Gå til innhold

Skal bare lene meg tilbake og betrakte katastrofene utspille seg heretter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så lei er jeg av å forsøke å forklare hvorfor vi trenger portforbud osv

at

heretter skal jeg bare holde kjeft og bare betrakte alle katastrofer som skjer.

Og etterhvert som den ene tråden etter den andre dukker opp under "Vi som sørger" underforumet,

med sørgmodige bekjennelser over sorg for å ha mistet den ene og den andre til Koronasmitten,

Som faktisk skjer fordi portforbud ikke ble innført, fordi krav fra myndigheter kom altfor sent, fordi folk er hytteegoister, fordi folk gikk ute i frisk luft og menget seg med andre i hytt og gevær, fordi folk er så suoperegoistiske,

så skal jeg bare sitte her og tenke høyt inni meg selv

HVA SA JEG...  

Anonymkode: 9a9d7...53c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kommer til å bli mange som angrer dypt på at de ikke overholdt karantenen. Og vi skal sørge for at de aldri glemmer det.

Anonymkode: 6dcc6...949

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig 👍

Anonymkode: 33dcd...5d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å gå ut i frisk luft er gunstig for helsa. Å besøke hytta likeså. Å isolere seg innendørs er skadelig både for fysisk og psykisk helse.

Anonymkode: 0df27...82c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så lei er jeg av å forsøke å forklare hvorfor vi trenger portforbud osv

at

heretter skal jeg bare holde kjeft og bare betrakte alle katastrofer som skjer.

Og etterhvert som den ene tråden etter den andre dukker opp under "Vi som sørger" underforumet,

med sørgmodige bekjennelser over sorg for å ha mistet den ene og den andre til Koronasmitten,

Som faktisk skjer fordi portforbud ikke ble innført, fordi krav fra myndigheter kom altfor sent, fordi folk er hytteegoister, fordi folk gikk ute i frisk luft og menget seg med andre i hytt og gevær, fordi folk er så suoperegoistiske,

så skal jeg bare sitte her og tenke høyt inni meg selv

HVA SA JEG...  

Be my guest. 

Anonymkode: 6b21a...7ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Å gå ut i frisk luft er gunstig for helsa. Å besøke hytta likeså. Å isolere seg innendørs er skadelig både for fysisk og psykisk helse.

Anonymkode: 0df27...82c

Det er neppe så skadelig som du skal ha det til. Vi lever ikke i et industriområde i 1870 mer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Be my guest. 

Anonymkode: 6b21a...7ec

Kommer du hit og forteller hva som er skjedd siden denne tråden om 4 mnd?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om Sverige har riktigere løsning, men nå sitter jeg her jeg også, så får vi se hvem som sier "hva sa jeg" til slutt. Jeg vet hvertfall at jeg ikke har god nok kompetanse til å bestemme noe, så jeg følger bare regler.

Anonymkode: fdb97...8bf

Skrevet

Samtidig som jeg kan se hva du mener, så syntes jeg måten du legger det frem på er ekkel og feil. Skal du virkelig bare lene deg bakover og betrakte "Vi som sørger" og tenke "Hva sa jeg?". Nei, det er galt. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer aldri til å føle på den følelsen av "hva sa jeg".

Du tar bare feil. Ingen tror på undertrykk-metoden. Ikke FHI, ikke helsedirektoratet. Regjeringen har besluttet det fordi det er med i tråd med folkeopinionen og slike alarmister som deg selv.

Dra til Bjørnøya og forbli der. Da går metoden din.

Anonymkode: dcbff...dcb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det samme med lovene og rettighetene våre som går rett i dass nå, mens alle sitter og offer seg over en mikrobe.

Anonymkode: 5540d...b18

• Opprett ny...