Gå til innhold

Samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen! Håper det går bra med dere i disse tider. Dessverre har det blitt slutt mellom meg og barnefar, jeg har ei datter på 2 år og venter ei til i juni🥰 Det er en tøff situasjon for meg og i tillegg ganske så uforventet. Jeg lurer på noen ting ang økonomi og rettigheter.

Jeg har søkt engangstønad pga graviditeten, og fått invilget den så får engangstønad i løpet av kort tid, men kan jeg søke overgangstønad i tillegg i og med at jeg kommer til og ha min 2 åring mer en barnefar eller må jeg vente til jeg har brukt opp engangstønaden? Har jeg rett på noe som helt økonomisk hjelp når jeg har fått utbetalt engangstønaden? Er ikke ute etter og tjene noe på dette men er greit og vite hva man har krav på i en sånn sårbar situasjon. Jeg og barnet mitt må i tillegg flytte, og kommer til og trenge mye nye ting da barnefar skal ha det meste av ting som var vårt hos seg. Er ikke i jobb om det har betydning. Er jo håpløst og få snakket med noen på nav i disse tider så håper noen her kunne hjulpet meg med litt veiledning❤️ Takk for svar❤️

Anonymkode: d44cc...e27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du kan søke 1 år utvidelse av OS og så har du engangstønad og dobbel barnetrygd. 

Anonymkode: 1f759...2e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...