Gjest SYNNE25 Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Jeg har fått kjeft av flere gode venninner av meg Jeg "lever" visst feil. Så, nå tenkte jeg å skrive ned alt her. For å høre hva dere mener om min levemåte. De mener at jeg skader følelseslivet mitt på den måten jeg lever på. Og grunnen til det er fordi jeg nå i løpet av fire år har hatt sex med flere titalls personer. I mens jeg har hatt sex med alle disse personene har jeg blitt holdt på gress av en jeg har vært forelsket i. Og i mens han har holdt meg på gress, så har jeg holdt både 2 og 3 stykker på gress igjen. :o Her vi bor kjenner de fleste alle, og i "bygda mi" så svirrer ryktene. Alle de jeg har holdt på gress har blitt uvenner med hverandre, fordi jeg har satt de opp i mot hverandre imens jeg har holdt de på gress. Men, nå hvor de ikke blir holdt på gress av meg lenger så er det jeg som får gjennomgå. De hater meg nesten, og jeg er et "ludder" hvis ryktene har rett. Hvorfor gjør jeg dette? Hva er galt? hver gang jeg møter en person så ligger jeg med han på vårt første møte. spesielt hvis jeg liker han godt. er det virkelig så feil av meg? Middag og vin kommer ikke før senere, og da er "han" allerede lei meg. Også stikker han av etter han har fått sitt, også humper jeg videre til neste mann. Det er hardt å innse. Dette har mine venninner fortalt meg. Er dette for å være snille? Er det misunnelse? Vil de meg godt? vil de såre meg? kan noen fortelle hvorfor jeg gjør dette? Og hvorfor stikker mennene i fra meg så fort? Jeg holder ikke på noen. de går lei meg. hvorfor?
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Jeg tror venninnene dine bare vil deg godt. Jeg vil ikke kalle deg et ludder, men jeg tror ikke dette er sunt hverken for deg selv eller de mannfolka du humper over. Jeg vet ikke hvordan, men jeg tror du må prøve å få litt mer respekt for deg selv og for menn. Gi menn en sjanse, ikke bare som objekter, men også som personer. Ta hensyn til dine egne følelser og ikke gjør noe du egentlig ikke vil
Gjest rødt Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Vel, grunnen til at de går lei deg, er jo innlysende. Du er for lett på tråden på første møte. Menn ønsker ikke langvarige forhold med jenter som er for lette på tråden. Evt. at de mennene som har sex på første møte, er ikke ute etter et forhold, de er bare ute etter et ligg. Menn er enkle sånn. De vil jo ikke ha ei jente som har humpet rundt på alle hun har truffet, det sier seg selv. Og selv om de kanskje ikke vet det fra før, så trekker de sine slutinger når de får nyp på første møte. Mye mer spennende med ei jente de må jobbe litt for å få. Og så synes jeg jo at det er litt dårlig gjort å ha flere "på gress" samtidig. Hold deg til en i gangen, du. Veninnene dine vil deg nok ikke vondt, og det er jo flott at du har et godt forhold til sex osv, men i lengden fører ikke denne livsstilen til noe. Mener ikke at du skal gå i sølibat eller vente til du er gift, altså, langt ifra, men noe i midten. Jeg (og tydeligvis dine veninner), tror du vil få det bedre da, både med deg selv og du vil få mer seriøs oppmerksomhet fra hyggelige menn som faktisk er ute etter et forhold.
Flowery Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 Kanskje du innerst inne ønsker at en av disse mennene som du ligger med er "den rette"? At det skal utvikle seg til noe mer. Altså at du tar et altfor stort steg allerede på første daten fordi du ikke vil vente? Du vil ha et forhold fort fort fort. Prøv å være for det selv en stund og ikke date. Få roen i deg selv først.
Væren Skrevet 16. juni 2005 #5 Skrevet 16. juni 2005 Veldig enig med Fighter! Tror det er på tide at du stopper opp og tenker litt etter: Kanskje du bør bli litt mer restriktiv mht. hvem du hopper til sengs med? I verste fall risikerer du jo ikke bare å såre andre, men du kan komme til å ende opp med å ende opp fullstendig følelsesmessig avstumpet selv. Hvis "alle kjenner alle" der du bor, og du stadig hopper til køys med nye gutter som ikke er interessert i noe mer etterpå, synes det for meg som om du faktisk blir brukt. Så mange tilfeldige forbindelser er neppe særlig sunt for deg. Og de guttene som ligger med deg er jo iflg. det du sier selv klar over at du har ligget med mange. Det får dem neppe til å føle seg spesielle i dine øyne? Husk: Det går an å like en gutt uten å gå til sengs med ham! Jeg tror du har en jobb å gjøre i forhold til det ryktet du ser ut til å ha opparbeidet deg! Her må det kanskje en liten "snuoperasjon" til? Jeg tror egentlig bare at venninnene dine vil deg alt godt, og det er faktisk ganske modig gjort av dem å være så dønn ærlige overfor deg! Ønsker deg lykke til!
Gjest gjest ja Skrevet 16. juni 2005 #6 Skrevet 16. juni 2005 Blir helt trist nå... Som å lese om meg selv! Men jeg har aldri klart å sette ord på det, eller være ærlig overfor meg selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå