AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Hei. Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men trenger bare å lufte hodet. Gjerne kommenter hvis du vil. Jeg er en ung kvinne på 26 som bor i utlandet. Skulle gjerne vært hjemme i Norge nå, men her sitter jeg. Savner bestemor så innmari mye. Jeg og min samboer leier et rom hos foreldrene hans, vi skulle faktisk flytte ut neste uke. Men nå sitter vi i karantene. Alle mann, hele landet. Det kan vare 3 uker, det kan vare 12 uker. I samme hus som svigers. Jeg leste i lokalavisa i går at det nå var to stk som hadde testet positivt for corona i bestemors bygd. Der bor det knappe 5000 mennesker. Jeg er ganske så redd. Hun er sprek for alderen, bor for seg selv og går turer hver dag. Kjører bil gjør hun også. Nå er hun riktignok bare 74, men jeg er fortsatt redd. Jeg føler meg så hjelpesløs. Så ensom. Jeg er den eneste som kan forlate huset, og det er fordi jeg jobber innen helse. Og nå sitter jeg her alene, og tenker. Skulle ønske jeg hadde vært hjem. Savner bestemor så sårt. Anonymkode: 84b72...032 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 ok. Hvis du slår telefon nummeret hennes og snakker til henne istedenfor så blir det lettere for både deg og henne, nå har du kun innrammet tanker som blir corona fast i kvinneguiden, dessuten er kvinneguiden der fremmede bare skriver til hverandre, uten ansikt etc. Tviler at det hjelper å uttrykke og forvente noe skal si noe til deg som du vil høre. Ok, du har distansert deg fra Norge, og har fått nytt liv i utlandet, og har bare en bestemor i familien din igjen. Lev livet der du er, for det er din identitet vil bli utviklet i videre, det vil si når du får barn etc, kapittel i Norge har du lagt bak deg, det var kun et vente sted til der du er i dag. Det du har i utlandet er det som gir deg det du trenger og utvikler deg som menneske. Du har rett og slett tatt steget der du skal være og bo og leve. Aldri noe kjekt å se tilbake, som regel bare vonde minner. Anonymkode: 3116d...757
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du slår telefon nummeret hennes og snakker til henne istedenfor Vi prater sammen hver dag. Ja jeg har jo tatt et valg om å flytte til utlandet, men jeg savner jo fortsatt bestemor. Anonymkode: 84b72...032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå