Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan lever dere i tiden etter innsett? 

Holder dere dere i ro og unngår mat- og drikkevarer på samme måte som om dere skulle vært gravide? Hva med sex? 

Anonymkode: b4166...3c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lever helt som gravid ift mat. Er også veldig forsiktig ift ridning, trening, løfting osv. Men ang. Det så handler det vel mest om at enn ikke skal legge skylden på seg selv om det går galt. Får beskjed om å vente med sex til en uke etter innsett. Har dog sjeldent fristet, både av redsel, og pga lutinus. Har kun hatt sex en gang i rugetiden, og da var jeg helt sikker på at det ikke hadde gått😝 (men viste seg at jeg tok feil🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 27.3.2020 den 16.43, bondekone skrev:

Lever helt som gravid ift mat. Er også veldig forsiktig ift ridning, trening, løfting osv. Men ang. Det så handler det vel mest om at enn ikke skal legge skylden på seg selv om det går galt. Får beskjed om å vente med sex til en uke etter innsett. Har dog sjeldent fristet, både av redsel, og pga lutinus. Har kun hatt sex en gang i rugetiden, og da var jeg helt sikker på at det ikke hadde gått😝 (men viste seg at jeg tok feil🙈

Okay :) Hvorfor er det egentlig risikabelt å ha sex? Føler jeg har fått lite info der vi har vært.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okay :) Hvorfor er det egentlig risikabelt å ha sex? Føler jeg har fått lite info der vi har vært.

Antakelig mest for at enn ikke skal legge skylda på seg selv om det skulle skje noe. Etter uttak bør man derimot vente litt pga infeksjonsfare😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg levde som jeg skulle være gravid mellom innsett og test. Sikkert enda mer forsiktig og, for som bondekone nevner, å ikke kunne legge skylda på meg selv (selv om man etter all sannsynlighet ikke har noe som helst skyld hvis det ikke går). Dette gjaldt råd for kost og alkohol da. Jeg holdt meg ikke mer i ro enn vanlig, men jeg driver ikke med hard trening til vanlig heller. Vi fikk beskjed om å ikke ha sex og å unngå store fysiske anstrengelser de første 4 dagene etter innsett, men resten av rugetida var det uproblematisk.  

Anonymkode: c0a63...d8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...