AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Jeg vil ha hårstil som bildet nr 1. Som er ekte laget av frisør. Bildene nederst er bildet av folk som har kjøpt dotten. (Mulig å kjøpe klipe» jeg vurderer å kjøpe denne hårdotten (45kr) og denne hårpynten (35kr) Og bruke det på bryllupet mitt. På den måten slipper jeg å betale 2000 kroner får i fikse håret mitt. Og får fikset det på en 100 lapp. Hva tenker dere? Hvor mye betalte dere for bryllup hårstyl? Anonymkode: 1fedf...0f0
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Jeg syntes ikke dotten var noe fin, men det er jo min mening. Jeg er elendig på hår, går bare rundt i hestehale til vanlig og klipper meg en gang i året. Så betaler gladelig for å få litt hårhjelp akkurat den ene dagen jeg skal gifte meg. Pris på salongen jeg skal til er rundt 2000kr for styling og pynting Anonymkode: a0875...c20 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 Sånn dott ser ofte veldig falsk ut, og det gjorde den på de nederste bildene og. Jeg hadde nok irritert meg i ettertid på at det var der jeg skulle spare inn penger om jeg hadde sett på bildene at håret mitt så falskt ut på de.. Jeg betalte vel 3500 for hår og sminke på salong, var da eneste kunden deres de timene det tok. Men er jo kanskje mulig å få en lærling til å gjøre det rimeligere? Anonymkode: b1922...96c 1
kaleidoskop Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Jeg kjøpte falskt hår som en frisør satte opp i dott. Har veldig tynt hår. Men hadde aldri klart å sette det pent opp selv. Så jeg sier begge deler. Ville sett fin ut på bryllupsdagen!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 Jeg sa aldri at jeg skulle gifte meg, viste bare bilde av oppsett og betalte vanlig lav pris for det. Men det var ikke noe avansert heller, da. Enig i at den dotten ikke var noe fin. Anonymkode: a640e...0b6 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 Jeg sa heller ikke at jeg skulle gifte meg og fikk det bare stylet, men nå hadde jeg løst hår og ikke dott og annet i da. Anonymkode: d307a...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå