AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Altså.. lang historie kort: typen kommer inni meg, masse sæd, får ikke sove fordi det konstant drypper og jeg må rett og slett tørke meg gjentatte ganger å skifte truse gjennom natten. Noen tips? Så sjarmerende det enn høres ut: jeg “squat and cough”, pusher og presser, går på do, men det går da altså aldri tomt der inne. Noen som sliter med det samme? Tips til å håndtere dette? Så grenseløst irriterende og ikke få sove på grunn av dette. Anonymkode: 9fb5c...a24
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Enkleste løsning: bruk kondom eller få han til å sprute et annet sted enn inni deg. Regner ikke med det er aktuelt... Så foreslår truseinnlegg. Ikke bruk en tampong i alle fall.. Anonymkode: 7e2f2...a53 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 TS her. Nei altså, tampong blir ikke aktuelt. Truseinnlegg er i teorien en god ide, men det vil jo likevel samle seg opp å bli vått der nede. Anonymkode: 9fb5c...a24
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 Det er så ubehagelig.... lar han sjeldent komme inni meg, her er det på magen Anonymkode: 840b6...e87
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #7 Skrevet 28. mars 2020 Merkelig runketråd .. Anonymkode: 227f8...ba1 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #8 Skrevet 28. mars 2020 TS her. Opprinnelig ikke runketråd, but if the shoe fits osv. Nå foretrekker vi begge at han kommer inni meg, så spørsmålet er vel egentlig hva jeg kan gjøre for å få ut greia mest effektivt. Anonymkode: 9fb5c...a24 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #9 Skrevet 28. mars 2020 Kjøp en skylleballong på apoteket og spyl det ut. Anonymkode: fc832...9c4 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #10 Skrevet 28. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjøp en skylleballong på apoteket og spyl det ut. Anonymkode: fc832...9c4 Ts her. Har du prøvd dette? Virker det? Anonymkode: 9fb5c...a24
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #11 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Har du prøvd dette? Virker det? Anonymkode: 9fb5c...a24 Ja, jeg synes i hvert fall det. Flere ganger om nødvendig 😊 Anonymkode: fc832...9c4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #12 Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en skylleballong på apoteket og spyl det ut. Anonymkode: fc832...9c4 Nei! Man skal ikke sprute vann opp i vagina. Da ødelegger du bakteriekulturen, og få diverse plager. Anonymkode: 82380...8dc 14
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #13 Skrevet 28. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg synes i hvert fall det. Flere ganger om nødvendig 😊 Anonymkode: fc832...9c4 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei! Man skal ikke sprute vann opp i vagina. Da ødelegger du bakteriekulturen, og få diverse plager. Anonymkode: 82380...8dc Hmmm?? Anonymkode: 9fb5c...a24
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #14 Skrevet 28. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en skylleballong på apoteket og spyl det ut. Anonymkode: fc832...9c4 Nei, nei, det skal man ikke gjøre. Anonymkode: 7ba65...560 6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #15 Skrevet 28. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei! Man skal ikke sprute vann opp i vagina. Da ødelegger du bakteriekulturen, og få diverse plager. Anonymkode: 82380...8dc Det kan en få av sæd også hvis du ikke tåler den, bakteriell vaginose. Anonymkode: fc832...9c4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #16 Skrevet 28. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Opprinnelig ikke runketråd, but if the shoe fits osv. Nå foretrekker vi begge at han kommer inni meg, så spørsmålet er vel egentlig hva jeg kan gjøre for å få ut greia mest effektivt. Anonymkode: 9fb5c...a24 Hvorfor må han komme i deg? Hvis det plager deg så jævlig så la han komme et annet sted. Problem solved! Ikke gidd å være så teit og vanskelig. Høres ikke helt oppegående ut. Eller prøver dere å lage barn? Anonymkode: 01f8e...b59 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #17 Skrevet 28. mars 2020 Tråden virker bare merkelig og teit egentlig. Hvem lager en tråd om noe sånt som dette? Hvem furter og lager problemer over at sæden aldri renner ordentlig ut gjennom natten, for så å nekte å komme et annet sted enn inni vaginaen? Mye raringer her sier jeg bare og vanskelig mennesker Anonymkode: 01f8e...b59 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #18 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må han komme i deg? Hvis det plager deg så jævlig så la han komme et annet sted. Problem solved! Ikke gidd å være så teit og vanskelig. Høres ikke helt oppegående ut. Eller prøver dere å lage barn? Anonymkode: 01f8e...b59 Ts her. Unnskyld meg, men hvem er du til å sitte her å kalle meg teit og vanskelig? Er du helt idiot? Vi BEGGE liker at han kommer inni meg, men nå må jeg bare slutte med det fordi jeg er teit, vanskelig og anonymb59 ba meg stoppe. Hallo i luken? Corona på hjernen? Hjelpes 🤦🏻♀️ Anonymkode: 9fb5c...a24 11
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #19 Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden virker bare merkelig og teit egentlig. Hvem lager en tråd om noe sånt som dette? Hvem furter og lager problemer over at sæden aldri renner ordentlig ut gjennom natten, for så å nekte å komme et annet sted enn inni vaginaen? Mye raringer her sier jeg bare og vanskelig mennesker Anonymkode: 01f8e...b59 Ts. Jeg tenker du virker merkelig og teit som faktisk tar deg tid til å klikke på denne tråden OG legge igjen en kommentar, når det provoserer deg så fælt. For meg er dette et problem, og jeg spør etter råd, ikke surmaga kommentarer fra folk som deg som absolutt må ha en mening om alt og alle. Anonymkode: 9fb5c...a24 5
Bamseklemmer Skrevet 28. mars 2020 #20 Skrevet 28. mars 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker du virker merkelig og teit som faktisk tar deg tid til å klikke på denne tråden OG legge igjen en kommentar, når det provoserer deg så fælt. For meg er dette et problem, og jeg spør etter råd, ikke surmaga kommentarer fra folk som deg som absolutt må ha en mening om alt og alle. Ikke bry deg om de surmaga typene, de er her bare for å trolle å ha noen å diskutere med🙄 men jeg synes det er rart at ikke medsøstrene hjelper deg med dette. Jeg er jo mann, men de fleste som jeg har kommet inni, går på badet å tisser etterpå. Det er fordi de renser bort sædrester som kan irritere urinåpningen og forhindre urinveisplager. Samtidig gjør du noen knipeøvelser tørker litt og venter til det kommer ut mere, tar normalt 5 minutter bare. Håper du finner din måte å gjøre det på, men tissingen er ganske så viktig... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå