AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Hei Noen ganger hender det at matlysten min dabber av, da pleier jeg å ta B tonin og den får matlysten i gang. Men nå har de sluttet å produsere og å selge den, og det finnes ikke erstatning for den. Bortsett fra b kompleks, men det blir jo ikke samme. Når jeg ringer apoteket og spør så sier de bare at det ikke finnes noe som helst som får matlysten i gang. 🙄De sier spis det du har lyst på. Men det er jo ikke lett når jeg ikke har lyst på noe. Skjønner ikke hvordan de kan slutte å produsere den, og ikke har noe lignende? Er det noen av dere som har noe tips til meg, hva som hjelper med å få appetit i gang? Anonymkode: 3fc2d...408
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Jeg lurer på det samme Anonymkode: 361d5...577
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar Jeg også lurer på det samme Anonymkode: ddcf3...3d3
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Du må jo spørre produsenten hvorfor den ikke lages lenger, da😏 Men 100% at det skyldes dårlig salg. Såklart. Produkter som ikke gir inntjening fjernes selvsagt fra markedet. Hvis du mener flytende B-vitaminer hjelper kan du jo prøve denne? Anonymkode: 8bd45...3e7
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar https://digitaltmuseum.no/011023261550/medisinflaske Du kan se på innholdsfortegnelsen på bildet, og sammenligne med andre produkter. Men jeg har en mistanke om at den er fjernet fra markedet grunnet innhold. Ellers har du Floradix. Anonymkode: 9b36e...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå