Gå til innhold

Begynne opplæring i bolig nå i disse tider ? Har barn , hjemmeskole og eksamener

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går siste året av bachelor graden, skriver oppgave , mannen omskoleres og jobber også med sin avsluttende del av sin grad, vi følger undervisning på dataen og samarbeider han driver med hovedprosjekt som han samarbeider med andre medstudenter om.

Nå er barnehagen og skolen stengt ytterligere , og vi har barn hjemme. De krever også sine rutiner, utfordringer og skolearbeid.

Jeg skal egentlig begynne i opplæring som vikar i bolig nå. Det er ti beboere, og de reiser hjem til foreldrene i helger , får besøk av familie osv. Nå som det viser seg at friske unge mennesker også kan få alvorlige komplikasjoner av Corona, så er jeg litt redd for å dra med smitte hjem til familien 😔😬 Hva tenker dere?

Nå som barna er hjemme blir det altfor lite tid til studiet også, og kan ikke skrive meg opp på flere vakter enn de fire i opplæring uansett. Ikke før skolen og bhg åpner , og vi foreldrene får mer tid til skolen igjen. 

Hva tenker dere? Ville dere sagt at du måtte vente med opplæring??? Jeg vil jo ikke miste jobben!!! 

Saken er at jeg ikke MÅ ha denne inntekten fra jobben, jeg har studielån ut juni, og skal fortsette å studere på siden av jobben Uansett, men jeg vil jo likevel ikke miste denne jobben som jeg kanskje kan ha lenge :S 

Sjefen og meg skulle avtale vakter denne uka , og jeg venter bare mail. Jeg tror hun forstår om jeg vil vente ,men........

Anonymkode: ada4f...539

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opp.

Anonymkode: ada4f...539

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten bare høre med sjefen.

Jeg ville ikke brukt smitte som argument med det at det er mye med å kombinere studier og barnepass.

Men om du trenger jobben så må du også ta opplæringsvaktene dersom sjefen sier det er nødvendig.

Anonymkode: 4c8e7...2d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...