Gå til innhold

Hva savner du mest fra tiden før koronaviruset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del må det være det å kunne gå på jobb og ha en normal jobbhverdag. Savner også smågodt skikkelig. 😅

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobben og friheten og et ikke-panisk samfunn

Anonymkode: 5cd6f...4ed

• Liker 5
Skrevet

Klemmer.

Kunne være med mine nærmeste venner 

Vite at jeg kan besøke foreldrene mine som bor langt unna, hvis jeg vil

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Savner å kunne møte venninnene mine, friheten til å kunne gjøre det jeg vil, og kunne være med kjæresten min inne.. ikke bare turer ute med en meters avstand..

Anonymkode: 7c487...b91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner normal hverdag.

Anonymkode: 9a4d2...f57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å være sosial med vennene mine, de fleste bor 2 timer unna, jeg pleide reise dit i helgene. Har heldigvis en jobb å gå til så er ikke helt avskjermet fra verden.

Anonymkode: e95be...36c

Skrevet

Jeg savner mest av alt å reise, jeg savner treningssenteret og jeg savner å gå på jobb. I den rekkefølgen. Jeg har "heldigvis" en jobb jeg like fint kan gjøre hjemmefra, men jeg saner å dra på jobb...

Skrevet

Opplevelser, rett og slett. Kino, konserter, ut å spise, reise på turer, møte venner og alt det der.

Skrevet
Akkurat nå, Svigermor skrev:

Opplevelser, rett og slett. Kino, konserter, ut å spise, reise på turer, møte venner og alt det der.

Ah, ja. Savner også konserter skikkelig. 😕

Skrevet
1 minutt siden, Aryamili skrev:

Klemmer.

Og dette. Også savner kjæresten min som bor i et annet land og som jeg sikkert ikke får se på aldri så lang tid 😪

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Svigermor skrev:

Det også... Jeg tror egentlig jeg bør være i denne tråden.

Skrevet

Italia før Corona. Elsker Italia

• Liker 2
Skrevet

Et åpent treningssenter. Men selv det begynner nå å sige over når det gjelder savn. Jeg klarer meg så godt som bare fy hjemme med band og spensthopp. Ut over det, så begynner jeg faktisk å like denne pandemien litt. Samfunnet er så mindre stressende. Vi har ikke tidsklemmer, ingen steder vi skal eller må være, ingen FAU møter eller dugnad i fotballklubben, folk som maser om middager og besøk osv. Lufta er friskere, alt er rolig. Ja, jeg syns det kan vare litt til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å dra på besøk til foreldrene mine uten å være redd for å evt smitte dem med noe. Å få besøk av familie og venner. Og det å kunne gi en klem til noen jeg er glad i eller en high five til kollegene mine. Dette er en møkkasituasjon som jeg håper er over snart. 

Anonymkode: 5e19d...46c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

SATS. Det blir ikke helt det samme å trene hjemme.

Savner egentlig ikke jobben noe særlig. Nå har jeg fått meg en 27" skjerm og skikkelig kontorstol hjemme, så det i praksis som å sitte på jobb.

Ellers går greit. Er introvert så det holder og trives best hjemme uansett.

Anonymkode: a5750...b6b

• Liker 1
Skrevet

At jeg ikke var aktiv på KG.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner at folk virket sånn noenlunde normale.

Anonymkode: 41b6c...7b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Babysvømming 

Anonymkode: 7f6ec...0d1

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Savner at folk virket sånn noenlunde normale.

Anonymkode: 41b6c...7b0

Denne situasjonen får vel fram det beste og verste i folk. :fnise:

Skrevet

Barnehagen, familie, shopping

• Liker 1
  • Opprett ny...