AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #21 Skrevet 15. april 2020 Lønner seg å være raus, er alltids nok å krangle om! Bare si "please snakk med meg neste gang" 😃 Anonymkode: 64261...180
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #22 Skrevet 15. april 2020 Han er 10 år og hvis han var enig i frisyren så burde du la den ligge. Om far klippet uten barnets tillatelse så blir det noe annet. Han er 10 år og må få kunne bestemme noe selv. Anonymkode: 025ee...c2c 2
Brunello Skrevet 15. april 2020 #23 Skrevet 15. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke du overreagerer. Synes det er utrolig unødvendig å gjøre noe sånt uten at man snakker om det først. Viss gutten har hatt lyst til dette lenge, så er det en annen ting. Uansett: bare å svelge denne kamelen. Lite å vinne på å lage noe styr om det. Anonymkode: a650f...143 Hvorfor i all verden skal man snakke om hvordan barnet skal se ut på håret? Er det ikke bare å ta med en 10-åring til frisøren og be barnet fortelle frisøren hvordan det vil bli klippet? 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #24 Skrevet 15. april 2020 45 minutter siden, Brunello skrev: Hvorfor i all verden skal man snakke om hvordan barnet skal se ut på håret? Er det ikke bare å ta med en 10-åring til frisøren og be barnet fortelle frisøren hvordan det vil bli klippet? Enig, jeg lurer også på hvorfor det er noe å snakke om. Jeg har selv tatt med barnet mitt til frisøren så hun fikk klippet rumpelangt hår til hår som går rett under ørene. Spurte ingen om lov først. Barnet ønsket sveisen selv, og det var enklere å stelle med tanke på floker. Hår vokser ut igjen. Det er jo ikke en tatovering gutten tok. Og jeg går ut i fra at gutten din ønsket sveisen selv. Om han ble klipt under tvang er det jo ikke greit. Akkurat nå får jeg mer vondt av en gutt som sannsynligvis var veldig fornøyd med håret sitt, helt til han merket mamma sin reaksjon. For tro meg, den merket han, uavhengig hva du sa om sveisen. Anonymkode: 33844...01b 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #25 Skrevet 15. april 2020 Du spør om du overreagerte.. Hvordan reagerte du da? Bortsett fra at du ikke likte sveisen. Sa du dette til ungen? Om du klikka i vinkel, må jeg si at du overreagerte. Det er bare hår og vokser ut igjen. Alle gutter har vel også skinnet seg en eller annen gang i løpet av livet Anonymkode: b7c71...748
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #26 Skrevet 15. april 2020 Far gjorde det her også. Når vi hadde blitt enige om å sende han til frisør når frisøren åpner igjen. Ble litt irritert, men laget ikke noe stor sak ut av det. Sa at han burde ha sagt ifra før han gjorde det. Heldigvis kaldt her så det blir brukt mye lue framover 🤭😆 Vi er alle på kanten og blir fort irritert over små saker, men du må bare la det fare. Heldigvis så vokser det fort ut igjen 😊👍 Anonymkode: e89a5...55b
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. april 2020 #27 Skrevet 16. april 2020 Barnet bestemmer hårfrisyren. Om barnet ønsket det har du ikke noe du skulle sagt. Om far tvang igjennom hårklipp og barnet ikke ville og var lei seg hadde saken vært annerledes. Akkurat som at det ikke er greit at du mener du kan bestemme for ungen at han ikke skal endre frisyre. Så hva ville ungen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå