AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Er det lov å trene i trenings parker, om den ikke er hengt opp skilt osv, og det ikke er noe andre der? Eller tenker de at man kan få smitte av og ta på samme utstyr som andre? -jeg vasker så klar henden først - bruker sprit - bruker hansker - vasker hender når jeg er ferdig , og tar på sprit, jeg er bare redd for å opptre feil og gå kjeft 😅. Sliter sikkelig med angst og depresjon og merker jeg må få ut frustrasjon ! . Jeg får dessverre ikke samme effekten av å løpe 😩 Anonymkode: c01db...648
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Vask hanskene også Det er nok lovlig, men jeg hadde ikke blitt overrasket om noen sa noe på det. De fleste parker og anlegg er stengt om dagen, så mange vil nok tenke at det ikke er bra av en eller annen grunn. Jeg hadde gjort mitt beste for å få til en økt i skog og mark i stedet hvis du har den muligheten, mye du kan få gjort med noen trær rundt deg. God trening! ❤️ Anonymkode: eb307...85f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Koronapolitiet er over alt og de er nådeløse!!! Anonymkode: cd85a...4b0
OPIgirl Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Koronapolitiet er over alt og de er nådeløse!!! Anonymkode: cd85a...4b0 Og godt er det😛
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 Hvis man ser på fakta så er det ikke bra å forholde seg til andre menneskers steder hvor de svetter og spytter. Det er vel grunnen til at du bør la det være fremover. Man dør ikke av å måtte gjøre annen form for aktivitet noen mnd. Det er verd det i det lange løp. Du vil ikke pådra deg den smitten. Anonymkode: b6c78...89b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 Dropper det, bestilte heller noen manualer. Vi ikke gjøre noe som har den minste risiko og videreføre den faenskapen. Men takk for svar😊👌 Anonymkode: c01db...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå