AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Har en diskusjon gående, med en som mener det er "normalt" at en dame kommer 5-8 gang iløpet av sex.. Kan noen være enig med meg at det ikke er normalt?! 😂 Selv kommer jeg max to-tre ganger, til gjengjeld ganske hardt til tider.. (Normalt en gang) Men 8 ganger iløpet av èn runde?! Det kan vel ikke være det vanlige, med tanke på at mange kvinner sliter med å komme èn gang...? Anonymkode: 69ad9...ccf
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Jeg klarer ikke å komme mer enn to ganger på egenhånd engang - og dét er vanskelig nok. Så enten har han ei spesiell dame, ellers har damene faka 😂 Anonymkode: 909fd...282 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Det er ikke normalt 😂 du snakker med en som enten lyver for å skryte, eller en som er så dårlig i senga at han tror hver bølge med stønn er en orgasme 😂 Anonymkode: 39ac8...acb 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Kona mi sa en gang "ut i lufta" det bare går og går -oral sex Anonymkode: 44979...fe4
Jasmine9 Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke normalt 😂 du snakker med en som enten lyver for å skryte, eller en som er så dårlig i senga at han tror hver bølge med stønn er en orgasme 😂 Anonymkode: 39ac8...acb This 👍🏼😂
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 Alle er forskjellige. Jeg kommer lett 8 ganger av penetrering i 10 minutter.. Anonymkode: 90222...01c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #7 Skrevet 28. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle er forskjellige. Jeg kommer lett 8 ganger av penetrering i 10 minutter.. Anonymkode: 90222...01c Riiiight. Anonymkode: 39ac8...acb 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #8 Skrevet 28. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Riiiight. Anonymkode: 39ac8...acb Komisk at du ikke tror meg bare fordi du ikke er bygd sånn selv.. Jeg er utrolig følsom. Har ikke alltid vært sånn da forsåvidt. De første 5 årene av sexlivet mitt hadde jeg ikke en eneste orgasme. Men så var jeg med en som klarte å hjelpe meg å løsne på noen sperrer jeg hadde psykisk, og siden den gang har jeg bare kommet mer og mer... Nå klarer jeg ikke å holde igjen om jeg så prøver. Anonymkode: 90222...01c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #9 Skrevet 28. mars 2020 Jeg kommer en gang, uansett måte, og det er jeg fornøyd med. I spesielle tilfeller kan jeg komme flere ganger, men da må man gå inn for det, og det gidder jeg ikke til vanlig. Med eksen kom jeg fire ganger ved ett tilfelle, da var vi nyforelsket og han gjorde alt, så jeg kom 1 gang ved samleie, 1 gang ved oralsex, en gang ved gpunktstimulering med fingre og 1 gang ved klitorisstimulering, dette i løpet sv en økt. En gang er nok for meg. Jeg har tydeligvis ikke så lett for det da. Anonymkode: d12c3...e45 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #10 Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Komisk at du ikke tror meg bare fordi du ikke er bygd sånn selv.. Jeg er utrolig følsom. Har ikke alltid vært sånn da forsåvidt. De første 5 årene av sexlivet mitt hadde jeg ikke en eneste orgasme. Men så var jeg med en som klarte å hjelpe meg å løsne på noen sperrer jeg hadde psykisk, og siden den gang har jeg bare kommet mer og mer... Nå klarer jeg ikke å holde igjen om jeg så prøver. Anonymkode: 90222...01c Kan godt være du er sånn, protesterer ikke på det selvom jeg tviler. Man vet at det finnes noen få kvinner i verden som får flere hundre orgasmer hver dag pga et sykdomssyndrom. En orgasme i minuttet er IKKE vanlig så blir litt dumt å komme med dette og gi inntrykk av at det er vanlig, blir litt som at noen spør "er det vanlig å ha vært på månen" og en av nasa astronautene kommer å svarer "ja". Anonymkode: 39ac8...acb 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #11 Skrevet 28. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Komisk at du ikke tror meg bare fordi du ikke er bygd sånn selv.. Jeg er utrolig følsom. Har ikke alltid vært sånn da forsåvidt. De første 5 årene av sexlivet mitt hadde jeg ikke en eneste orgasme. Men så var jeg med en som klarte å hjelpe meg å løsne på noen sperrer jeg hadde psykisk, og siden den gang har jeg bare kommet mer og mer... Nå klarer jeg ikke å holde igjen om jeg så prøver. Anonymkode: 90222...01c Vet forresten om kvinner som har trodd at "frysningene" man får er en orgasme, det er det jo ikke. De kan man få ofte og raskt av penetrering. De fleste kvinner er altfor sensitive de neste minuttene etter en orgasme til å kunne fortsette stimuleringen og få ny orgasme etter så kort tid som et minutt, 8 ganger på rad... Og de fleste kvinner trenger en stund med oppbygging til orgasme også og er ikke i nærheten engang etter ett minutts penetrering...Good for you tho! Anonymkode: 39ac8...acb 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #12 Skrevet 28. mars 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle er forskjellige. Jeg kommer lett 8 ganger av penetrering i 10 minutter.. Anonymkode: 90222...01c Må i såfall være rimelig "milde" orgasme, hadde brukt mer en 10 min på å fullføre 8 orgasmer. Anonymkode: fc4bd...aab
Resignert Skrevet 28. mars 2020 #13 Skrevet 28. mars 2020 Oftest en gang, eller aldri. Dessverre. Med nåværende. Eksen kunne nok komme både 10 og 20 ganger, og var gjerne knapt gangfør etterpå. Litt sånn 3 i promille utslått. Alle damer etter henne har vært en solid seksuell nedtur, og det er ikke fordi jeg ikke har prøvd. Konklusjon: "Gjennomsnittskvinnen" kommer null, eller i beste fall en gang under samleie. Så det er egentlig bare å drite i den knullinga. Slikk til hun er fornøyd, og så si at nå er det hennes tur å jobbe.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #14 Skrevet 28. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet forresten om kvinner som har trodd at "frysningene" man får er en orgasme, det er det jo ikke. De kan man få ofte og raskt av penetrering. De fleste kvinner er altfor sensitive de neste minuttene etter en orgasme til å kunne fortsette stimuleringen og få ny orgasme etter så kort tid som et minutt, 8 ganger på rad... Og de fleste kvinner trenger en stund med oppbygging til orgasme også og er ikke i nærheten engang etter ett minutts penetrering...Good for you tho! Anonymkode: 39ac8...acb Nå er nå vi kvinner, i likhet med menn, veldig forskjellige. Jeg kan komme mange ganger, men det hender at jeg må jobbe og streve litt for første orgasme. Har jeg imidlertid fått en kan de komme som perler på en snor. Som om det setter i gang en slags kjedereaksjon, hvor en orgasme trigger andre nerveceller til å gi en annen orgasme. Jeg får ulike typer orgasme, men jeg kan ikke få den beste typen orgasme først,,og jeg må gjerne vri /flytte litt (bare ørlite) for å få stimulering på neste punkt som "klær" etter å utløse ny orgasme. Det jeg misunner den som bare får en orgasme er at det virker som er tilfredsstilt av den. Jeg får bare lyst på en til, og enda en, og enda en, helt til musklene i mage og bena er utslitt. Det slutter likevel ikke å "klø" i kroppen etter mer, jeg må bare gi meg. Med min kjære får det sin naturlige avslutning når han kommer, og da er jeg mentalt innstilt på å være tilfreds. Verre er det når jeg onanerer. Da har jeg ingen naturlig avslutning, og jeg kan bli temmelig frustrert over at jeg føler at jeg trenger enda en, og så enda en, uansett hvor mange ganger jeg har kommet. Det hender også at jeg gir meg, for å måtte begynne igjen, fordi jeg kribler etter mer, selv om jeg er så utrolig sliten at det burde holde lenge. Hos meg trenger jeg altså ikke tid til å bygge opp ny orgasme. En orgasme bygger i seg selv opp til neste. Jeg har aldri talt, for er der og da mest opptatt av å nyte, men min mann påstår at min rekord er 41 orgasme på en dag. Med ham altså. Jeg tviler ikke på at jeg kunne slå det ned i støvlene alene, men det er altså ikke alltid at jeg føler jeg er så heldig. Jeg ville gjerne en gang i livet, bare en, oppleve å komme en gang, og så føle meg helt tilfreds. Jeg synes at jeg har et deilig sexliv, og nyter å komme mange ganger, men det høres også helt fantastisk ut å kunne være helt tilfreds av en, ikke bare fortsette med å "klø". Jeg har forøvrig vært multiorgasmisk omtrent siden jeg begynte å onanere. Jeg tror rett og slett at det var så godt at jeg ville ha mer av det, og ingen hadde fortalt meg at det skulle holde med en, så jeg ga meg ikke til kroppen min lærte seg å gi flere. Det lærte den seg litt vel godt kanskje. Anonymkode: 1143e...c0a 1
Bamseklemmer Skrevet 28. mars 2020 #15 Skrevet 28. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forøvrig vært multiorgasmisk omtrent siden jeg begynte å onanere. Jeg tror rett og slett at det var så godt at jeg ville ha mer av det, og ingen hadde fortalt meg at det skulle holde med en, så jeg ga meg ikke til kroppen min lærte seg å gi flere. Det lærte den seg litt vel godt kanskje. Jeg leste nettopp en reportasje at det går ann å lære seg slike teknikker, men man må sette seg inn i kroppens erogene soner, kunsten å slappe av, tålmodighet og frigjøre seg for en del "rusk" i systemet. Orgasmen blir trigget av reflekser fra hjernen som opptar impulser fra de erogene sonene, pluss at det hjelper å bruke dirty minds men man holder på🙄 I jakten på å komme flere ganger har også jeg lært meg, og synes orgasmene blir bare sterkere og sterkere med årene... Jeg tipper du kjenner det samme med årene som går? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #16 Skrevet 28. mars 2020 Det varierer veldig. Noen ganger 8 ganger, andre ganger 13-17, og av og til 2-3. Det er ingen fasit. Men med engang man treffer rett, så skal det ikke mye til før jeg kommer flere ganger på rad. Men må selvfølgelig være avslappet og generelt tilfreds for å oppnå serieorgasmer. Anonymkode: 80082...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #17 Skrevet 28. mars 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er nå vi kvinner, i likhet med menn, veldig forskjellige. Jeg kan komme mange ganger, men det hender at jeg må jobbe og streve litt for første orgasme. Har jeg imidlertid fått en kan de komme som perler på en snor. Som om det setter i gang en slags kjedereaksjon, hvor en orgasme trigger andre nerveceller til å gi en annen orgasme. Jeg får ulike typer orgasme, men jeg kan ikke få den beste typen orgasme først,,og jeg må gjerne vri /flytte litt (bare ørlite) for å få stimulering på neste punkt som "klær" etter å utløse ny orgasme. Det jeg misunner den som bare får en orgasme er at det virker som er tilfredsstilt av den. Jeg får bare lyst på en til, og enda en, og enda en, helt til musklene i mage og bena er utslitt. Det slutter likevel ikke å "klø" i kroppen etter mer, jeg må bare gi meg. Med min kjære får det sin naturlige avslutning når han kommer, og da er jeg mentalt innstilt på å være tilfreds. Verre er det når jeg onanerer. Da har jeg ingen naturlig avslutning, og jeg kan bli temmelig frustrert over at jeg føler at jeg trenger enda en, og så enda en, uansett hvor mange ganger jeg har kommet. Det hender også at jeg gir meg, for å måtte begynne igjen, fordi jeg kribler etter mer, selv om jeg er så utrolig sliten at det burde holde lenge. Hos meg trenger jeg altså ikke tid til å bygge opp ny orgasme. En orgasme bygger i seg selv opp til neste. Jeg har aldri talt, for er der og da mest opptatt av å nyte, men min mann påstår at min rekord er 41 orgasme på en dag. Med ham altså. Jeg tviler ikke på at jeg kunne slå det ned i støvlene alene, men det er altså ikke alltid at jeg føler jeg er så heldig. Jeg ville gjerne en gang i livet, bare en, oppleve å komme en gang, og så føle meg helt tilfreds. Jeg synes at jeg har et deilig sexliv, og nyter å komme mange ganger, men det høres også helt fantastisk ut å kunne være helt tilfreds av en, ikke bare fortsette med å "klø". Jeg har forøvrig vært multiorgasmisk omtrent siden jeg begynte å onanere. Jeg tror rett og slett at det var så godt at jeg ville ha mer av det, og ingen hadde fortalt meg at det skulle holde med en, så jeg ga meg ikke til kroppen min lærte seg å gi flere. Det lærte den seg litt vel godt kanskje. Anonymkode: 1143e...c0a Jeg kommer også mange ganger med en god elsker eller på egenhånd, men hvert 75 sekund fra mannen begynner å penetrere henne og 8 ganger på 10 minutter som hun over påstår det er å strekke det "litt"... Det er heller ikke vanlig som mannen ts har snakket med påstår at alle kvinner kommer minst 8 ganger iløpet av sexen. Vanligst er én gang, noen ingen, noen færre kommer to og tre. Et lite mindretall kommer enda fler. Min rekord med partner er 6, men da holdt vi på i godt over en time og han med nærmere 100 sexpartnere bak seg hadde aldri møtt en som kom så mange ganger som meg. Og selv med han kom jeg normalt sett bare 2 ganger. Ingen andre partnere har jeg kommet flere enn en gang med så det skal mye til for å klaffe for meg iallefall. Anonymkode: 39ac8...acb
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #18 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer også mange ganger med en god elsker eller på egenhånd, men hvert 75 sekund fra mannen begynner å penetrere henne og 8 ganger på 10 minutter som hun over påstår det er å strekke det "litt"... Det er heller ikke vanlig som mannen ts har snakket med påstår at alle kvinner kommer minst 8 ganger iløpet av sexen. Vanligst er én gang, noen ingen, noen færre kommer to og tre. Et lite mindretall kommer enda fler. Min rekord med partner er 6, men da holdt vi på i godt over en time og han med nærmere 100 sexpartnere bak seg hadde aldri møtt en som kom så mange ganger som meg. Og selv med han kom jeg normalt sett bare 2 ganger. Ingen andre partnere har jeg kommet flere enn en gang med så det skal mye til for å klaffe for meg iallefall. Anonymkode: 39ac8...acb Det er ingen fasitsvar på dette. Du kan ikke påstå at noe er mer eller mindre normalt. Folk er forskjellig. Jeg kan lett komme i løpet av 75 sekunder om jeg er sprengkåt og han treffer riktig under penetrering. Har fått serieorgasmer flere ganger, da kommer jeg lett åtte ganger i løpet av fem minutter. Anonymkode: 80082...bf4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #19 Skrevet 28. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen fasitsvar på dette. Du kan ikke påstå at noe er mer eller mindre normalt. Folk er forskjellig. Jeg kan lett komme i løpet av 75 sekunder om jeg er sprengkåt og han treffer riktig under penetrering. Har fått serieorgasmer flere ganger, da kommer jeg lett åtte ganger i løpet av fem minutter. Anonymkode: 80082...bf4 Jo, man kan fint fastslå at det ikke er vanlig at damer kommer 8 ganger på 10 minutter eller at alle damer kommer 8 ganger gjennom et vanlig samleie. Det er unntak. Anonymkode: 39ac8...acb
Resignert Skrevet 28. mars 2020 #20 Skrevet 28. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, man kan fint fastslå at det ikke er vanlig at damer kommer 8 ganger på 10 minutter eller at alle damer kommer 8 ganger gjennom et vanlig samleie. Det er unntak. Anonymkode: 39ac8...acb Men når/hvis man er så griseheldig å få ei sånn i senga, så er nivået satt for resten av livet. Og alle andre blir en skuffelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå