annelis Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Hei Jeg har brukt progesteron krem etter eggløsning før jeg ble gravid. Nå fortsetter jeg den og tenkte å bruke den frem til uke 12. Har brukt nå i noen uker. I dag leste jeg litt rundt om at disse kremene kan inneholde ingredienser som kan være skadelige (på lik linje med annen kosmetikk). Nå sitter jeg og leser liste med ingredienser. Noen som har peiling på dette? Er PEG-100 Stearate cansirogen? Veldig i tvil nå om jeg bør fortsette 🙄
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Er dette noe du har fått utskrevet av lege? Hvis ikke stopper du å bruke det. Anonymkode: 7f771...0b4
annelis Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Er dette noe du har fått utskrevet av lege? Hvis ikke stopper du å bruke det. Anonymkode: 7f771...0b4 Har fått tabletter som progesteronstøtte utskrevet nå
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 29 minutter siden, annelis skrev: Har fått tabletter som progesteronstøtte utskrevet nå De kan du selvfølgelig ta helt trygt. Anonymkode: 7f771...0b4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå