AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Vurderer denne til min baby på 10 måneder. Vi bor i by, men går også endel tur i park hvor det er ujevnt underlag. Noen som har erfaring med denne vognen? Anbefaler du denne? Tar også gjerne i mot tips på andre vogner. Anonymkode: aa13f...fa9
Sariou Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Jeg hadde den til eldste, men ikke før han var 2 år og vi ikke brukte vogna så veldig mye. Vi bor i Oslo og har ikke bil, så den ble brukt når vi skulle på byturer og liknende. Jeg var veldig fornøyd med den, men ville ikke brukt den til et barn som er så lite som 10 måneder, fordi jeg er opptatt av at man skal kunne ha barnet mot seg. Men som trille til eldre barn er den helt fantastisk.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Skal du gå i terreng/ujevnt underlag ville jeg heller gått for City Elite. GT'en er ikke en turvogn, mer som en større trille... City Eliten er en bhgvogn som også egner seg fantastisk i terreng! Den triller som en drøm på alt underlag! Men vær obs på at begge vognene nok er litt for store for din på 10 mnd, så anbefaler deg å investere i en Ninimizer i tillegg for bedre støtte. Anonymkode: fdc15...8af 2
Forundret.. Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Hadde gt og var kjempefornøyd. Likte den bedre enn både emmaljungaen og brio smile som vi hadde til eldstemann. Til gt så kan du også kjøpe Bagdel, disse selges til ca 500 brukt på finn. Fotbrett og bøyle er jo et must til den men fortsatt rimelig og god vogn. Liker at den er så enkel å slå opp og i sammen og det at den tar så lite plass.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 Elsker mini gt. Har hatt både den og Elite. Elite er helt klart best på vinteren og på stier, men den er ganske bred over bakhjula, så den egner seg ikke sååå bra som butikk/byvogn. Så mellom de to spørs det veldig på behovet ditt og om du eventuelt har andre vogner. Men jeg vil si at mini gt er vesentlig bedre på terreng enn andre triller av samme størrelse. Men jeg vil si meg enig i at dette er en vogn som passer aller best siste del av vognperioden. Mitt barn var halvannet år da vi kjøpte den og da passet den fint, tror ikke jeg ville vært like fornøyd med den tidligere egentlig... Men igjen så spørs det om det skal være eneste vogn, ekstravogn eller om dere bruker vogn hver dag, sånn som jeg gjorde. Anonymkode: ec46c...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 Har den til mi på 11 mnd. Drøm å trille. Anonymkode: 5a218...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå