Gå til innhold

Føler du deg som alderen din? Hvis ikke, hvor gammel føler du deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakker om hvordan du føler deg, med tanke på personlighet eller helse. Ikke utseende.

Har alltid følt meg litt yngre enn det jeg har vært. Mens de andre barna syntes barbie nå var teit, elsket jeg det fortsatt. Når de andre begynte å få kjærester og ha sex, syntes jeg det var litt skummelt. Nå som voksen føler jeg meg 5-6 år yngre enn det jeg er. Jeg er 28, men pga. helseutfordringer ikke kommet lengre i livet enn noen i tidlig 20-årene (med tanke på jobb og hus og barn, o.l.).

Er det flere enn meg som sliter litt med dette? Føler livet nesten renner ut gjennom fingrene mine, og at jeg har mistet mange år av livet. Livet går liksom bare videre, og kroppen min eldes, men hodet og erfaringene mine stemmer liksom ikke helt med det som forventes av en 28-åring.

Er det noen der ute som føler seg eldre, kanskje? Syntes du isåfall at det er en god ting eller dårlig?

Anonymkode: 3fa51...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn tror jeg svært mange har det. Årene går fortere enn man helt klarer å henge med mentalt, og man føler seg mye yngre enn hva speilet forteller deg at du er.

Jeg er over 50, men føler meg mentalt fremdeles som et sted i 30-årene, egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 23 år og føler meg som en 60-åring. Ikke utseende, men i hodet. Er mye sliten, bærer preg av depresjon jeg har slitt med i flere år, har lite overskudd og energi. Føler meg "daff" på en måte..

Anonymkode: 0c724...8c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...