AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Har en søt gammel dame som nabo, snakket med henne litt siden og hun virker litt ensom og redd. Derfor hadde jeg veldig lyst til å legge en pakke sjokolade (pakket i plast) Og en pakke te utenfor døren hennes. men jeg vet ikke om jeg tør med tanke på smittefare... noen anbefalte å vaske over pakken med antibak/såpe og at det ville gå greit siden begge er pakket i plast. hva tenker dere? Anonymkode: b9414...4ee
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Jeg tenker at omtenksomhet som det er gull verdt og kjempeviktig om dagen. Vask overflatene med vaskesprit/antibac, bruk ev. hansker riktig så du kan føle deg så sikker som det går an, og gi henne oppmerksomheten. Hun får garantert matvarer fra et eller annet sted, og hvis du er veldig nøye så er det nok mye mindre sjanse for å få noe fra deg, enn matvarene. ❤️ Jeg hadde satt evig pris på noe sånt om dagen. Anonymkode: b0a69...714 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Det er selvfølgelig helt greit.Veldig snilt av deg.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at omtenksomhet som det er gull verdt og kjempeviktig om dagen. Vask overflatene med vaskesprit/antibac, bruk ev. hansker riktig så du kan føle deg så sikker som det går an, og gi henne oppmerksomheten. Hun får garantert matvarer fra et eller annet sted, og hvis du er veldig nøye så er det nok mye mindre sjanse for å få noe fra deg, enn matvarene. ❤️ Jeg hadde satt evig pris på noe sånt om dagen. Anonymkode: b0a69...714 Så godt å høre, takk!💕 da gjør jeg det. Anonymkode: b9414...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 1 minutt siden, Luna Llena skrev: Det er selvfølgelig helt greit.Veldig snilt av deg. Takk du😘 Anonymkode: b9414...4ee
Gjest Alkoholist Skrevet 27. mars 2020 #6 Skrevet 27. mars 2020 Som sagt over her,vask overflatene med antibac, så kan du fint gi det til henne ☺️
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #7 Skrevet 27. mars 2020 Så fint gjort av deg! Er dama nervøs kan hun jo også vaske hendene før hun spiser. Anonymkode: 3d09b...50b 1
Anbefalte innlegg