Gjest Sibirstjerne Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Hei. gravid uke 41+0. Våknet tidlig på morgenen i dag med murringer, gikk på toalettet og der kom det slim blandet med rosa og brunt blod. Holdt med to tørk så var det borte, ikke kommet noe mer. Har hyppige kynnere og magen er konstant hard. Har mye murringer, kjenner godt med liv. Har vært i kontakt med føden, de sier det høres ut som jeg er i latensfasen. Du som har hatt tegningsblødning, hvor lang tid tok det før du fikk rier? Evt. vannavgang?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Fikk tegningsblødning (uten slim) en onsdags morgen. Hadde en eller to murringer den dagen. Så neste morning (torsdag) hadde jeg lysrosa blodig slim heledagen, hadde da mensen murringer først i mage så beveget det seg til ryggen og til slutt i rumpe å lår før jeg innså at jo dette var rier når kl var 23 samme dag ringte vi. Var fremme kl 00:30 med 6cm åpning. 4 timer senere var hen født. Så jegville pakket ferdig baggen 😄 Anonymkode: a3503...cac
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Før første fødsel var det som du beskriver, jeg fikk litt blod og slim på papiret da jeg var på do om morgenen. Første rie kom 4-5 timer senere. Mellom blødningen og riene hadde jeg sterke kynnere som etter hvert ble regelmessige. Nå før andre fødsel begynte det på samme måte rundt kl. 16, og fortsatte å komme litt innimellom fram til vannet gikk halv to på natten. Riene startet kort tid etter at vannet gikk. Lykke til med fødsel! Anonymkode: f580b...fa6
Gjest Sibirstjerne Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Tusen takk for alle tilbakemeldinger😊. Lille gutt ble født i dag, en helt uvirkelig opplevelse❤️
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, Sibirstjerne skrev: Tusen takk for alle tilbakemeldinger😊. Lille gutt ble født i dag, en helt uvirkelig opplevelse❤️ Ser der, var det jeg «visste» ! Gratulerer ! Anonymkode: a3503...cac 1
Gjest Sibirstjerne Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser der, var det jeg «visste» ! Gratulerer ! Anonymkode: a3503...cac Tusen takk🥰
Deseo Skrevet 29. mars 2020 #7 Skrevet 29. mars 2020 11 timer siden, Sibirstjerne skrev: Tusen takk for alle tilbakemeldinger😊. Lille gutt ble født i dag, en helt uvirkelig opplevelse❤️ Gratulerer så mye med lille prinsen! 😍❤️🥰
Gjest Sibirstjerne Skrevet 29. mars 2020 #8 Skrevet 29. mars 2020 2 timer siden, Deseo skrev: Gratulerer så mye med lille prinsen! 😍❤️🥰 Tusen takk😍🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå