Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir aldri tagget i konkurranser på Facebook. Ser at venner tagger hverandre hele tiden, men ikke meg..🙄 Dette er jo voksne folk... Eller gjør man sånt kun fordi at andre tagger deg i ting, hva er greia? Tagg en venn du vil dele en middag med feks. Plutselig føler jeg meg så utenfor! Jeg tagger folk svært sjelden selv.. 

Anonymkode: 297bb...314

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant. Jeg har lurt på det samme. Hvem tagger man og hva sier taggene?

Jeg husker for noen år siden at det var en ung skoleelev som sto frem som mobbeoffer. Hun hadde ingen venner. Hun sa det, at på bilder på Facebook hvor hun var avbildet, så ble hun aldri tagget! Noe hun mente var en form for mobbing. 

Skrevet

Tja.. Det er jo uansett ulovlig å ha konkurranser der du ber noen tagge folk😅. Men ser at de som tagger meg er andre mødre med barn på lik alder som mine. Tagger du andre da?? 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tagg en venn du vil dele en middag med feks. Plutselig føler jeg meg så utenfor! 

Anonymkode: 297bb...314

Hvis du føler deg utenfor fordi noen ikke tagger deg på Facebook, anbefaler jeg deg å logge av.

Jeg orker ikke en gang å like eller kommentere hvis jeg blir tagget. Ser ikke poenget. Tagger heller ikke andre.

Anonymkode: 1c05d...1dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...