Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg visste egentlig ikke hvor jeg skulle plotte inn dette innlegget, men siden jeg har mange spørsmål rundt det, så bestemte jeg meg for å prøve her.

Er rundt EL-tiden, og jeg har en stikkende følelse nede i høyre rett under magen. Har dette bare med selve eggløsningen å gjøre, eller kan det være andre ting? Har aldri opplevd denne stikkingen før, og jeg har jo heller aldri vært gravid, så jeg sitter nå egentlig bare her og lurer, jeg. Det er ikke en intens stikking, bare slik at det kjennes litt ubehagelig, og at jeg kjenner det. Har nå en kanpp på EL jeg, men jeg måtte bare spørre. I tilfelle noen andre kanskje opplever det samme fra tid til annen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hva du mener, stikkingen kommer av eggløsningen.

Hos meg er det faktisk så ille at jeg nesten ikke klarer stå oppreist på det verste.

Syns derfor det er kjempedeilig å gå på p-piller så jeg slipper det herket.. :roll:

Det eneste positive er at jeg ikke trenger noen hjelpemidler for å finne ut når jeg har eggløsning, hvis jeg skal bli gravid igjen.. :D

Frk. Busybody :rodme:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var liksom så rart bare, siden jeg ikke kan huske å ha opplevd dette før. Har nettopp sluttet på pillen, etter et langtidsbruk, så det kan jo være det da. Men da vet jeg jo det :D

Skrevet

Har det også sånn- hver eggløsning!

Noen ganger er det så vondt at jeg nesten ikke klarer å stå. Noen ganger stikker det så til at jeg hopper i sofaen.... Pussig det der :wink:

Skrevet

Jeg har også stikking i sidene ofte og har alltid trodd at dette kommer av eggløsningen. Men etter at jeg sluttet med pillen, har jeg bare hatt mensen 1 gang på 7 mnd! Har sånn stikking i sidene nesten hver dag nå, spesielt hvis jeg reiser meg fort opp. Er heller ikke gravid dessverre :( , har tatt tester. Men mensen kommer ikke.... skjønner ingenting nå... noen andre som gjør det...?

Pumpkin.

Skrevet

Det kan være at du har fått en liten cyste på eggstokken.. det hadde jeg en gang, og det kjentes ut som en evigvarende eggløsning.

Tror det som skjedde var at et egg løsnet fra eggstokken, men ble "hengende igjen" der, slik at det dannet seg en cyste på ca 2x4 cm.

Den var helt ufarlig og ble borte av seg selv etterhvert.

Det kan jo være det du har, selv om det kanskje ikke er så sannsynlig i og med at du har vondt på begge sider..?

Frk. Busybody :rodme:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei det var kun på høyresida faktisk. Men heldigvis gikk det over etter noen timer :) Så jeg satser på at det bare var snakk om litt eggløsning. Mamma har hatt cyster på eggstokkene, og legene mente det var arvelig, men jeg håper da virkelig ikke det er det jeg har fått :roll: Hmmm.....NÆÆÆ!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...