Gå til innhold

Har du hisset på deg Coronapolitiet? Hva er grunnen og hva gjorde du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Koronapolitiet er faktisk ingen spøk. I Spania holder de vakt på butikken og passer på at ingen tar på hverandre. Ekte politifolk i uniformer altså. At vi godtar dette er helt ufattelig utrolig.

Anonymkode: 834c8...548

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
26 minutter siden, Samsung skrev:

Hva er Korona politiet? 

De som må ta ansvar for voksne nordmenn som aldri har vokst opp på en måte. Du ser de trasige "drittungene" i tråden her?  Pubertetsfaker den eldre garde ikke har kommet over tydeligvis...

Endret av SoWhat?
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var i skogen her om dagen. Så 4 kompiser satt og grillet pølser og kosa seg. Altså 4 gutter på ca  16-18 år..

hadde dere turt å si ifra om at dette ikke var greit? Jeg bare så stygt på de og gikk videre... de hadde mest sannsynlig bare gitt blaffen i om jeg sa ifra.

Anonymkode: 38865...668

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var i skogen her om dagen. Så 4 kompiser satt og grillet pølser og kosa seg. Altså 4 gutter på ca  16-18 år..

hadde dere turt å si ifra om at dette ikke var greit? Jeg bare så stygt på de og gikk videre... de hadde mest sannsynlig bare gitt blaffen i om jeg sa ifra.

Det er jo helt greit, så jeg ser ikke poenget med å si ifra. 

Anonymkode: 07f2c...80f

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Troller du?

Anonymkode: 88663...b68

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg har opplevd var en kjempesur 50 ish dame som brøytet seg forbi meg og en kompis og sa "JEG TRODDE DET VAR MENINGEN AT VI SKULLE HOLDE LITT AVSTAND". vi gikk på en turvei og hun hadde alle muligheter til å ta seg enkelt forbi uten å komme så nær oss som hun gjorde. 

Anonymkode: 88663...b68

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er 5 personer samlet ute eller hjemme hos noen (Det myndighetene sier man kan), vil corona-politiet klage da?

Anonymkode: 43f45...6c3

AnonymBruker
Skrevet

Nei har ikke gjort det enda. Men begynner å bli irritert når jeg ser at det står en mann på vår plen rett bak meg nesten å glor når jeg tar varer ut av bilen 🙄

Anonymkode: 38c67...627

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt greit, så jeg ser ikke poenget med å si ifra. 

Mener det IKKE er greit. Leste et sted at det er lov å forholde seg til 1-2 lekekamerater for småbarn. Tenker det gjelder voksne barn og. De 4 kompiser treffer dagen andre andre 4, som igjen treffer sine kompiser..etc..etc..

Da er det ingen vits å stenge skoler etter min mening.

• Liker 4
Skrevet

Lite hyggelig folk er om dagen. Går vel å si fra om ting på en pen måte hvis du absolutt skal blande deg inn i hva andre gjør. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener det IKKE er greit. Leste et sted at det er lov å forholde seg til 1-2 lekekamerater for småbarn. Tenker det gjelder voksne barn og. De 4 kompiser treffer dagen andre andre 4, som igjen treffer sine kompiser..etc..etc..

Da er det ingen vits å stenge skoler etter min mening.

Nå er du jo faktisk ikke coronapolitiet da, det er vare et uttrykk. :laugh:

Myndighetene har faktisk makstak på 5 stk som anbefaling. Hvis du skal være en regelrytter bør du jo i det minste være skikkelig oppdatert.  

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg selv, men en episode jeg overvar på Meny her om dagen. 

En eldre mann glemte seg litt og tok et skritt frem for å kikke litt på avisene ved kassa mens han ventet. Da klikket det for dama foran ham, som nærmest brølte at han måtte se til helvete å holde avstand. Han beklaget og gikk lenger unna, men dama ga seg ikke og ga ham en skikkelig skjennepreken. Han stod på ingen måte helt oppi henne, tipper det var 70-80 cm som skilte dem, så det var ingen grunn til å ta så av spør du meg. 

Anonymkode: d2303...5bb

Her ville jeg nok sagt til det nesevise neket at sjansen for at HUN sprer smitte med kjeftinga si er ca 15 ganger større enn at den eldre herren gikk to skritt fram for å se på avisene. Idiotkjerring kunne jeg sikkert også funnet på å slengt ut av meg i samme farta.

Anonymkode: 6ce3c...52a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, SoWhat? skrev:

De som må ta ansvar for voksne nordmenn som aldri har vokst opp på en måte. Du ser de trasige "drittungene" i tråden her?  Pubertetsfaker den eldre garde ikke har kommet over tydeligvis...

Nei, det er de som mener vi skal være inne 24/7 og står med kikkert i vinduet og hisser seg opp over folk som går tur alene.

Anonymkode: 56540...db5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nå er du jo faktisk ikke coronapolitiet da, det er vare et uttrykk. :laugh:

Myndighetene har faktisk makstak på 5 stk som anbefaling. Hvis du skal være en regelrytter bør du jo i det minste være skikkelig oppdatert.  

Er det 5 stk som er familiemedlemmer eller 5 stk random mennesker? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle handle og mannen som gikk inn før meg stoppa opp ved handlekurvene foran inngangen. Jeg stoppet opp med avstand til han og ventet, men han begynte å ta opp mobilen og bare sto der og okkuperte stedet. Jeg spurte han vennlig om han kunne ta en kurv eller gå videre slik at jeg fikk ta en kurv og handlet. Han ble skrekkslagen og han kjeftet på meg og spurte om jeg ikke visste hvor farlig det var å snakke med folk ute nå og at jeg nå garantert hadde smittet han, han var i risikogruppen måtte vite. Til info sto jeg ca 2 meter unna. Han skreik til de i kassa om at de måtte se til å få kastet jeg ut, jeg var en trussel for alle.

Anonymkode: 9b8fc...b89

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sagt i fra om brannfare, ikke om coronafare. 

(Her i kommunen er det bålforbud)

Anonymkode: 6a274...d20

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

. Siden barnehagen er hjemme med to små på 5 mnd og snart 2 år. På trilletur tidlig en morgen fikk jeg skrekkelig lyst på iskald cola og stoppet innom butikken     Der var nesten ingen kunder der, men en av de få som var det kjeftet på meg for å ta med barna mine på et slikt sted under disse tidene.  Og at jeg har uforsvarlig og burde skamme meg. 

Jesus. Begge barna satt i søskenvogna uten mulighet til å ta på noe. Jeg vasket hender på butikk vasken før vi gikk inn, og på vei ut. Gikk rett til brushylla og var der ikke lenge .  Har ingen dårlig samvittighet for det!

Anonymkode: 0368e...5f1

Det fikk venninnen min kjeft for også. Hun er alenemor til en 3 åring. Hvor skulle hun gjøre av han mens hun var i butikken liksom? 

Anonymkode: 46b5d...85a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Om det er noe korona har lært meg, så er det at folk er forferdelige. Og da mener jeg koronapolitiet, ikke mannen som skulle se på avisen, moren som gikk tur med sønnen sin eller andre som tar hensyn på NORMAL måte.

Det er forskjell på å gå på stor fest og gå en tur i skogen med familien, men det driter koronapolitet i. De ønsker bare å gjøre seg selv viktige og vise hvor flinke de er.

Ekle, irriterende folk..

Anonymkode: 25b6c...bf7

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det har med kildesortering å gjøre, fordi en avis skriver en jævla kommentar fra en vilkårlig person innkl en søring politi mentailitet sitat, det blir for dumt og teit at det skal være fasiten til hva som er rett og galt. Kan en jævla journalist være mer tydelig med sin artikkel så blir det bedre, men regner med sjefene deres forventer de skal skrive kanskje 20 artikler hverdag, ja, da blir jo ren kopi dem skriver fra annen avis til sin egen avis, og skaper en utydelighet. 

Anonymkode: f5a19...868

• Opprett ny...