AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Jeg har mye angst og opplever generelt at min junior er vanvittig liten til daglig dvs kanskje 3-4cm i slapp tilstand. Så jeg går egentlig rundt med et inntrykk av at den er liten dagen lang. Men realiteten er at den vokser til 16cm i erigert tilstand som er ganske normalt(?) Har dere noen tips til hvordan jeg kan håndtere dette? Det er jo litt flaut hvis jeg går i bokseren eller noe foran ei dame og det ser ut som den er liten, men den er ikke det når den er erigert? Anonymkode: 9ab92...4de
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mye angst og opplever generelt at min junior er vanvittig liten til daglig dvs kanskje 3-4cm i slapp tilstand. Så jeg går egentlig rundt med et inntrykk av at den er liten dagen lang. Men realiteten er at den vokser til 16cm i erigert tilstand som er ganske normalt(?) Har dere noen tips til hvordan jeg kan håndtere dette? Det er jo litt flaut hvis jeg går i bokseren eller noe foran ei dame og det ser ut som den er liten, men den er ikke det når den er erigert? Anonymkode: 9ab92...4de De fleste vet at det er er mest normalt med en grower, så det skal du bare slappe helt av med. Vet om folk som har din størrelse slapp og blir nesten 20 cm stiv. Du har jo stor og fin størrelse stiv, og det er jo det som betyr noe.🙂 Anonymkode: a3972...a6e 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 Det er ingen ting å håndtere. Jeg ser ALDRI på tissene til påkledde menn, aldri gjort det heller. Ikke i badebukser en gang. Ei heller bryr jeg meg det aller minste om hva som er "normalt".Jeg har hatt kjærester med veldig små peniser som har blitt store, ganske små som forble liten (knallbra sex, mye enklere og en super fyr), en som var for stor (gjorde bare vondt) osv. Det er kun, og kun de jeg har sett naken i forbindelse med at JEG SKAL HA SEX MED HAM at utseende på penis legges merke til, og selv da er det fullstendig underordnet hvordan den SER ut og hvor stor den er (13 vs 16 cm, hva så?) , det er mye viktigere alt en mann gjør, kysser, stryker og sexen. Penisen er bare et verktøy. Jeg har jobbet med de samme kollegaene i 20 år. Jeg har hatt kompiser i 40. Jeg aner ikke det spøyt om størrelsen deres, selv om vi har vært i svømmehaller og på stranda. Selv eks-kjærester kan jeg jo bare sammenligne med hverandre, så ikke vet jeg om mannen min er stor eller liten egentlig. Jeg fatter ikke hvorfor jeg skulle sjekke det mot noe gjenomsnitt? Og i slapp tilstand, da tisser han med den? Hvorfor skulle jeg eller han foretrekke at den var så stor som mulig da? Hvor ofte går du i bokseren foran potensielle sexpartnere som du du tror bryr seg? Hvorfor skulle noen bry seg? Anonymkode: 1a976...cbc 15
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 Eksen min var og slik, og tror at de fleste egentlig er det. Har aldri tenkt over det en gang, siden jeg anser det som så normalt at penis er liten og stygg når den er slapp 😅 Bestekompisen min er en shower, og det er første gang jeg har sett i mitt liv. Har hatt sex med rundt 50 peniser og sett enda flere så idk🤷🏼♀️ Anonymkode: 26203...e3a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 Hvorfor er det flaut? Mannen min har sånn ca verdens fineste...ehm ja - og den er jo ikke sånn i slapp tilstand. Har sjeldent sett noen som ikke har stor forskjell i slapp/erigert tilstand, det er vel normalen? Jeg antar ikke noe som helst utfra tilstanden utenom erigert. Men jeg kunne kanksje lurt om det var en ikkeeksisterende ting der som kunne minne om en penis. Om den liknet på min innovertiss hadde jeg kanskje bemerket meg det. Anonymkode: 52b3d...8e5 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #6 Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mye angst og opplever generelt at min junior er vanvittig liten til daglig dvs kanskje 3-4cm i slapp tilstand. Så jeg går egentlig rundt med et inntrykk av at den er liten dagen lang. Men realiteten er at den vokser til 16cm i erigert tilstand som er ganske normalt(?) Har dere noen tips til hvordan jeg kan håndtere dette? Det er jo litt flaut hvis jeg går i bokseren eller noe foran ei dame og det ser ut som den er liten, men den er ikke det når den er erigert? Anonymkode: 9ab92...4de Det synes ikke gjennom bokseren og det som teller er jo størrelsen når den er erigert. Anonymkode: 9ce15...96b 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #7 Skrevet 27. mars 2020 Det er jo bare digg å suge en fyr der du først får plass til hele penisen og vell så det i munnen, og kjenne at den vokser seg større og større! syns ikke du skal bekymre deg for dette. Anonymkode: 201a7...dda 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #8 Skrevet 27. mars 2020 Som kvinne tenker jeg ikke noe særlig over fyrens penisstørrelse i slapp tilstand. Om man har en seksuell relasjon så vet man jo uansett at den har en grei størrelse når den er stiv og faktisk skal brukes. I motsetning til hva dere menn åpenbart tror, så går ikke vi kvinner rundt og fokuserer på peniser hele tida, vi har nok med oss selv og er minst like redd for hva dere synes om oss. Tror du overtenker dette veldig, og heller burde fokusere på å nyte et bra og normalt sexliv. Anonymkode: 9d162...6e8 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #9 Skrevet 27. mars 2020 Tips: Ikke gå rundt naken eller i bokseren rundt tilfeldige damer. Hvis du har funnet en dame du vil ligge med og som vil ligge med deg, har dere forhåpentligvis begynt forsiktig med klærne på, og penisen rekker å vokse før hun ser deg naken, og hun vil fort finne ut at det er en grower. Dessuten vil et fåtall kvinner stirre og lure på hva som befinner seg i badeshortsen med mindre dere faktisk skal ligge sammen, så der er ikke noe å gruble på engang. Det er kun de gangene jeg har sett menn med så store peniser at det er umulig å ikke legge merke til det at jeg har brydd meg, og da har det kun vært fordi det var veldig forstyrrende. Jeg tror de fleste kvinner har vært borti growers, og det er i alle fall ikke noe jeg bryr meg om. Jeg skal ikke ha en slapp penis inni meg uansett. Du trenger ikke å gå rundt i bokseren rundt kvinner før ETTER dere har hatt sex, og da har hun allerede sett den erigert. Anonymkode: cdbcf...405 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #10 Skrevet 27. mars 2020 Kanskje har du lavt nivå av sink i kroppen. L-arginin og L-citrullin, mineraler, D vitamin og rette fettkilder, proteinrik kost, vil gi deg trøkk. Hvis du i tillegg trener styrke annenhver dag, spiser sunt, så øker testosteronnivået. Da vil nok noe av din uro forsvinne. Ta vare på deg selv. Er du en som drikker mye, ruser deg, spiser medikamenter, da vil jeg tro du skjønner at du i hverdagen vil oppleve angst. Gi deg 120 dager med det jeg nevner. Skriv dagbok, skriv positivt. Du vil kunne endre mye på disse 3 månedene. Kanskje kommer du ut av dette som deg selv, den beste av deg selv. Lykke til. Anonymkode: c9203...fe0 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #11 Skrevet 27. mars 2020 Vi kvinner bryr oss ikke om hvordan en penis er i slapp tilstand. Anonymkode: 7ff23...fd1 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #13 Skrevet 28. mars 2020 Du går vel ikke i stram boxer foran andre enn en du ligger med og hun vet jo fra før eller evn får straks vite hva som gjemmer seg der. Men på stranda og sånn ville jeg gått i slapp stor badeshorts , og ville heller ikke shavet underlivet første gang du skal kle deg naken for en kvinne, da virker den enda mindre. Men etter dere har hatt sex noen ganger og hun vet at den vokser mye så kan du shave deg. Anonymkode: f0898...650
Jasmine9 Skrevet 28. mars 2020 #14 Skrevet 28. mars 2020 Dette er helt vanlig! Ikke gå rundt med disse destruktive tankene. Du ødelegger deg selv på det viset. Legg dem i søpla og vit at en slapp penis er det de færreste som henger seg oppi hvordan er. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #17 Skrevet 29. mars 2020 Dette sitter kun i hodet ditt. Begynn å gå regelmessig i svømmehall og dusj naken. Etter en stund merker du at det finnes peniser i alle former og fasonger. Da ser du at det er mange andre i samme båt som deg. Nervøsitet gjør at den krymper ytterligere, men når man er komfortabel med å være naken sammen med andre, avtar dette. Anonymkode: a34a1...89c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #18 Skrevet 29. mars 2020 Growers er jo det kuleste. Når man kan se og kjenne den vokser! Slappe peniser er ikke noe interresante overhodet Anonymkode: 649cc...62c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #19 Skrevet 29. mars 2020 De fleste er jo growers. Samboeren min tror jeg helt seriøst er 4 cm i ordentlig slapp tilstand, mens den er 19-20 cm erigert. Det plager ikke meg at den er liten når den er slapp, for hva skal jeg uansett med den når den er slapp? Anonymkode: b50d2...61b 4
GulSitron Skrevet 29. mars 2020 #20 Skrevet 29. mars 2020 Jeg synes grower er bedre en shower. men shower ser jeg jo størrelsen på og vet hva jeg får i både slapp og erigert tilstand. grower er som en overraskelse 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå