AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Noen som har erfaring med det? Anonymkode: fbf5c...96c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Ja, har flyttet for jobb to ganger. Det gikk bare bra, og nå i etterkant har jeg fått en jobb jeg virkelig vil ha i pendleravstand fra hjemme Anonymkode: 7939a...bad
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Gjorde det for noen år siden, og ville ikke fått den jobben jeg har i dag (nært hjemplassen min) uten erfaringen jeg fikk ved å flytte. Anonymkode: 040f1...7ca
Myrmica Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 Jeg søkte jobb over hele landet og flyttet etter jeg hadde fått en jobb. Har flyttet i forbindelse med jobb flere ganger, og bodd i Nord-Norge, Vestlandet og nå på Østlandet. Nå har jeg en god jobb på et sted jeg virkelig vil bo, som jeg har fått takket være erfaringen fra de andre jobbene.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 Blir det ikke veldig ensomt? Om du ikke er så sosial av deg og blir lett kjent med andre, så vil det å flytte vekk fra plassen hvor du allerede kjenner noen bli veldig ensomt. Mennesker trenger mennesker for god psykisk helse. Anonymkode: 959e6...224
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir det ikke veldig ensomt? Om du ikke er så sosial av deg og blir lett kjent med andre, så vil det å flytte vekk fra plassen hvor du allerede kjenner noen bli veldig ensomt. Mennesker trenger mennesker for god psykisk helse. Anonymkode: 959e6...224 Kollegaer er også mennesker 😊 Anonymkode: 07810...ef1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå