Gå til innhold

Jeg koser meg glugg i hjel :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ennå ingen barn, men har samboer og to hunder. Samboer drar på jobb og jeg er permittert. 

Koser meg! Står opp når jeg vil, spiser deilig frokost, går tur med hundene. Leser bøker og ser på TV. Lager god mat til samboer når han kommer hjem.

Denne uventede ferien er så deilig.

Anonymkode: 9b387...de8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, hva vil du med dette innlegget??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt du nyter det, fortsett med det! ❤️ 

Anonymkode: a400b...e71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Apocalypte said:

ok, hva vil du med dette innlegget??

Dele gleden :)

• Liker 3
Skrevet

Har ikke noe imot fri selv, men merker at jeg gjerne heller skulle vært på jobb. Greit med mye fritid da, kommer á jour med noen serier og sånn. Ikke bare negativt med all fritiden. 🤓

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dele gleden :)

Det er ikke derfor, du skal gni det inn overfor mennesker som nå sliter med permitteringer, arbeidledighet, økonomisk ruin og 4 unger som de selv må undervise hjemme.  

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Apocalypte said:

Det er ikke derfor, du skal gni det inn overfor mennesker som nå sliter med permitteringer, arbeidledighet, økonomisk ruin og 4 unger som de selv må undervise hjemme.  

Jeg er selv permittert. Det betyr ikke økonomisk ruin. 

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Koser meg også.☺ Permittert og har to barn. Sover lenge på morgenen når de får litt iPad tid hvis de er våkne, spiser en bedre frokost, strikker når de gjør lekser og får masse kvalitetstid. Går en tur i skogen og gjør litt husarbeid. 💛

Anonymkode: 3e93c...8dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Nightcrawler skrev:

Har ikke noe imot fri selv, men merker at jeg gjerne heller skulle vært på jobb. Greit med mye fritid da, kommer á jour med noen serier og sånn. Ikke bare negativt med all fritiden. 🤓

Ja, det blir fort tomt med så mye fri. Det er kjedelig. Vær glad det er midlertidig.

Anonymkode: 74a56...cc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra noen får glede ut av situasjonen. Tipper staten betaler for "ferien" din også.

Jeg har to jobber. Mitt eget foretaket og hovedinntekt er i ferd med å gå konkurs. Jeg gjør ikke noe annet enn å jobbe døgnet rundt. I min andre jobb sitter alle i karantene utenom meg. Det er også en jobb hvor jeg daglig må utsette meg selv for smitte. 

Dere har det ganske greit der dere sitter. Håper dere ofrer en tanke til oss andre som ikke har det like greit.

Anonymkode: 2dd2e...03a

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det blir fort tomt med så mye fri. Det er kjedelig. Vær glad det er midlertidig.

Anonymkode: 74a56...cc1

Det er jeg absolutt! Hadde ikke taklet all denne tiden om jeg ikke visste at det bare er midlertidig.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere har det ganske greit der dere sitter. Håper dere ofrer en tanke til oss andre som ikke har det like greit.

Det er ikke bare-bare med all denne fritiden, særlig hvis man fra før av har en tøff hverdag. Psykisk syke, f.eks. Mange som ikke takler denne nærmest isolasjontilværelsen mange sitter i i dag. Alle har det vel både tungt og enkelt på hver sin måte. Noe sort/hvitt bilde tror jeg ikke det er.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hjemme med 2 skolebarn og ett barnehagebarn! Jobber innen skoleverket.  
koser meg, skulle bare ønske været var bedre så vi kunne vært mer ute.

savner å være kollega og ikke bare mamma, men føler jeg gjør en skikkelig dugnad for landet vårt..

ja jeg koser meg med vin når barna sover og skammer meg ikke!

Anonymkode: 1b395...4ea

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv permittert. Det betyr ikke økonomisk ruin. 

For noen gjør det det, og det har du vel fått med deg.

Skrevet

Utrolig mange kvinner her som nyter å sulle hjemme om dagen. Lurer på hvorfor dere ikke bare er husmødre i utganspunktet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det er koselig å sitte og se på TV hele dagen.

Ser fram til den dagen TV-nyhetene ikke handler om Norge, men om flyktningleire og U-land .

Anonymkode: 61eb2...df2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Koser meg glugg jeg også. 

Har hjemmekontor vel og merke, så gjør akkurat det samme som før bare hjemme fra sofaen. 

Anonymkode: dbb2d...de5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra noen får glede ut av situasjonen. Tipper staten betaler for "ferien" din også.

Jeg har to jobber. Mitt eget foretaket og hovedinntekt er i ferd med å gå konkurs. Jeg gjør ikke noe annet enn å jobbe døgnet rundt. I min andre jobb sitter alle i karantene utenom meg. Det er også en jobb hvor jeg daglig må utsette meg selv for smitte. 

Anonymkode: 2dd2e...03a

Jeg tenker det må være lov å si at man har det greit i disse tider, selv om mange ikke har det. Det kan ikke sammenlignes helt, men: Hvert år er det mange som får igjen mye på skatten. Disse kan ikke la være å glede seg bare fordi det også er mange som får baksmell. Noen får kreft, mens andre blir friskmeldte eller er friske nesten hele livet. Noen får barn, andre får vite at de aldri kan få barn.

Hvis hele Norge møter veggen på likt så går det iallfall ikke rundt det her, så vær glad for at ikke alle havner i kjelleren på likt.

TS: Kos deg! :)

Anonymkode: 713bc...73c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Jobbet i 20 år, betalt skatt i 20 år så null dårlig samvittighet over at jeg nå står i en posisjon der jeg må få litt tilbake. 

Anonymkode: 3e93c...8dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg elsker å ha tid for meg selv uten andre rundt meg. Bruker å ta 2 uker i året fri bare for å finne tilbake til meg selv og filosofere litt over hvem jeg er på en måte. Men merker nå at jeg begynner å bli veldig rastløs av å bare være hjemme, en sånn svak indre uro. Jeg bor alene og landlig, og har en hund, men merker nå at jeg er veldig avhengig av å ha litt spenning som avbrekk. Kan ha noe med at man ikke har friheten til å velge selv, eller at våren er i anmarsj, det er varmere i været og at man blir litt våryr kanskje?

Det er begrenset hvor mye mental stimuli man får av å sove lenge, sitte å se på YouTube, se filmer, gå tur etc. over lang tid. Det er utrolig deilig over en kortere periode, men merker at rastløsheten begynner å henge litt over meg.

Anonymkode: 4129c...222

• Opprett ny...