Gå til innhold

Vanskelige tider nå,, også som psykisk syk..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke denne tiden vi er i nå!

Katastrofetanker å kjør i hodet av denne Corona tiden vi er i. Flere sier jeg har endret meg nå etter dette kaoset begynte i Norge. Psykisk føler jeg ikke så mye endring, men andre å samboer sier jeg endrer meg til mer depressiv.. Har flere innleggesler bak meg pga psykiske lidelser..

Føler humøret er bra, må gjøre det beste ut av det. Mange sliter i disse tider nå, men som psykisk sjuk er det hakke vanskeligere.. Men men. Ha en fin kveld.❤🙃

Anonymkode: d7844...6a3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter også psykisk og det skumleste np er jo at jeg egentlig ikke kan bli lagt inn om det blir krise, ei heller bruke AAT, får ikke gått til psykologen, fastlegen skal jeg helst ikke til heller.. Det er ganske skummelt.

Skjlnner jo at man blir lagt inn om det er skikkelig krise, men om man trenger litt ekstra støtte nå, så er ikke det prioritert iht smittevern🙁

Anonymkode: 4a289...bd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter også psykisk og det skumleste np er jo at jeg egentlig ikke kan bli lagt inn om det blir krise, ei heller bruke AAT, får ikke gått til psykologen, fastlegen skal jeg helst ikke til heller.. Det er ganske skummelt.

Skjlnner jo at man blir lagt inn om det er skikkelig krise, men om man trenger litt ekstra støtte nå, så er ikke det prioritert iht smittevern🙁

Anonymkode: 4a289...bd7

Helt enig.. Fastlegen bruker jeg nå, siden AAT ikke er tilgjengelig å DPS døgnavdeling er stengt!

Føler meg helt innelåst...

Føler med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

❤️ Ha en fin kveld!

Forsøker så godt jeg kan å dytte både tanker og vanskene rundt det å få hjelp foran meg så lenge det går her, blir mange tanker om tilbudet som ikke er der. Var en tur på døgn sist i oktober/november, men håper dette skal gå greit.

Vi får ri det ut sammen, take care!

Anonymkode: 08d92...0e4

AnonymBruker
Skrevet

Dere må ut. Gå tur. Sykle. Ring venner ig familie. Se mulighet og ikke steng dere inne. Det er likt for alle. Vi er i samme båt, hele verden. Dere er ikke alene. 

Anonymkode: 34ce1...49b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere må ut. Gå tur. Sykle. Ring venner ig familie. Se mulighet og ikke steng dere inne. Det er likt for alle. Vi er i samme båt, hele verden. Dere er ikke alene. 

Anonymkode: 34ce1...49b

Gjør ikke annet enn å være ute.. Snakker med familiepå tlf flere ganger i uken..

Enda føler jeg meg ensom i hele verden...

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør ikke annet enn å være ute.. Snakker med familiepå tlf flere ganger i uken..

Enda føler jeg meg ensom i hele verden...

Samme her. Alt har bare blitt rart😭 enda jeg er ute, tlf, chatter og gjør ting. Folk hilser ikke engang

Anonymkode: ffa00...dce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har avtalespesialist som får lov å møte meg med forholdsregler om avstand. Vi sitter omtrent to meter fra hverandre, jeg åpner ikke en eneste dør på vei inn eller ut. Dette fikk jeg begynne med uken som har vært nå, etter to uker uten (telefonkontakt). Er så takknemlig for det, selv om det er ubehagelig og rart. Ble betydelig dårligere uten kontakt - jeg bor også alene. Skulle ønske myndighetene nå kunne lette disse tiltakene også hos andre psykologer. At man på DPS for eksempel skal gå rett inn til behandler osv. Men har hørt at de har mindre kontorer og? Min har et kontor på hele 40 kvm. 
Tenker masse på deg, og håper dette ordner seg igjen snart. 

Anonymkode: f4966...edc

AnonymBruker
Skrevet

❤❤

• Opprett ny...