AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Jeg har ved flere tilfeller erfart "vakter" som betjener videooverføring komme fysisk for å analysere meg, kan vi forvente at kamera overføring der kunder blir analysert fra mennesker av mennesker med dårlige bedømmelser bli fjernet for at mennesker igjen kan føle seg trygg og være seg selv selv i en butikk etc. Er tiden inne for å gjøre et folkeopprør mot overvåkning fra mennesker uten å vise sin egen identitet? Anonymkode: f5986...a11 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 I hvilke situasjoner har du erfart dette? Mener du videoovervåking i butikker? Anonymkode: be598...207 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Jeg har erfart det i butikker etc. Videoovervåkning av mennesker som ikke er opptatt verdi i mennesker, men som skal gjøre "jobben" sin ved å overkjøre seg noen til å bli være en "kandidat" i deres øyne til å være tyv. F.eks, den gang da jeg var i en matbutikk med langt flere produkter enn det jeg var vant til, og da brukte jeg lengre tid til å se hva som var der. Og plutselig ser jeg han, kommet for å undersøke meg. Det er ikke heldig i det hele tatt, men du mister respekt til butikk og menneskeverd, og det som er av kameraer som fotfølger deg uansett hvor du går, uten å vite hvilke analysering verktøy de bruker, kanskje til og med blir du i ditt uvitenhet lagret som kandidat i deres register. Etter min mening holder det politiske langt etter til å beskytte befolkningen mot det jeg vil si er mafia gruppe som operer bak kameraovervåkning. Anonymkode: f5986...a11 1
jabx Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ved flere tilfeller erfart "vakter" som betjener videooverføring komme fysisk for å analysere meg, kan vi forvente at kamera overføring der kunder blir analysert fra mennesker av mennesker med dårlige bedømmelser bli fjernet for at mennesker igjen kan føle seg trygg og være seg selv selv i en butikk etc. Er tiden inne for å gjøre et folkeopprør mot overvåkning fra mennesker uten å vise sin egen identitet? Anonymkode: f5986...a11 Nei, det har du ikke erfart. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå