AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Del Skrevet 28. mars 2020 Hei. Jeg har de siste dagene fått en del plager på rekke og rad... Det begynte med ganske intense ryggsmerter helt ned i korsrygg-området, før det så avtok og gikk over i flankesmerter på venstre side. Disse kommer og går litt, men kjennes fort ømt og veldig ubehagelig ved bevegelse, og kan plutselig få takvise smerter selv når jeg ligger i ro. Ellers kjenner jeg mye på et slags sårt trykk i brystet, samt en tidvis følelse av "røyk i lungene" i tillegg til at jeg har begynt å tørrhoste. Litt tungpustet innimellom, men ikke krise. Noen som har vært borti en slik kombinasjon av symptomer? Og er dette noe jeg kan kontakte lege for i disse tider? Allmenntilstanden min er forsåvidt grei, men kjenner dette begynner å bekymre meg litt nå... Tusen takk for svar! Anonymkode: 9e061...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Del Skrevet 28. mars 2020 Så lenge oksygenmetningen ikke er for lav og feberen for høy blir du nok bare bedt om å ikke smitte noen andre... God bedring 😊 https://www.tv2.no/mening-og-analyse/11333443/ Anonymkode: 6d25c...af6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Del Skrevet 28. mars 2020 En del corona-pasienter har beskrevet disse symptomene. Du skal ikke ta kontakt med fastlege/legevakt før du eventuelt får behov for legehjelp. Du blir heller ikke testet hvis du ikke er i noen av de gruppene som er prioritert for testing. God bedring. Anonymkode: f7ee2...c31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Del Skrevet 28. mars 2020 Hvis du er usikker kan du ta en telefon til fastlege eller legevakt. Selv om vi er midt i en coronapandemi finnes det også andre sykdommer enn corona. Anonymkode: 0a84f...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #5 Del Skrevet 28. mars 2020 Klassiske corona-syptomer. Isoler deg selv og får du pusteproblemer ringer du lege Anonymkode: 4e70a...433 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå