AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Nå er katta ute av sekken. Det Bill Gates sier her er at på et tidspunkt vil vi ha en type sertifisiering som viser om du er immun eller vaksinert, fordi vi ikke kan ha folk løpende rundt på planeten som ikke er vaksinerte mot dette viruset. I praksis er det tvangsvaksinering han snakker om. Jeg føler meg helt kvalm nå, vet ikke hvorfor jeg har en så sterk reaksjon egentlig for jeg visste jo at dette kom. Og om dere tror dette er èn manns idè som aldri kommer til å skje, så sitter han ikke og tenker ut dette alene altså. Han sitter med verdensledere og koser seg og planlegger. Bare se på hvor lykkelig han ser ut i dette intervjuet, han ser ut som et barn som har vunnet en stor bamse på tivoli. Eller nei, så uskyldig er ikke det smilet. "Eventually what we'll have to have is certificates of who's a recovered person and who's a vaccinated person because you don't want people moving around the world...." Anonymkode: 7355c...778 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Fyfaen. Blir fysisk uvel av hele situasjonen i verden nå. Hele verden er i lock down, ikke kom å fortell meg at det er for å passe på de få som ikke tåler det. Det har aldri skjedd før, så hvorfor skulle det nå? Bort med økonomi (cash less society), tvangsvaksinering og id2020 neste. Trump har også ordnet med FEMA "sykehus" nå. Hmm.. Anonymkode: be049...969 9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fyfaen. Blir fysisk uvel av hele situasjonen i verden nå. Hele verden er i lock down, ikke kom å fortell meg at det er for å passe på de få som ikke tåler det. Det har aldri skjedd før, så hvorfor skulle det nå? Bort med økonomi (cash less society), tvangsvaksinering og id2020 neste. Trump har også ordnet med FEMA "sykehus" nå. Hmm.. Anonymkode: be049...969 Det kan da ikke være lov å tvinge noen til å ta en vaksine de ikke ønsker? Anonymkode: 072a6...01e 3
mammahjarte Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 Vi har jo det allereie?. Helsesjukepleiere veit kven som er vaksinert og ikkje i regionen. Barnehagepedagogar har og oversikt på sine barn. Ingen er tvunget til å vaksinera, men det er viktig å vita kvem som har immunitet og ikkje. Register betyr ikkje tvang. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 Hva skjedde med at en dataingeniør ble ekspert på virus blant mennesker Anonymkode: 7aa01...417 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #6 Skrevet 27. mars 2020 Vi skal vokte oss meget vel for fascistiske tilstander utløst av dette viruset. Anonymkode: ab183...af5 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #8 Skrevet 27. mars 2020 De vil vel ta ut de svake og beholder resten i en arbeidsstokk Anonymkode: 7aa01...417 2
Leo Skrevet 27. mars 2020 #9 Skrevet 27. mars 2020 Nå er ikke vaksinasjonssertifikater noe nytt akkurat. For å få reise inn i bl.a. en del land i Afrika kreves det for eksempel at man kan dokumentere at man er vaksinert mot gulfeber. Jeg er blant dem som er "tvangsvaksinert" mot denne sykdommen og har et lite, gult sertifikat liggende i passet mitt. Alternativet er å ikke kunne reise dit jeg vil. Med tanke på at det dør ca. 30.000 mennesker av denne sykdommen hvert år er det helt greit for meg. 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #10 Skrevet 27. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan da ikke være lov å tvinge noen til å ta en vaksine de ikke ønsker? Anonymkode: 072a6...01e Nei de trenger ikke tvinge deg, bare lage livet dit til et sånt helvete uten vaksine at du går med på det. Som med smartmålerne. Anonymkode: 7355c...778 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #11 Skrevet 27. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei de trenger ikke tvinge deg, bare lage livet dit til et sånt helvete uten vaksine at du går med på det. Som med smartmålerne. Anonymkode: 7355c...778 Ja, uff Anonymkode: 072a6...01e 3
blaamandag Skrevet 27. mars 2020 #12 Skrevet 27. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå er katta ute av sekken. Det Bill Gates sier her er at på et tidspunkt vil vi ha en type sertifisiering som viser om du er immun eller vaksinert, fordi vi ikke kan ha folk løpende rundt på planeten som ikke er vaksinerte mot dette viruset. I praksis er det tvangsvaksinering han snakker om. Jeg føler meg helt kvalm nå, vet ikke hvorfor jeg har en så sterk reaksjon egentlig for jeg visste jo at dette kom. Og om dere tror dette er èn manns idè som aldri kommer til å skje, så sitter han ikke og tenker ut dette alene altså. Han sitter med verdensledere og koser seg og planlegger. Bare se på hvor lykkelig han ser ut i dette intervjuet, han ser ut som et barn som har vunnet en stor bamse på tivoli. Eller nei, så uskyldig er ikke det smilet. "Eventually what we'll have to have is certificates of who's a recovered person and who's a vaccinated person because you don't want people moving around the world...." Anonymkode: 7355c...778 Dent fantes faktisk den gang kopper var et problem. I Norge kunne en ikke få jobb uten bevis på at en var vaksinert mot kopper. Men dette er vel det «Gates brevet» som har sirkulert på sosiale media noen dager. Det er falskt
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #13 Skrevet 27. mars 2020 Husker jeg feil, eller har jeg måtte ha med meg "vaksinekort" på reise tidligere? Bare har en vag erindring om det, usikker på om det stemmer. I så fall er jo ikke vaksinesertifikat noe nytt, og det førte heller ikke til tvangsvaksinering - men mulig jeg husker feil, leenge siden jeg har reist utenfor Europa. Anonymkode: 7ffa2...4ce
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #14 Skrevet 27. mars 2020 Herregud dere er helt utrolige. Er ikke rart det finnes ulykke i verden med slike som dere 🙄 Anonymkode: 13a9a...6dc 3
blaamandag Skrevet 27. mars 2020 #15 Skrevet 27. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Husker jeg feil, eller har jeg måtte ha med meg "vaksinekort" på reise tidligere? Bare har en vag erindring om det, usikker på om det stemmer. I så fall er jo ikke vaksinesertifikat noe nytt, og det førte heller ikke til tvangsvaksinering - men mulig jeg husker feil, leenge siden jeg har reist utenfor Europa. Anonymkode: 7ffa2...4ce Enkelte land krever at reisende er vaksinert mot spesifikke sykdommer. Ikke vanlig, men «tvang» for den som vil inn i landet. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #16 Skrevet 27. mars 2020 Just now, blaamandag said: Enkelte land krever at reisende er vaksinert mot spesifikke sykdommer. Ikke vanlig, men «tvang» for den som vil inn i landet. Ja, da er det nok det jeg husker, usikker på om det var Egypt, USA eller annet land. Det blir jo da tvang, men det er jo ikke tvang å reise til andre land. Anonymkode: 7ffa2...4ce
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #17 Skrevet 27. mars 2020 Når man ser hvor idioter og tatt av dette virus hysterie folk er er det nesten som vi fortjener NWO... når mennesker er så dumme Anonymkode: 4fb36...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #18 Skrevet 27. mars 2020 Les om Qanan. Mange, mange amerikanere som ikke tror at viruset er grunnen til lock down. Men vaksinasjon er en veldig liten del av saken. Les dere opp, dere vil bli skremt. Men alt blir mye bedre snart. Trump er på saken med å arrestere en verdensomspennende pedo-ring. Tom hanks er arrestert, har fått «korona» og sitter i «karantene». Dette er bare starten. Anonymkode: fccb3...f4e 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #19 Skrevet 27. mars 2020 25 minutter siden, blaamandag skrev: Dent fantes faktisk den gang kopper var et problem. I Norge kunne en ikke få jobb uten bevis på at en var vaksinert mot kopper. Men dette er vel det «Gates brevet» som har sirkulert på sosiale media noen dager. Det er falskt Dette er en to dager gammel TED-video der han har sagt det jeg siterer over: "Eventually what we'll have to have is certificates of who's a recovered person and who's a vaccinated person because you don't want people moving around the world...." Klikker du på videoen kommer du direkte dit han sier det. Anonymkode: 7355c...778
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #20 Skrevet 27. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les om Qanan. Mange, mange amerikanere som ikke tror at viruset er grunnen til lock down. Men vaksinasjon er en veldig liten del av saken. Les dere opp, dere vil bli skremt. Men alt blir mye bedre snart. Trump er på saken med å arrestere en verdensomspennende pedo-ring. Tom hanks er arrestert, har fått «korona» og sitter i «karantene». Dette er bare starten. Anonymkode: fccb3...f4e Jeg tror ikke på det med Q. Jeg tror det er en bløff som skal få oss til å holde oss i ro og ikke protestere, etter det jeg ser er Trump like mye narsissist som noen andre verdensledere. Men håper inderlig du har rett. Anonymkode: 7355c...778 1
Anbefalte innlegg