AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Det er vel ingen tvil nå om at de driver og innfører et totalitært system i hele verden nå. Bill Gates vil ha vaksiesertifikater, apper skal karlegge de som kan være smittet og som må i karantene osv. Folk vil ha det sånn som i Kina. Bevegelsene dine blir begrenset om du ikke vaksinerer deg når vaksinen kommer osv. Hva kan redde oss fra dette? Det eneste jeg kan se er massive naturkatastrofer. Det er så få som er våkne, og så mange som vil ha vaksiner og kontroll, kontroll, kontroll at det er bare ikke noe håp om at dette skal stoppe på noen annen måte. Anonymkode: f953f...d45 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Hvordan tenker du at en naturkatastrofe skal hjelpe?? Anonymkode: b57a9...847
Khadira Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er så få som er våkne, og så mange som vil ha vaksiner og kontroll, kontroll, kontroll at det er bare ikke noe håp om at dette skal stoppe på noen annen måte. Du er våken da, med andre ord? God morgen, får jeg si da. Hyggelig å hilse på deg. Or? Jeg lurer. Hvordan har du tenkt til at verden skal fungere uten en viss form for kontroll? 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 Jeg vet ikke, men jeg tror ikke vi trenger å reddes. Anonymkode: 23359...def 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 Vi kan enten redde oss selv med at vi reiser oss opp og sier at det er nok, eller så er vi lost og sau uansett og fortjener ikke bedre. Spre informasjon til alle du kjenner. Slik jeg ser det er det mange som er kritiske til overvåkning, media og politikernes agenda og det er en positiv ting. Vi kritikere er ikke alene. Forhåpentligvis kommer det reaksjoner dersom ting blir foreslått, men det kommer nok an på hvor "sneaky" ting blir innført og hvor skrekkslagne folk er. Det er full panikk nå, så bare tiden vil vise. Informasjon er nøkkelordet - og for guds skyld tenk litt selv! Ikke bare sluk alt media sier.. Anonymkode: 7a7a9...94e 4
Khadira Skrevet 27. mars 2020 #6 Skrevet 27. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi kan enten redde oss selv med at vi reiser oss opp og sier at det er nok, eller så er vi lost og sau uansett og fortjener ikke bedre. Spre informasjon til alle du kjenner. Slik jeg ser det er det mange som er kritiske til overvåkning, media og politikernes agenda og det er en positiv ting. Vi kritikere er ikke alene. Forhåpentligvis kommer det reaksjoner dersom ting blir foreslått, men det kommer nok an på hvor "sneaky" ting blir innført og hvor skrekkslagne folk er. Det er full panikk nå, så bare tiden vil vise. Informasjon er nøkkelordet - og for guds skyld tenk litt selv! Ikke bare sluk alt media sier.. Anonymkode: 7a7a9...94e Og Kvinneguiden er stedet man starter? 1
Kågebruker Skrevet 27. mars 2020 #7 Skrevet 27. mars 2020 Ron Paul og Alex Jones har sikkert mange tips. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #8 Skrevet 27. mars 2020 1 minutt siden, Nightcrawler skrev: Og Kvinneguiden er stedet man starter? Er det noe galt i det? Anonymkode: 7a7a9...94e 2
Khadira Skrevet 27. mars 2020 #9 Skrevet 27. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det noe galt i det? Anonymkode: 7a7a9...94e Neida, synes bare det er et interessant utgangspunkt. Carry on. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #10 Skrevet 27. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kan enten redde oss selv med at vi reiser oss opp og sier at det er nok, eller så er vi lost og sau uansett og fortjener ikke bedre. Spre informasjon til alle du kjenner. Slik jeg ser det er det mange som er kritiske til overvåkning, media og politikernes agenda og det er en positiv ting. Vi kritikere er ikke alene. Forhåpentligvis kommer det reaksjoner dersom ting blir foreslått, men det kommer nok an på hvor "sneaky" ting blir innført og hvor skrekkslagne folk er. Det er full panikk nå, så bare tiden vil vise. Informasjon er nøkkelordet - og for guds skyld tenk litt selv! Ikke bare sluk alt media sier.. Anonymkode: 7a7a9...94e Har du inntrykk av at det er mange? Jeg håper virkelig at det er det...og at det er noen med mer handlekraft enn meg som har våknet. Hvis alle er som meg som bare sitter og klager og blir helt lammet av angst så er vi litt fucked haha 😛 Jeg syns bare at det er så altfor mange som har så mye angst for en mikrobe og ikke ser det større bildet. Anonymkode: f953f...d45 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #11 Skrevet 27. mars 2020 5 minutter siden, Nightcrawler skrev: Neida, synes bare det er et interessant utgangspunkt. Carry on. Du hadde ikke noen forklaring på det altså, bare litt generell drittslenging på gang? Anonymkode: f953f...d45 2
Khadira Skrevet 27. mars 2020 #12 Skrevet 27. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du hadde ikke noen forklaring på det altså, bare litt generell drittslenging på gang? Anonymkode: f953f...d45 Det var ikke ment som drittslenging, så hvis du tolket det sånn beklager jeg. Jeg kan gjerne utdype. Nå er ikke jeg helt inni disse greiene her, for jeg er en sånn person som "dere" vil kategorisere som.. hva slags navn dere har på en som ikke er våken. Uansett. Jeg er mulig naiv, dum og hva enn man vil foretrekke å si, men jeg skjønner ikke hvordan en "revolusjon" for at folk skal være våkne, kan starte på Kvinneguiden. Altså. Skulle tro det fantes viktigere og større forumer, som strekker seg til en større og viktigere del av folk enn mammaer som sliter med trøtte barn, studenter i økonomisk knipe eller folk som lurer på hva slags bio de skal ha på Tinder. Skjønner bare ikke greia, liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #13 Skrevet 27. mars 2020 1 minutt siden, Nightcrawler skrev: Det var ikke ment som drittslenging, så hvis du tolket det sånn beklager jeg. Jeg kan gjerne utdype. Nå er ikke jeg helt inni disse greiene her, for jeg er en sånn person som "dere" vil kategorisere som.. hva slags navn dere har på en som ikke er våken. Uansett. Jeg er mulig naiv, dum og hva enn man vil foretrekke å si, men jeg skjønner ikke hvordan en "revolusjon" for at folk skal være våkne, kan starte på Kvinneguiden. Altså. Skulle tro det fantes viktigere og større forumer, som strekker seg til en større og viktigere del av folk enn mammaer som sliter med trøtte barn, studenter i økonomisk knipe eller folk som lurer på hva slags bio de skal ha på Tinder. Skjønner bare ikke greia, liksom. Det er mange forskjellige mennesker på Kvinneguiden, ikke bare de som du nevner. Det viktigste trekket for å få folk til å våkne er å spre informasjon til flest mulig mennesker. Det kan være KG, VG sitt kommentarfelt, Facebook eller hva du måtte foretrekke Anonymkode: 7a7a9...94e 3
Khadira Skrevet 27. mars 2020 #14 Skrevet 27. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er mange forskjellige mennesker på Kvinneguiden, ikke bare de som du nevner. Det viktigste trekket for å få folk til å våkne er å spre informasjon til flest mulig mennesker. Det kan være KG, VG sitt kommentarfelt, Facebook eller hva du måtte foretrekke Anonymkode: 7a7a9...94e Om jeg tør spørre - hvordan tenker dere at verden skal fungere uten noen form for kontroll? Har spurt om det tidligere her i tråden uten å få svar.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #15 Skrevet 27. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ingen tvil nå om at de driver og innfører et totalitært system i hele verden nå. Bill Gates vil ha vaksiesertifikater, apper skal karlegge de som kan være smittet og som må i karantene osv. Folk vil ha det sånn som i Kina. Bevegelsene dine blir begrenset om du ikke vaksinerer deg når vaksinen kommer osv. Hva kan redde oss fra dette? Det eneste jeg kan se er massive naturkatastrofer. Det er så få som er våkne, og så mange som vil ha vaksiner og kontroll, kontroll, kontroll at det er bare ikke noe håp om at dette skal stoppe på noen annen måte. Anonymkode: f953f...d45 Jeg har gitt opp, tenker bare la det skje når folk er så dumme og idioter som de er. Det ser du jo på KG og av venner og bekjente rundt deg. Sier du noe imot massemedia hysterie eller myndighetene, evner å researche og tenke litt selv og ikke bare ser på MSM er du ond, konspirasjonsteori du blir jo nesten hengt... Saueflokk mentaliteten er sterk i norge og folk stoler blindt på massemedia. Folk hyler jo om portforbud og å bruke appen her... folk er livredde, skulle tro dette viruse er verre enn ebola og om par uker er du heldig om du har overlevd liksom.. Mennesker fortjener dette når vi er så idioter Anonymkode: f25be...2d0 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #16 Skrevet 27. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du inntrykk av at det er mange? Jeg håper virkelig at det er det...og at det er noen med mer handlekraft enn meg som har våknet. Hvis alle er som meg som bare sitter og klager og blir helt lammet av angst så er vi litt fucked haha 😛 Jeg syns bare at det er så altfor mange som har så mye angst for en mikrobe og ikke ser det større bildet. Anonymkode: f953f...d45 Ut ifra det jeg ser, alt etter hvor mange nettsider, nettaviser osv så ser det ut som det er en del av oss ja. Heldigvis. Jeg tror og håper at hvis frihetene innskrenkes såpass at alle kommer til et bristepunkt så vil det bli revolusjon. Folk vil få nok til slutt uansett. Slik det ser ut nå, med konkurser for både bedrifter og mannen i gata, det at vi nærmer oss et diktatur (ref til fullmaktsloven) og totalt nedstengning av samfunnet - så vil folk reagere. Anonymkode: 7a7a9...94e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #17 Skrevet 27. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ut ifra det jeg ser, alt etter hvor mange nettsider, nettaviser osv så ser det ut som det er en del av oss ja. Heldigvis. Jeg tror og håper at hvis frihetene innskrenkes såpass at alle kommer til et bristepunkt så vil det bli revolusjon. Folk vil få nok til slutt uansett. Slik det ser ut nå, med konkurser for både bedrifter og mannen i gata, det at vi nærmer oss et diktatur (ref til fullmaktsloven) og totalt nedstengning av samfunnet - så vil folk reagere. Anonymkode: 7a7a9...94e Du er for optimis, corona greia har fått meg til å innse at de fleste mennesker er lost case.. nwo kommer snart Anonymkode: f25be...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #18 Skrevet 27. mars 2020 4 minutter siden, Nightcrawler skrev: Om jeg tør spørre - hvordan tenker dere at verden skal fungere uten noen form for kontroll? Har spurt om det tidligere her i tråden uten å få svar. Noe kontroll er helt greit. Men mener du virkelig at vi skal leve under martial law, der folk skal angi hverandre for å stå 2 meter unna, unggutter som selger avisen på døra eller de som spiller på fotballbanen fordi de er mer enn 5 stk der ute i frisk luft? Det er det folk reagerer på, at ting går over alle støvleskaft. Det er epidemier hvert eneste år og aldri før har hele verden shutta down pga det, men akkurat nå gjør de det. Med en dødelighetsrate som er så minimal som du får det. Noe stemmer ikke. Samtidig skal de ha en app som sjekker hvem du har vært i kontakt med og Bill Gates vil ha full kontroll på hvem som er vaksinert og ikke. Dette burde jo skurre for alle, mener jeg da. De stengte ikke ned verden for Ebola som er MYE mer dødelig enn corona. Dette er fake. Anonymkode: 7a7a9...94e 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #19 Skrevet 27. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er for optimis, corona greia har fått meg til å innse at de fleste mennesker er lost case.. nwo kommer snart Anonymkode: f25be...2d0 Man må prøve å holde motet oppe. De feeder på frykt og faenskap. Det beste vi kan gjøre er å fortsette å spre informasjon og sende ut gode vibrasjoner. Anonymkode: 7a7a9...94e 3
Khadira Skrevet 27. mars 2020 #20 Skrevet 27. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noe kontroll er helt greit. Men mener du virkelig at vi skal leve under martial law, der folk skal angi hverandre for å stå 2 meter unna, unggutter som selger avisen på døra eller de som spiller på fotballbanen fordi de er mer enn 5 stk der ute i frisk luft? Det er det folk reagerer på, at ting går over alle støvleskaft. Det er epidemier hvert eneste år og aldri før har hele verden shutta down pga det, men akkurat nå gjør de det. Med en dødelighetsrate som er så minimal som du får det. Noe stemmer ikke. Samtidig skal de ha en app som sjekker hvem du har vært i kontakt med og Bill Gates vil ha full kontroll på hvem som er vaksinert og ikke. Dette burde jo skurre for alle, mener jeg da. De stengte ikke ned verden for Ebola som er MYE mer dødelig enn corona. Dette er fake. Anonymkode: 7a7a9...94e "Noe kontroll er greit" Hva legger du i noe? Dette blir for mine ører litt som MDG, at det er mange planer om å redde verden, men nøyaktig hvordan dette skal gjøres i praksis, det vet man ingenting om. Man kan si mye om at ting er litt rare under coronaepidemien sammenlignet med andre, men igjen - hva er alternativet man har? Skal alle gjøre som de vil uten at det skal være noe styring? Igjen - hvordan skal dette fungere? 1
Anbefalte innlegg