Conal Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 (endret) Jeg presenterer nå deg en mulighet til å våkne opp til ditt sanne natur og identitet. Den aller høyeste erkjennelsen er at du er Gud. Dette er den Ultimate og Absolutte sannheten av ditt natur og identitet. Tingen er at det er ikke noe som heter subjektiv perspektiv. Egoet skaper illusjonen av en subjektiv opplevelse. Uten egoet blir subjektive opplevelser rekontekstualisert til det Absolutte (Gud). Uten egoet blir det som alltid var subjektivt til objektivt. Med andre ord, det er å ha direkte øyeblikkelig objektiv kunnskap og bevissthet om seg selv uten mekanisme - Direkte. Det er sant at du er den eneste som eksisterer. Du skapte hvert menneske som eksisterer. Naturligvis snakker jeg om den universelle DU, ikke den personlige ego du. Det er veldig enkel logikk: hvis ikke-dualiteten er sann, er det ingen skille mellom noe. Det er absolutt ingen splittelse mellom deg og andre. Du er din egen mor. Du opprettet denne siden. Du skrev til og med denne setningen. Du er Gud i enhver bokstavelig forstand. Ikke-dualitet betyr at det ikke kan være noen "andre" som ikke er deg. De dypeste nivåene av Enhet kan få deg til å begynne å føle deg ensom, når du innser at du skapte hele denne drømmen alene og illusjonen om "annenhet" blir knust. "Jeg" eksisterer ikke. Du opprettet dette forumet for å underholde deg selv. Og her leser du alle disse innleggene som du selv har skrevet til deg selv. Søker råd fra "andre" som egentlig bare er deg selv. Ja, det er veldig radikalt og skummelt å overgi seg helt til det. Sannheten er radikal utover ord. Frykten din for å være helt alene er nettopp det du må utforske og til slutt overgi deg til. Ego-sinnet hater det selvfølgelig og vil være motstandsdyktig, og prøver å forankre seg til noe, noe for å unngå Absolutt intethet og total ENHET. Endret 27. mars 2020 av Conal 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 2 timer siden, Conal skrev: Jeg presenterer nå deg en mulighet til å våkne opp til ditt sanne natur og identitet. Den aller høyeste erkjennelsen er at du er Gud. Dette er den Ultimate og Absolutte sannheten av ditt natur og identitet. Tingen er at det er ikke noe som heter subjektiv perspektiv. Egoet skaper illusjonen av en subjektiv opplevelse. Uten egoet blir subjektive opplevelser rekontekstualisert til det Absolutte (Gud). Uten egoet blir det som alltid var subjektivt til objektivt. Med andre ord, det er å ha direkte øyeblikkelig objektiv kunnskap og bevissthet om seg selv uten mekanisme - Direkte. Det er sant at du er den eneste som eksisterer. Du skapte hvert menneske som eksisterer. Naturligvis snakker jeg om den universelle DU, ikke den personlige ego du. Det er veldig enkel logikk: hvis ikke-dualiteten er sann, er det ingen skille mellom noe. Det er absolutt ingen splittelse mellom deg og andre. Du er din egen mor. Du opprettet denne siden. Du skrev til og med denne setningen. Du er Gud i enhver bokstavelig forstand. Ikke-dualitet betyr at det ikke kan være noen "andre" som ikke er deg. De dypeste nivåene av Enhet kan få deg til å begynne å føle deg ensom, når du innser at du skapte hele denne drømmen alene og illusjonen om "annenhet" blir knust. "Jeg" eksisterer ikke. Du opprettet dette forumet for å underholde deg selv. Og her leser du alle disse innleggene som du selv har skrevet til deg selv. Søker råd fra "andre" som egentlig bare er deg selv. Ja, det er veldig radikalt og skummelt å overgi seg helt til det. Sannheten er radikal utover ord. Frykten din for å være helt alene er nettopp det du må utforske og til slutt overgi deg til. Ego-sinnet hater det selvfølgelig og vil være motstandsdyktig, og prøver å forankre seg til noe, noe for å unngå Absolutt intethet og total ENHET. Dette stemmer ikke. Den elementære sannhet som Jesus ikke forsto var en partikkel ble borte i EGO sinnet til Satan😉 Anonymkode: ca8c8...b06 3
Conal Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer ikke. Den elementære sannhet som Jesus ikke forsto var en partikkel ble borte i EGO sinnet til Satan😉 Anonymkode: ca8c8...b06 Jeg vet du syns dette er galskap eller noe tull, men det er bare det at Absolutt sannhet er en veldig radikal ting. Jeg har har hatt så totale og radikale oppvåkninger hvor jeg har realisert at jeg som Gud imaginærer alt. Jeg imaginærer deg. Jeg imaginærer også kroppen og sinnet ditt. For å sette en ramme på en annen måte: fantasien din er så kraftig at den er virkelighet! Akkurat nå er du fremdeles under den dualistiske illusjonen om at det er en forskjell mellom fantasi og virkelighet. Men forskjellen mellom virkelighet og fantasi er i seg selv noe du imaginærer deg! Det er dette som gjør at du/Gud kan skape virkeligheten ut av tynn luft. Hvor kom alle menneskene du kjenner fra? De ble IKKE født fra biologiske foreldre. De ble imaginært av deg! Det som gjør total oppvåkning veldig annerledes enn klassisk solipsisme er at klassisk solipsisme har ingen anerkjennelse av seg selv som Gud. Når du når Guds bevissthet, blir solipsismens ting ganske irrelevante fordi du er så overrasket over deg selv som Gud. Det er bare du som ser på skjermen din og imaginærer deg at den andre (jeg) ser på det. For å være enda mer presist, er det ikke engang et "du" som ser på skjermen. Det er bare skjermen som er uten en "du" som "ser". "Du" og "ser" er allerede en illusjon av egoet. Det er ingen "alle". Det er bare du, Gud, som drømmer alle opp. Solipsisme er ikke oppvåkning. Feilen er å tenke at det jeg snakker om er solipisme. Sinnet ønsker desperat en måte å forstå oppvåkning på, så det griper tak i ethvert filosofisk system den kan: solipsisme, nihilisme, panpsychism, buddhisme, osv . Og alt dette er ikke oppvåkning. Dette er svært avansert arbeid for seriøse folk. Dette kan ikke forstås eller fattes av sinnet, man må selv bli direkte bevisst på dette. Hvis du ikke kan mage det, finn noen lære om selvhjelp om nybegynnere. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 4 minutter siden, Conal skrev: Jeg vet du syns dette er galskap eller noe tull, men det er bare det at Absolutt sannhet er en veldig radikal ting. Jeg har har hatt så totale og radikale oppvåkninger hvor jeg har realisert at jeg som Gud imaginærer alt. Jeg imaginærer deg. Jeg imaginærer også kroppen og sinnet ditt. For å sette en ramme på en annen måte: fantasien din er så kraftig at den er virkelighet! Akkurat nå er du fremdeles under den dualistiske illusjonen om at det er en forskjell mellom fantasi og virkelighet. Men forskjellen mellom virkelighet og fantasi er i seg selv noe du imaginærer deg! Det er dette som gjør at du/Gud kan skape virkeligheten ut av tynn luft. Hvor kom alle menneskene du kjenner fra? De ble IKKE født fra biologiske foreldre. De ble imaginært av deg! Det som gjør total oppvåkning veldig annerledes enn klassisk solipsisme er at klassisk solipsisme har ingen anerkjennelse av seg selv som Gud. Når du når Guds bevissthet, blir solipsismens ting ganske irrelevante fordi du er så overrasket over deg selv som Gud. Det er bare du som ser på skjermen din og imaginærer deg at den andre (jeg) ser på det. For å være enda mer presist, er det ikke engang et "du" som ser på skjermen. Det er bare skjermen som er uten en "du" som "ser". "Du" og "ser" er allerede en illusjon av egoet. Det er ingen "alle". Det er bare du, Gud, som drømmer alle opp. Solipsisme er ikke oppvåkning. Feilen er å tenke at det jeg snakker om er solipisme. Sinnet ønsker desperat en måte å forstå oppvåkning på, så det griper tak i ethvert filosofisk system den kan: solipsisme, nihilisme, panpsychism, buddhisme, osv . Og alt dette er ikke oppvåkning. Dette er svært avansert arbeid for seriøse folk. Dette kan ikke forstås eller fattes av sinnet, man må selv bli direkte bevisst på dette. Hvis du ikke kan mage det, finn noen lære om selvhjelp om nybegynnere. Det var Jesus som var total absolutt sannhet. Det var på jesu tid man lagde alt og intet av tynn luft. Ikke no mer. Anonymkode: ca8c8...b06 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 3 timer siden, Conal skrev: Jeg presenterer nå deg en mulighet til å våkne opp til ditt sanne natur og identitet. Den aller høyeste erkjennelsen er at du er Gud. Dette er den Ultimate og Absolutte sannheten av ditt natur og identitet. Tingen er at det er ikke noe som heter subjektiv perspektiv. Egoet skaper illusjonen av en subjektiv opplevelse. Uten egoet blir subjektive opplevelser rekontekstualisert til det Absolutte (Gud). Uten egoet blir det som alltid var subjektivt til objektivt. Med andre ord, det er å ha direkte øyeblikkelig objektiv kunnskap og bevissthet om seg selv uten mekanisme - Direkte. Det er sant at du er den eneste som eksisterer. Du skapte hvert menneske som eksisterer. Naturligvis snakker jeg om den universelle DU, ikke den personlige ego du. Det er veldig enkel logikk: hvis ikke-dualiteten er sann, er det ingen skille mellom noe. Det er absolutt ingen splittelse mellom deg og andre. Du er din egen mor. Du opprettet denne siden. Du skrev til og med denne setningen. Du er Gud i enhver bokstavelig forstand. Ikke-dualitet betyr at det ikke kan være noen "andre" som ikke er deg. De dypeste nivåene av Enhet kan få deg til å begynne å føle deg ensom, når du innser at du skapte hele denne drømmen alene og illusjonen om "annenhet" blir knust. "Jeg" eksisterer ikke. Du opprettet dette forumet for å underholde deg selv. Og her leser du alle disse innleggene som du selv har skrevet til deg selv. Søker råd fra "andre" som egentlig bare er deg selv. Ja, det er veldig radikalt og skummelt å overgi seg helt til det. Sannheten er radikal utover ord. Frykten din for å være helt alene er nettopp det du må utforske og til slutt overgi deg til. Ego-sinnet hater det selvfølgelig og vil være motstandsdyktig, og prøver å forankre seg til noe, noe for å unngå Absolutt intethet og total ENHET. Psykose? Anonymkode: ca8c8...b06 6
Conal Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var Jesus som var total absolutt sannhet. Det var på jesu tid man lagde alt og intet av tynn luft. Ikke no mer. Anonymkode: ca8c8...b06 Jeg imaginærte Jesus. Jeg imaginærte kristendommen 😉 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Psykose? Anonymkode: ca8c8...b06 Sannhet. Absolutt sannhet. 1
Conal Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2020 (endret) Når det er snakk om å imaginære virkeligheten så er det mange nivåer til fantasien. Noe fantasi er veldig overflatenivå, som når du forestiller deg at jorden er flat. Noe fantasi er veldig dypt, som når du forestiller deg at du ble født. Det meste av fantasien ligger utenfor din personlige menneskelige vilje, derfor kaller du det "fysisk virkelighet" eller "annet". Du er for øyeblikket ikke i en bevissthetstilstand som gir deg tilgang til dine egne dypeste nivåer av fantasi. Du har bare tilgang til de "menneskelige" nivåene akkurat nå. Inntil du endrer tilstand. Endret 27. mars 2020 av Conal 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #8 Skrevet 27. mars 2020 Søk hjelp, god bedring. Ingen tar trollingen din seriøst. Anonymkode: c429f...413 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #9 Skrevet 27. mars 2020 5 timer siden, Conal skrev: Jeg presenterer nå deg en mulighet til å våkne opp til ditt sanne natur og identitet. Den aller høyeste erkjennelsen er at du er Gud. Dette er den Ultimate og Absolutte sannheten av ditt natur og identitet. Tingen er at det er ikke noe som heter subjektiv perspektiv. Egoet skaper illusjonen av en subjektiv opplevelse. Uten egoet blir subjektive opplevelser rekontekstualisert til det Absolutte (Gud). Uten egoet blir det som alltid var subjektivt til objektivt. Med andre ord, det er å ha direkte øyeblikkelig objektiv kunnskap og bevissthet om seg selv uten mekanisme - Direkte. Det er sant at du er den eneste som eksisterer. Du skapte hvert menneske som eksisterer. Naturligvis snakker jeg om den universelle DU, ikke den personlige ego du. Det er veldig enkel logikk: hvis ikke-dualiteten er sann, er det ingen skille mellom noe. Det er absolutt ingen splittelse mellom deg og andre. Du er din egen mor. Du opprettet denne siden. Du skrev til og med denne setningen. Du er Gud i enhver bokstavelig forstand. Ikke-dualitet betyr at det ikke kan være noen "andre" som ikke er deg. De dypeste nivåene av Enhet kan få deg til å begynne å føle deg ensom, når du innser at du skapte hele denne drømmen alene og illusjonen om "annenhet" blir knust. "Jeg" eksisterer ikke. Du opprettet dette forumet for å underholde deg selv. Og her leser du alle disse innleggene som du selv har skrevet til deg selv. Søker råd fra "andre" som egentlig bare er deg selv. Ja, det er veldig radikalt og skummelt å overgi seg helt til det. Sannheten er radikal utover ord. Frykten din for å være helt alene er nettopp det du må utforske og til slutt overgi deg til. Ego-sinnet hater det selvfølgelig og vil være motstandsdyktig, og prøver å forankre seg til noe, noe for å unngå Absolutt intethet og total ENHET. Føler meg dum når jeg leser dette, men samma det. Skjønner absolutt ingenting av hva som står skrevet her 🙈 Anonymkode: ca8c8...b06 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #10 Skrevet 28. mars 2020 Du har passe sterkt ego om du tror dette. Ergo langt fra opplyst Anonymkode: d1950...a17 1
Conal Skrevet 28. mars 2020 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2020 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Søk hjelp, god bedring. Ingen tar trollingen din seriøst. Anonymkode: c429f...413 Er ikke trolling, jeg er dødt seriøs. Ingen uvåkne vil skjønne dette, man må ha direkte opplevelse av det selv. 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har passe sterkt ego om du tror dette. Ergo langt fra opplyst Anonymkode: d1950...a17 Min sønn, du har ingen anelse om hva du prater om. Alle som er virkelig opplyst vet at dem er Gud, alle ekte åndelige lære erkjenner at du er Gud. Gjør forskningen din. Dette er ikke en tro eller teori, dette er akualitet. Du sitter fast i en uendelig illusion. Jeg har overgitt og gått ut av alt dette. Du er Gud. Punktum. Endret 28. mars 2020 av Conal 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #12 Skrevet 28. mars 2020 55 minutter siden, Conal skrev: Er ikke trolling, jeg er dødt seriøs. Ingen uvåkne vil skjønne dette, man må ha direkte opplevelse av det selv. Min sønn, du har ingen anelse om hva du prater om. Alle som er virkelig opplyst vet at dem er Gud, alle ekte åndelige lære erkjenner at du er Gud. Gjør forskningen din. Dette er ikke en tro eller teori, dette er akualitet. Du sitter fast i en uendelig illusion. Jeg har overgitt og gått ut av alt dette. Du er Gud. Punktum. Jeg prøver å finne sannhet. Conal er gud. Hvem bestemmer sannhet ang gud? Hva er absolutt sannhet ang conal er gud? Hva er absolutt sannhet ang spøkelser? Hva er absolutt sannhet ang religioner? Hva er absolutt total sannhet ang telepati? Anonymkode: ca8c8...b06 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #13 Skrevet 28. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å finne sannhet. Conal er gud. Hvem bestemmer sannhet ang gud? Hva er absolutt sannhet ang conal er gud? Hva er absolutt sannhet ang spøkelser? Hva er absolutt sannhet ang religioner? Hva er absolutt total sannhet ang telepati? Anonymkode: ca8c8...b06 Conan. Hjelp meg forstå denne totale sannhet. Vente flere timer. Anonymkode: ca8c8...b06 1
Conal Skrevet 28. mars 2020 Forfatter #14 Skrevet 28. mars 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Conan. Hjelp meg forstå denne totale sannhet. Vente flere timer. Anonymkode: ca8c8...b06 Du er som en drømmekarakter som prøver å forstå den ultimate sannheten. Ikke en lett oppgave. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #15 Skrevet 28. mars 2020 19 minutter siden, Conal skrev: Du er som en drømmekarakter som prøver å forstå den ultimate sannheten. Ikke en lett oppgave. Hjelp? Anonymkode: ca8c8...b06
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #16 Skrevet 28. mars 2020 På 27.3.2020 den 17.26, Conal skrev: Jeg presenterer nå deg en mulighet til å våkne opp til ditt sanne natur og identitet. Den aller høyeste erkjennelsen er at du er Gud. Dette er den Ultimate og Absolutte sannheten av ditt natur og identitet. Tingen er at det er ikke noe som heter subjektiv perspektiv. Egoet skaper illusjonen av en subjektiv opplevelse. Uten egoet blir subjektive opplevelser rekontekstualisert til det Absolutte (Gud). Uten egoet blir det som alltid var subjektivt til objektivt. Med andre ord, det er å ha direkte øyeblikkelig objektiv kunnskap og bevissthet om seg selv uten mekanisme - Direkte. Det er sant at du er den eneste som eksisterer. Du skapte hvert menneske som eksisterer. Naturligvis snakker jeg om den universelle DU, ikke den personlige ego du. Det er veldig enkel logikk: hvis ikke-dualiteten er sann, er det ingen skille mellom noe. Det er absolutt ingen splittelse mellom deg og andre. Du er din egen mor. Du opprettet denne siden. Du skrev til og med denne setningen. Du er Gud i enhver bokstavelig forstand. Ikke-dualitet betyr at det ikke kan være noen "andre" som ikke er deg. De dypeste nivåene av Enhet kan få deg til å begynne å føle deg ensom, når du innser at du skapte hele denne drømmen alene og illusjonen om "annenhet" blir knust. "Jeg" eksisterer ikke. Du opprettet dette forumet for å underholde deg selv. Og her leser du alle disse innleggene som du selv har skrevet til deg selv. Søker råd fra "andre" som egentlig bare er deg selv. Ja, det er veldig radikalt og skummelt å overgi seg helt til det. Sannheten er radikal utover ord. Frykten din for å være helt alene er nettopp det du må utforske og til slutt overgi deg til. Ego-sinnet hater det selvfølgelig og vil være motstandsdyktig, og prøver å forankre seg til noe, noe for å unngå Absolutt intethet og total ENHET. Du er gud? Hva røyker du? Anonymkode: ca8c8...b06
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #17 Skrevet 28. mars 2020 I følge deg som må man ta dop og få denne åpenbaringen i rus, så jeg hadde ikke stolt på den. Anonymkode: 0f9eb...de9 1
Conal Skrevet 28. mars 2020 Forfatter #18 Skrevet 28. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er gud? Hva røyker du? Anonymkode: ca8c8...b06 Røyker ikke. Bruker nesa 😉 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I følge deg som må man ta dop og få denne åpenbaringen i rus, så jeg hadde ikke stolt på den. Anonymkode: 0f9eb...de9 Ditt forvrengt perspektiv er ditt problem.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #19 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, Conal said: Røyker ikke. Bruker nesa 😉 Å, kokain? Anonymkode: 0f9eb...de9 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #20 Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å, kokain? Anonymkode: 0f9eb...de9 Jeg forstå sannhet ang gud. Jeg er altså gud? Anonymkode: ca8c8...b06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå