AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Hører hele tiden at Oslo suger og Bergen er bedre. Men Bergen er mer rikmannsmentalitet enn Oslo føler jeg. Tror eneste problemet Oslo har er kanskje mer kriminalitet. Men hvis det verste er pappa gutter som liker å skryte så kan jeg leve av det i Oslo. Hvis jeg skulle hatt beskrevet forskjellen. Oslo er mer nymoderne og prøver ting. Bergen er rikinger om man går tilbake til 1800 tallet med høy arbeidsledighet. Litt som Kamilla og Tyven filmen. Er liksom mer rike gamle folk som presser samfunnet som jeg ikke er veldig fan av. Oslo føles iallfall som de prøver å inkludere folk til å gjøre noe av seg selv. Dessuten har jeg aldri likt navnet Kristiania. Dette er det jeg forbinder med Oslo Dette forbinder jeg med Bergen. (ikke fan av beatles heller. Rolling Stones er bedre) Anonymkode: de985...d21 1
000VF000 Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Det finnes arrogante folk både i Oslo og Bergen. Jeg bor selv i Oslo og har fint lite til overs for Bergen siden Bergensere ELSKER å hate på Oslo........men det finnes jordnære folk på begge steder. Jeg tror det eneste man kan si er at Oslo er større og derfor har man en større del som er mer "down to earth".
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Oslo har flere antall smittede og det øker, mens i Vestland så ser man at det går ned litt... Anonymkode: 71820...077 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Det er mange som ikke kvalifiserer som rike i Bergen. Anonymkode: 7d673...b0c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 Bergenserne er langt mer inkluderende enn Oslo folk. Anonymkode: f5e39...d48 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bergenserne er langt mer inkluderende enn Oslo folk. Anonymkode: f5e39...d48 Bergensere er nok de mest pratsomme ut av alle nordmenn. Men de fleste er hyggelige Anonymkode: 71820...077 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå