AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 En dame som klasset på ca fem forskjellige bokser med iskrem, flere av samme type iskrem. Deretter gikk hun til frosne rundstykker/baguetter og begynte å klasse på flere poser. En sånn som må ta på ting, uten at det har noe for seg, mens hun prøver å bestemme seg. Helt dust. Prøvde å gi henne noen blikk, men helt i sin egen verden. Anonymkode: 09e59...7db
Gjest Villfisker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 (endret) Gammel dame? Endret 27. mars 2020 av Villfisker
Lipyros Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Jeg er veldig bevisst men måtte selv ta på flere pakker bananer og druer da de var råtne i bunnen. Lå dem ned på en måte slik at det er lett å se for andre siden jeg ikke så noen ansatte. Ikke lett å se når de lå der. Men iskrem skal jo helst ikke være det 😅
Million Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 I disse dager tar jeg en vare fra ca midt inne i raden eller stabelen. Tar ikke den ytterste varen, da den er mest sannsynlig den som er klådd på av andre med potensielle smittebærende fingre. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 11 minutter siden, Villfisker skrev: Gammel dame? Nei, kanskje 40-45 eller noe. Anonymkode: 09e59...7db
Khadira Skrevet 27. mars 2020 #6 Skrevet 27. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: En dame som klasset på ca fem forskjellige bokser med iskrem, flere av samme type iskrem. Deretter gikk hun til frosne rundstykker/baguetter og begynte å klasse på flere poser. En sånn som må ta på ting, uten at det har noe for seg, mens hun prøver å bestemme seg. Helt dust. Prøvde å gi henne noen blikk, men helt i sin egen verden. Anonymkode: 09e59...7db Fulgte du etter henne rundt i butikken da eller? 🤔 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #7 Skrevet 27. mars 2020 6 minutter siden, Million skrev: I disse dager tar jeg en vare fra ca midt inne i raden eller stabelen. Tar ikke den ytterste varen, da den er mest sannsynlig den som er klådd på av andre med potensielle smittebærende fingre. Samme her, men jeg skulle ha iskrem og mistet oversikten over hvilke hun hadde klasset på. Anonymkode: 09e59...7db 1
Gjest Villfisker Skrevet 27. mars 2020 #8 Skrevet 27. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, kanskje 40-45 eller noe. Anonymkode: 09e59...7db Ok. Sett noen av de. Tror det er noen som bare ikke kan la være å ta på alt.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #9 Skrevet 27. mars 2020 Akkurat nå, Nightcrawler skrev: Fulgte du etter henne rundt i butikken da eller? 🤔 Ja, det jeg skrev 🤦♂️ Anonymkode: 09e59...7db
Million Skrevet 27. mars 2020 #10 Skrevet 27. mars 2020 Akkurat nå, Villfisker skrev: Ok. Sett noen av de. Tror det er noen som bare ikke kan la være å ta på alt. Sånne folk nytter det jo ikke nå frem til. De enser ikke oppslagene og skiltene i butikken! Det STÅR OPPSLAG om at man ikke skal ta på alt og ikke ta på varer man ikke skal kjøpe. Likevel.... Surrehuer. 1
Gjest Villfisker Skrevet 27. mars 2020 #11 Skrevet 27. mars 2020 2 minutter siden, Million skrev: Sånne folk nytter det jo ikke nå frem til. De enser ikke oppslagene og skiltene i butikken! Det STÅR OPPSLAG om at man ikke skal ta på alt og ikke ta på varer man ikke skal kjøpe. Likevel.... Surrehuer. Ja. Tror Ts bør si fra til personalet. Kanskje hun blir flau hvis hun får tilsnakk av dem.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #12 Skrevet 27. mars 2020 Hva med oss som må lese på pakningen pga allergier? Er jo dritredd for å bli dømt som en varetafser så jeg har spist bare set jeg VET jeg kan spise uten å bukke under. Søren altså. Anonymkode: f42bc...65f 13
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #13 Skrevet 27. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: En dame som klasset på ca fem forskjellige bokser med iskrem, flere av samme type iskrem. Deretter gikk hun til frosne rundstykker/baguetter og begynte å klasse på flere poser. En sånn som må ta på ting, uten at det har noe for seg, mens hun prøver å bestemme seg. Helt dust. Prøvde å gi henne noen blikk, men helt i sin egen verden. Anonymkode: 09e59...7db Det hjelper ikke å "gi blikk". Det er verdens dårligste taktikk som bare lager vonde følelser og dårlig stemning. Vær voksen og bry deg om ditt eget eller si fra på en ordentlig, men vennlig måte. Anonymkode: e05d3...1be 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #14 Skrevet 27. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med oss som må lese på pakningen pga allergier? Er jo dritredd for å bli dømt som en varetafser så jeg har spist bare set jeg VET jeg kan spise uten å bukke under. Søren altså. Anonymkode: f42bc...65f Det blir jo noe annet TS skriver at dama tok på flere bokser is av samme type. Anonymkode: a1eb5...218 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #15 Skrevet 27. mars 2020 Jeg så ei dame som tok flere brød av posen og klemte litt på dem her om dagen. Hun fikk klar beskjed om å kjøpe de fem(!) brødene hun hadde tatt på og å drite i å ta på ting hun ikke skulle kjøpe. Hun ble dritsur, for hun måtte jo kjenne om skorpa var sprø, det måtte jeg jo skjønne. Heldigvis fikk en butikkansatt med seg seansen og ga henne samme beskjed og da ble hun litt mer ydmyk. Men bare litt. Noen er så fjerne at jeg blir skremt, det er jo ikke greit uansett, men nå er det jo spesielt ugreit. Anonymkode: 5bdb9...59b 7
Gjest Villfisker Skrevet 27. mars 2020 #16 Skrevet 27. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med oss som må lese på pakningen pga allergier? Er jo dritredd for å bli dømt som en varetafser så jeg har spist bare set jeg VET jeg kan spise uten å bukke under. Søren altså. Anonymkode: f42bc...65f Det er et godt poeng. Leser på innhold selv, men har ikke for vane å tafse på fler av den samme varen 😂
Gjest Villfisker Skrevet 27. mars 2020 #17 Skrevet 27. mars 2020 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg så ei dame som tok flere brød av posen og klemte litt på dem her om dagen. Hun fikk klar beskjed om å kjøpe de fem(!) brødene hun hadde tatt på og å drite i å ta på ting hun ikke skulle kjøpe. Hun ble dritsur, for hun måtte jo kjenne om skorpa var sprø, det måtte jeg jo skjønne. Heldigvis fikk en butikkansatt med seg seansen og ga henne samme beskjed og da ble hun litt mer ydmyk. Men bare litt. Noen er så fjerne at jeg blir skremt, det er jo ikke greit uansett, men nå er det jo spesielt ugreit. Anonymkode: 5bdb9...59b For ei ekkel kjerring. Er jo ingen som vil ha brød som andre har kladda på. Corona eller ikke. Glad jeg ikke kjøper brød selv Endret 27. mars 2020 av Villfisker
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #18 Skrevet 27. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg så ei dame som tok flere brød av posen og klemte litt på dem her om dagen. Hun fikk klar beskjed om å kjøpe de fem(!) brødene hun hadde tatt på og å drite i å ta på ting hun ikke skulle kjøpe. Hun ble dritsur, for hun måtte jo kjenne om skorpa var sprø, det måtte jeg jo skjønne. Heldigvis fikk en butikkansatt med seg seansen og ga henne samme beskjed og da ble hun litt mer ydmyk. Men bare litt. Noen er så fjerne at jeg blir skremt, det er jo ikke greit uansett, men nå er det jo spesielt ugreit. Anonymkode: 5bdb9...59b Hva i himmelens navn er det slike folk tenker med? Det er ikke engang i nærheten av greit når man IKKE er midt i en pandemi! Anonymkode: a1eb5...218 4
Nerine_ Skrevet 27. mars 2020 #19 Skrevet 27. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så ei dame som tok flere brød av posen og klemte litt på dem her om dagen. Hun fikk klar beskjed om å kjøpe de fem(!) brødene hun hadde tatt på og å drite i å ta på ting hun ikke skulle kjøpe. Hun ble dritsur, for hun måtte jo kjenne om skorpa var sprø, det måtte jeg jo skjønne. Heldigvis fikk en butikkansatt med seg seansen og ga henne samme beskjed og da ble hun litt mer ydmyk. Men bare litt. Noen er så fjerne at jeg blir skremt, det er jo ikke greit uansett, men nå er det jo spesielt ugreit. Anonymkode: 5bdb9...59b Tok hun de ut av posen?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #20 Skrevet 27. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med oss som må lese på pakningen pga allergier? Er jo dritredd for å bli dømt som en varetafser så jeg har spist bare set jeg VET jeg kan spise uten å bukke under. Søren altså. Anonymkode: f42bc...65f Forhåpentligvis ser de fleste forskjell på noen som tafser og klemmer på varene, og på noen som står å myser på mikroskriften de bruker til varedeklarasjon 😅 Anonymkode: 844ff...adf 3
Anbefalte innlegg