Gå til innhold

Tips eller råd til en veldig «grower», men ikke «shower»?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som ser ut som showers er og growers. Så når du ser en naken mann for første gang vil du ikke kunne vite om den store faktisk bare blir litt større eller faktisk blir et monster.

Så når en på 5cm kan bli 20cm, kan og en på 15cm øke opp mot 25cm. Så at store i slapp tilstand er showers er en feilaktig antakelse. Noen kan overraske 2 ganger. 

Anonymkode: c9203...fe0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser aldri på slappe, men kan vel glane litt når de er stive.
Så ts, du har mest sannsynlig ikke noe å være redd for - fleste med mye i trusa har mye pung!

Anonymkode: 7c128...eb8

AnonymBruker
Skrevet

kun menn med dårlig selvtillit, som bekymrer seg om størrelsen på pikken.

hilsen mann med god selvtillit.

Anonymkode: fe4a8...213

AnonymBruker
Skrevet
På 29.3.2020 den 12.23, GulSitron skrev:

Jeg synes grower er bedre en shower. 
men shower ser jeg jo størrelsen på og vet hva jeg får i både slapp og erigert tilstand. 
grower er som en overraskelse 

Jepp, growers er bursdag og julaften på en gang, showers er striskjorte og havrelefse. 

Anonymkode: 841e7...a56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 27.3.2020 den 17.39, AnonymBruker skrev:

Kanskje har du lavt nivå av sink i kroppen. L-arginin og L-citrullin, mineraler, D vitamin og rette fettkilder, proteinrik kost, vil gi deg trøkk. Hvis du i tillegg trener styrke annenhver dag, spiser sunt, så øker testosteronnivået. Da vil nok noe av din uro forsvinne. Ta vare på deg selv. Er du en som drikker mye, ruser deg, spiser medikamenter, da vil jeg tro du skjønner at du i hverdagen vil oppleve angst. Gi deg 120 dager med det jeg nevner. Skriv dagbok, skriv positivt. Du vil kunne endre mye på disse 3 månedene. Kanskje kommer du ut av dette som deg selv, den beste av deg selv. Lykke til.

Du har sikkert gode råd for en sunn livsstil, men de hjelper ikke på størrelsen til en penis i slapp tilstand. ;) Det eneste må være at dersom fyren er overvektig så vil mer av penis bli synlig dersom fettet i nedre mageregioner blir mindre.

Anonymkode: bb622...44b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2020 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Du har sikkert gode råd for en sunn livsstil, men de hjelper ikke på størrelsen til en penis i slapp tilstand. ;) Det eneste må være at dersom fyren er overvektig så vil mer av penis bli synlig dersom fettet i nedre mageregioner blir mindre.

Anonymkode: bb622...44b

Der tar du feil. Med de fettsyrene og nevnte aminosyrer vil mange prosesser føre til mer blod i penis, lettere ereksjon, gjøre noe med fettforbrenning slik at den blir mer synlig, større blodvolum, mer spermvolum, osv. Så nei, kan mer om fysiologi enn de fleste. Prøv da vell. Gi deg selv 120 dager eller lev videre som ignorant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...