Gå til innhold

Kan/bør jeg kontakte lege?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har de siste dagene fått en del plager på rekke og rad... Det begynte med ganske intense ryggsmerter helt ned i korsrygg-området, før det så avtok og gikk over i flankesmerter på venstre side. Disse kommer og går litt, men kjennes fort ømt og veldig ubehagelig ved bevegelse, og kan plutselig få takvise smerter selv når jeg ligger i ro.

Ellers kjenner jeg mye på et slags sårt trykk i brystet, samt en tidvis følelse av "røyk i lungene" i tillegg til at jeg har begynt å tørrhoste. Litt tungpustet innimellom, men ikke krise.

Noen som har vært borti en slik kombinasjon av symptomer? Og er dette noe jeg kan kontakte lege for i disse tider? Allmenntilstanden min er forsåvidt grei, men kjenner dette begynner å bekymre meg litt nå... 

Tusen takk for svar! 

Anonymkode: 9e061...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En del corona-pasienter har beskrevet disse symptomene. 

Du skal ikke ta kontakt med fastlege/legevakt før du eventuelt får behov for legehjelp. Du blir heller ikke testet hvis du ikke er i noen av de gruppene som er prioritert for testing. 

God bedring. 

Anonymkode: f7ee2...c31

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er usikker kan du ta en telefon til fastlege eller legevakt. Selv om vi er midt i en coronapandemi finnes det også andre sykdommer enn corona. 

Anonymkode: 0a84f...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klassiske corona-syptomer. Isoler deg selv og får du pusteproblemer ringer du lege

Anonymkode: 4e70a...433

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...