Gå til innhold

Til dere "woke" konspirasjonsteoretikere som skal redde verden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvorfor bruker dere tiden deres på KG? Hvilken endring tror dere det har å poste "sannheten" her?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ja, det kunne vært interessant å vite. For de har garantert et ekkokammer her og der de tilhører og poster i. Men de tror vel de kan "konventere" noen stk til her blandt annet av de som sliter med angst og paranoia fra før av.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man burde kanskje overlate KG til de som bare dilter i hælene på myndighetene ja.

Anonymkode: 83b43...beb

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man burde kanskje overlate KG til de som bare dilter i hælene på myndighetene ja.

Nei, absolutt ikke. Det jeg spurte om her, var igrunn bare hvordan man tenker seg til at det å poste på et forum som KG skal ha noe særlig effekt.

AnonymBruker
Skrevet

Det som gjør de fleste av disse konspirasjonsteoretikerne tafatte og til narr er fordi de heller sitter på nett å poster linker og sitter på youtube mens de røyker fjerdr jointen for kvelden og tror de har connected the dots (nå tenker de "TROR?! Jeg HAR connected the dots, den sauen der skjønner ikkeno!") men for å få til en endring, et opprør mot myndighetene eller en awakening så må man faktisk organisere seg. De eneste som faktisk organiserer seg mot myndighetene og setter igang opprør og demonstrasjoner er revolusjonistene, eller kommunistene om du vil, men disse er jo også "dumme hjernevaska diktatur sauer" i følge konspirasjonsteoretikerne som ikke egentlig vet hva en revolusjon og et ekte oppgjør mot myndighetene er for noe. Det er hvertfall ikke å sitte på nett å tro man har outsmartet alle. Om de hadde organisert seg IRL og gått inn for en ekte revolusjon så hadde jeg fått mye mer respekt for de. Da hadde man sett de var løsningsorienterte og at det var tak i dem, og at det ikke bare var en gjeng tafatte potheads som hadde brukt litt for mange timer på youtube med å høre på en schizofren dude. 

Anonymkode: 33122...c81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Nightcrawler skrev:

Nei, absolutt ikke. Det jeg spurte om her, var igrunn bare hvordan man tenker seg til at det å poste på et forum som KG skal ha noe særlig effekt.

Det har jo ingen effekt, så vi bør overlate dere til dere selv.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har jo ingen effekt, så vi bør overlate dere til dere selv.

Gjør som du vil. At det har ingen effekt er det nå bare du som har sagt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...