Gå til innhold

Stengte frisører

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke frisørene selge produkter heller? Det er jo ikke slik at de utelukkende kun klipper og behandler hår. Kunne gjerne kjøpt shampoo osv. for å støtte en frisørsalong:-)

Anonymkode: 0b5af...6b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke frisørene selge produkter heller? Det er jo ikke slik at de utelukkende kun klipper og behandler hår. Kunne gjerne kjøpt shampoo osv. for å støtte en frisørsalong:-)

Anonymkode: 0b5af...6b1

De vil fortsatt ikke gå i pluss, De skal selge gange mye varer for å få inn nok penger til å holde driften i gang. 

Anonymkode: df47b...d1b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

La de gå konkurs. Produktene er skadelige for miljøet uansett hva de sier, og gjør null og niks for håret uansett. 

Anonymkode: 812cd...30e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En frisør i byen her har åpent i "butikkdelen", men jeg tror ikke de lever så godt av det alene.

Anonymkode: a85d4...6b8

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

La de gå konkurs. Produktene er skadelige for miljøet uansett hva de sier, og gjør null og niks for håret uansett. 

Så du mener alle frisører skal gå konkurs fordi de selger produkter som ikke er miljøvennlige?  Ok, ja det var jo logisk.

• Liker 6
Skrevet

Jeg kjøper vanligvis på nettet, men jeg også hadde handlet via frisør nå om det var mulig for å bidra i den lille grad jeg kan. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Javel. Og du vasker håret med ansjos og krabbelår?

Anonymkode: a1035...4b2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Javel. Og du vasker håret med ansjos og krabbelår?

Nei, men det gjør tydeligvis du som er inne på den tanken.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, men det gjør tydeligvis du som er inne på den tanken.

Nei, jeg bruker produkter fra frisør.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går ofte an å kjøpe gavekort! Det hjelper frisørene. Fikk pushvarsel om dette fra timebestillingsappen Fixit, og kjøpte gavekort fra salongen min både til meg selv og svigermor. 

Anonymkode: 25cf6...f85

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det går ofte an å kjøpe gavekort! Det hjelper frisørene. Fikk pushvarsel om dette fra timebestillingsappen Fixit, og kjøpte gavekort fra salongen min både til meg selv og svigermor. 

Anonymkode: 25cf6...f85

Risikabelt med tanke på at frisøren kan gå konkurs..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Der jeg bor, ville det kostet mer å ha én ansatt på jobb utelukkende for å selge produkter enn å holde stengt. Det koster bedriften å ha åpent 6-8 timer for å betale denne personen lønn+strøm og kanskje (men ikke sikkert) klare å selge 3-4 produkter. Noen lokale frisørsalonger har Facebook-side eller nettbutikk, så det går vel an å sende melding til dem og si du ønsker å kjøpe produkt hos dem for å støtte bedriften, og spørre om de har noen løsninger for at du skal få produktet. 

Anonymkode: acd77...01b

• Opprett ny...