Gå til innhold

Eksen skinna barnet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja... Overreagerer jeg? Hentet barnet mitt nå, han er 10 år, og faren hadde skinnet han. 
Jeg synes det ser helt j... ut. Synes det er noe man kan snakke om på forhånd... 

Anonymkode: 3af3f...29a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du overreagerer hvis sønnen din synes det er greit. Det vokser ut igjen. 

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Hvis barnet er en gutt så overreagerer du ja. Det gror ut igjen. Jeg er rimelig sikker på at du har klippet barnet/tatt han med til frisør først uten å spørre far veldig mange ganger.

Anonymkode: f64c2...891

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du overreagerer.

Anonymkode: f4b6d...1e2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

10 år gammel, du overreagerer HVIS barnet ville dette. Hvis derimot barnet ikke ville, så synes jeg det er litt drøyt og noe dere burde snakke om.

Anonymkode: 7be30...481

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han klipte barnet med tvang, og holdt ham fast underveis.. Da er det riktig å reagere.

Hvis det var guttens ønske/frivillig, så er det en overreasksjon. 

Barn på 10 år må selv få bestemme sveisen sin. 

Anonymkode: e1573...a4d

• Liker 14
Skrevet

LOL det finnes andre ting å reagere på. 

Så lenge barnet ønsket dette er det ok. 

• Liker 3
Skrevet

Han er 10 år og bør uttale seg om egen frisyre. Hadde han veldig langt hår? Er det en stor forskjell eller av betydning at han er kortklipt?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja... Overreagerer jeg? Hentet barnet mitt nå, han er 10 år, og faren hadde skinnet han. 
Jeg synes det ser helt j... ut. Synes det er noe man kan snakke om på forhånd... 

Anonymkode: 3af3f...29a

Hva syns 10-åringen da? Jeg har en som blir 10 år og jeg syns også skinnet ser helt jævlig ut, men om jeg fikk en glad og fornøyd unge hjemme så hadde jeg prøvde å ta det med et smil og tenkt at det vokser ut igjen. (Selv om jeg hadde nektet som f*** om ungen hadde sagt til meg at han ville skinne seg.)🙈

Anonymkode: 3ffa3...555

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ah! Den berømte koronasveisen. Vokser ut igjen!

Anonymkode: d606c...b62

• Liker 11
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Hvis barnet ønsket det selv bør du bare bite det i deg. Spør du barnets far hver gang du tar ham med til frisøren? Tviler...

AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer litt ja... pleier du alltid ha med deg eksen din når du sender sønnen din til frisøren selv?

denne frisyren kommer sønnen din til å huske for alltid, og ikke nok med det.. jeg skal krysse fingre for at han ikke blir emo eller punker om 6 år....😂

Anonymkode: 9be96...c72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om dette er noe som er greit for ungen så syns jeg du overreagerer. Altså, det er bare hår, det vokser fort ut. 

Anonymkode: cbd11...545

• Liker 3
Skrevet

Hvis barnet selv syns det er greit så overreagerer du. Det er hår.. Det vokser ut igjen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo skinne deg du også TS, så blir dere like?

Anonymkode: 2c829...d16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer. Helt grei sveis å ha i disse dager når alle frisører er stengt. Det vokser jo raskt ut igjen uansett.

Anonymkode: 222ca...661

AnonymBruker
Skrevet

Littmorsomt da. Hvis du mistenker at å irritere deg var noe av hensikten, ikke la ham vinne. Le av det, si til gutten at du ikke liker den sveisen og derfor ikke ville gjort det på ham, men det vokser ut og det er tøft av ham å prøve (og det perfekte tidspunkt, dere skal nok verken i konfirmasjon eller til fotograf). 

Anonymkode: 2fafd...caf

Skrevet

Du sier ikke noe om hva barnet mener om saken... Du er vel egentlig bare irritert fordi eksen har gjort noe du ikke visste om, eller? Men det er barnets mening som betyr noe, og hvis han er fornøyd så skal alle andre være fornøyde.

• Liker 4
  • 3 uker senere...
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Nei, du overreagerer ikke. Det er så grusomt stygt med unger som er skinna, og unødvendig gjort av far. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du overreagerer. Synes det er utrolig unødvendig å gjøre noe sånt uten at man snakker om det først.

Viss gutten har hatt lyst til dette lenge, så er det en annen ting. Uansett: bare å svelge denne kamelen. Lite å vinne på å lage noe styr om det.

Anonymkode: a650f...143

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...