for deg. Snakker av erfaring, mye penger brukt unødvendig. Oppsøk gjerne lege. For noen fungerer p-piller, antibiotika eller reseptbelagte kremer, andre henvises til hudlege. Huden din er enten irritert(for eks. På grunn av sminke eller hudprodukter), det kan være hormonelt eller rett og slett arvelig. På skincity.no kan du få anbefalt produkter spesielt tilpasset din hudtilstand av autoriserte hudpleiere. Det er helt gratis, og du kan be om å få anbefalt billigere produkter. Anonymkode: a9b0e...8b9 1
Curlyme Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Dalacin liniment fungerer veldig bra. Du må ha resept fra legen.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 Trodde det stod: jeg hater hunden min! Ble forbanna og gikk inn, så blir jeg lettet når jeg skjønte det var huden du hater... du kan spørre hudlegen om å få isotretionin tabletter. Hadde sånn som deg når jeg var 16, nå er jeg 26 og får enda skryt av hvor fin hud jeg har fikk aldri tilbake problemet! Anonymkode: 650e8...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå