AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Er dette normalt? Er jeg syk eller ikke? hva kan dette skjyldes? syntes det er rart jeg hosta frem til jeg drakk vann og våkna Anonymkode: 54faf...87f
Million Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 (endret) Jeg tror det er vanlig at man hoster mer når man ligger nede, enn når man står eller sitter oppreist. Naboen under meg hoster mer på natten for tiden enn han gjør på dagtid. Hører han nesten ikke på dagtid, men flere ganger pr natt (jeg våkner ofte av meg selv pga dårlig nattesøvn, så jeg hører mye hva naboene driver med, som snorking og hosting). Husker også fra egne sykdomsperioder med forkjølelser etc at jeg hoster mer om natten enn om dagen. Å legge seg ned utløser jo de hosteriene ofte! Endret 28. mars 2020 av Million
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 35 minutter siden, Million skrev: Jeg tror det er vanlig at man hoster mer når man ligger nede, enn når man står eller sitter oppreist. Naboen under meg hoster mer på natten for tiden enn han gjør på dagtid. Hører han nesten ikke på dagtid, men flere ganger pr natt (jeg våkner ofte av meg selv pga dårlig nattesøvn, så jeg hører mye hva naboene driver med, som snorking og hosting). Husker også fra egne sykdomsperioder med forkjølelser etc at jeg hoster mer om natten enn om dagen. Å legge seg ned utløser jo de hosteriene ofte! Men har ikke hostet i det hele tatt siden morgen nå... Anonymkode: 54faf...87f
Anbefalte innlegg