AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 https://www.tv2.no/nyheter/11336505/ Mannen oppsøkte hjelp. Ifølge sykehuset fikk han det også. Likevel kom han tilbake og gikk amok. La oss tenke oss at sykehuset lyver og denne mannen ikke faktisk fikk hjelp. Er det egentlig så rart at han da gikk for denne stategien? Han visste vel at folk i fengsel blir prioritert i helsevesenet. Han regnet seg kanskje frem til at det var bedre med noen måneders fengselsstraff fremfor å dø i sykehuskø. Vil vi kunne se flere slike saker fremover? Anonymkode: 9c4d3...c32
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.tv2.no/nyheter/11336505/ Mannen oppsøkte hjelp. Ifølge sykehuset fikk han det også. Likevel kom han tilbake og gikk amok. La oss tenke oss at sykehuset lyver og denne mannen ikke faktisk fikk hjelp. Er det egentlig så rart at han da gikk for denne stategien? Han visste vel at folk i fengsel blir prioritert i helsevesenet. Han regnet seg kanskje frem til at det var bedre med noen måneders fengselsstraff fremfor å dø i sykehuskø. Vil vi kunne se flere slike saker fremover? Anonymkode: 9c4d3...c32 Dette var samme mann som også ble tatt for å hoste på folk på et kjøpesenter. Så han høres jo ikke helt god ut. Anonymkode: 5ec9f...951 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Jeg tror på mannen, jeg var veldig syk forrige uke. Men ble sendt hjem med lav oksygenmetning og jeg hostet blod. Føltes ut som jeg ble kvalt. Min partner satt å våket over meg til jeg ble bedre. Han var bekymret for jeg skulle stoppe å puste. Anonymkode: 87a35...8a4 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.tv2.no/nyheter/11336505/ Mannen oppsøkte hjelp. Ifølge sykehuset fikk han det også. Likevel kom han tilbake og gikk amok. La oss tenke oss at sykehuset lyver og denne mannen ikke faktisk fikk hjelp. Er det egentlig så rart at han da gikk for denne stategien? Han visste vel at folk i fengsel blir prioritert i helsevesenet. Han regnet seg kanskje frem til at det var bedre med noen måneders fengselsstraff fremfor å dø i sykehuskø. Vil vi kunne se flere slike saker fremover? Anonymkode: 9c4d3...c32 Folk er gærne. Anonymkode: 5f388...564 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var samme mann som også ble tatt for å hoste på folk på et kjøpesenter. Så han høres jo ikke helt god ut. Anonymkode: 5ec9f...951 Hvordan vet du det er samme person? 🙂 Anonymkode: 87a35...8a4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det er samme person? 🙂 Anonymkode: 87a35...8a4 Det sto i en av lokalavisene. Anonymkode: 2b55f...661 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #7 Skrevet 28. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det er samme person? 🙂 Anonymkode: 87a35...8a4 Det stod i lokalavisa. Anonymkode: 5ec9f...951
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #8 Skrevet 28. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror på mannen, jeg var veldig syk forrige uke. Men ble sendt hjem med lav oksygenmetning og jeg hostet blod. Føltes ut som jeg ble kvalt. Min partner satt å våket over meg til jeg ble bedre. Han var bekymret for jeg skulle stoppe å puste. Anonymkode: 87a35...8a4 Ble du til slutt innlagt? Anonymkode: 14874...702
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #9 Skrevet 28. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble du til slutt innlagt? Anonymkode: 14874...702 Nei, jeg reiste hjem. Var sengeliggende i 3 dager, mannen stelte meg og våket over meg om natten. Ble bedre etterhvert så deg gikk tross alt bra, selv om jeg personlig syns dette var langt over grensen. Jeg mener selv at jeg burde fått medisinsk hjelp, men fastlegen min var tydeligvis ikke enig i det. Jeg hadde ikke så lav metning at jeg behøver ekstra oksygen, men alikevel veldig ubehagelig og "klaustrofobisk". Og jeg kunne også blitt verre, ser bare ikke helt poenget med slik "gambling" når sykehuset ikke er fult per dags dato (det er 1 person som er innlagt ved sykehuset jeg tilhører). Håper jeg er immun nå og aldri får den sykdommen igjen! Jeg kan forstå at folk reagerer når de ikke får hjelp, men vedkommende kan ikke vært så veldig dårlig. Han hadde aldri orket å knust vinduer og "klikket" med lav metning. Anonymkode: 87a35...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #10 Skrevet 28. mars 2020 Det ER mange som tror de er dødssyke uten at de er det. Det kan vi takke media og det generelle fokuset på korona for. Det er allerede et problem at småsyke folk tar opp tid og kapasitet som trengs på dem som virkelig er syke. Når det i tillegg går så langt at folk blir voldelige, har vi et skikkelig problem. Vi skal se mye merkelig oppførsel fremover. Anonymkode: edd0a...719
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #11 Skrevet 28. mars 2020 Mulig han burde blitt lagt inn på psykiatrisk sykehus hvis koronatesten er negativ. Han kan vel ikke være så veldig sjuk av corona hvis han har så mye energi til å begå det skadeverket der! Jeg er frisk,men etter denne perioden hjemme 24/7 har knapt energi til å støvsuge stua😬 Anonymkode: c486b...b51
Anbefalte innlegg