Gå til innhold

Familie og venner som legger ut klemme-bilder...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sier dere noe? Når de legger ut bilder som åpenbart er tatt nå, av enten voksne eller barn som klemmer? Jeg tenker mitt, men tør ikke si noe. 

Anonymkode: f9ef4...cc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du synes at familiemedlemmer skal slutte å klemme hverandre? Skal et kjærestepar fortsatt få lov til å ligge sammen, eller er det også forbudt?

Anonymkode: 23776...2f2

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier dere noe? Når de legger ut bilder som åpenbart er tatt nå, av enten voksne eller barn som klemmer? Jeg tenker mitt, men tør ikke si noe. 

Klemmer de fremmede ute på gata da eller, siden du blir så opprørt?

Anonymkode: 2b703...68e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du synes at familiemedlemmer skal slutte å klemme hverandre? Skal et kjærestepar fortsatt få lov til å ligge sammen, eller er det også forbudt?

Anonymkode: 23776...2f2

Nei, snakker selvsagt ikke om familiemedlemmer. Snakker om venner. Folk som legger ut barn eller voksne, ikke i familie, som klemmer. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kødder? Klemmer da ikke mindre på ungen min nå enn tidligere! Heller mer .

Anonymkode: 72a34...88b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klemmer de fremmede ute på gata da eller, siden du blir så opprørt?

Anonymkode: 2b703...68e

Nei, ikke fremmede. Venner ☺️ 
Synes det er rart i disse tider. Vi besøker ikke engang besteforeldre 🤔

Skrevet

Så lenge det er personer fra samme husstand har det jo ingenting å si. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kødder? Klemmer da ikke mindre på ungen min nå enn tidligere! Heller mer .

Anonymkode: 72a34...88b

Mener selvsagt ikke egne barn 😅 Folk som klemmer på andres barn, tar bilde av det og legger på snap. Eller barn som klemmer venner som ikke er familie. Eller voksne venner som klemmer. Som ikke bor sammen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Så lenge det er personer fra samme husstand har det jo ingenting å si. 

Nei, det er jo det jeg stusser på. Folk bor ikke sammen, er hjemme pga korona og likevel møtes de, klemmer, tar bilde av det og legger det ut 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Kanske jeg er for forsiktig?🤔

Vi har møtt noen ute, men holder avstand. Barna får ikke ta på andre, kun innad i familien. Vi verken håndhilser, klemmer eller kommer for nær andre enn de vi bor med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det tydeligvis mange som misforstod. Jeg skrev familie og venner i overskriften fordi man sier da ikke noe til fremmede som man ikke aner noe om.

Men venner og familie vet man jo hvem de bor med. Bare lurte om dere sier fra hvis feks svigerinna di legger ut bilde at hun klemmer en venninne hun ikke bor med..? Jeg tør ikke si fra. Men stusser på at folk legger ut sånne bilder nå - og også at de tør å klemme. Om de bader i antibac etterpå er det likevel noe med å være er eksempel for andre, tenker jeg. ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kysser fortsatt med mannen og klemmer på barna mine. Er en av oss smittet, blir alle smittet uansett. 

Men driver ikke å poster det i sosiale medier, det har jeg aldri gjort. Kleint med kyssebilder av et godt voksent par på Facebook 😅

Anonymkode: 3a5bf...d69

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kysser fortsatt med mannen og klemmer på barna mine. Er en av oss smittet, blir alle smittet uansett. 

Men driver ikke å poster det i sosiale medier, det har jeg aldri gjort. Kleint med kyssebilder av et godt voksent par på Facebook 😅

Ja, jeg mener ikke familie... 😌 heller ikke de man bor med. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg mener ikke familie... 😌 heller ikke de man bor med. 

Åh, da misforstod jeg 😅 

Jeg klemmer ikke folk utenom husstanden nei, har ikke kontakt med andre med mindre jeg må. Og da unngår jeg alt av nærkontakt. Da skjønner jeg at du reagerer...

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, da misforstod jeg 😅 

Jeg klemmer ikke folk utenom husstanden nei, har ikke kontakt med andre med mindre jeg må. Og da unngår jeg alt av nærkontakt. Da skjønner jeg at du reagerer...

Ja🙈 Jeg har noen sånne på snap som legger ut klemmepåandre-bilder stadig vekk. I dag var det et bilde av barnet sitt og barnet til noen andre som bader i badekaret sammen og klemmer. Barna er bhg-alder, så de skjønner ikke dette med smitte. Bare stusser veldig, men tør ikke så noe 😅🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier fra til de jeg kjenner godt. Men få liker å få tilbakemelding om at de gjør noe feil. Vi skal ikke klemme eller håndhilse og vi skal holde minst 1 meter avstand til de som ikke er medlemmer av vår husstand. 2 meter hvis det er over lengre tid. Barn kan vel ha 1-2 faste lekevenner, men også de skal holde avstand og helst leke utendørs.

Anonymkode: 97b2e...f3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier fra til de jeg kjenner godt. Men få liker å få tilbakemelding om at de gjør noe feil. Vi skal ikke klemme eller håndhilse og vi skal holde minst 1 meter avstand til de som ikke er medlemmer av vår husstand. 2 meter hvis det er over lengre tid. Barn kan vel ha 1-2 faste lekevenner, men også de skal holde avstand og helst leke utendørs.

Anonymkode: 97b2e...f3d

Jeg er så redd for å bli «tante Sofie» eller «koronapoliti».

Men jeg synes jo det er veldig unødvendig. Om man tar sjangser selv trenger man jo ikke legge ut bilde av det og påvirke andre, synes jeg 🤷🏻‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la ut et bilde i går av min sønn på fire og jeg klemmer ute i skogen - det kan da virkelig ikke være noe problem? Vi er tre stykker i dette huset og har kun vært oss siden 12.03, men vi er ute i skogen og sykler på gatene her. Mannen som går i butikken

Anonymkode: 89708...3d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la ut et bilde i går av min sønn på fire og jeg klemmer ute i skogen - det kan da virkelig ikke være noe problem? Vi er tre stykker i dette huset og har kun vært oss siden 12.03, men vi er ute i skogen og sykler på gatene her. Mannen som går i butikken

Anonymkode: 89708...3d2

Nei, selvsagt ikke. Hvis du leser hva jeg skriver snakker jeg om de som ikke er i familie og ikke bor sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

TS HER:

Siden åpenbart alle misforstår 🙈😅 

❣️❣️JEG SNAKKER IKKE OM FAMILIEMEDLEMMER ELLER DE SOM BOR SAMMEN!❣️❣️ 

😅

Jeg snakker feks om ei svigerinne som legger ut at hun møter ei venninne hun ikke bor med, de klemmer og snapper det. Jeg tør ikke si noe, men stusser på det og lurer på om dere andre sier noe. 

TS

• Liker 1
  • Opprett ny...