AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #1 Skrevet 27. mars 2020 Hvordan lever dere i tiden etter innsett? Holder dere dere i ro og unngår mat- og drikkevarer på samme måte som om dere skulle vært gravide? Hva med sex? Anonymkode: b4166...3c0
bondekone Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Lever helt som gravid ift mat. Er også veldig forsiktig ift ridning, trening, løfting osv. Men ang. Det så handler det vel mest om at enn ikke skal legge skylden på seg selv om det går galt. Får beskjed om å vente med sex til en uke etter innsett. Har dog sjeldent fristet, både av redsel, og pga lutinus. Har kun hatt sex en gang i rugetiden, og da var jeg helt sikker på at det ikke hadde gått😝 (men viste seg at jeg tok feil🙈) 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 På 27.3.2020 den 16.43, bondekone skrev: Lever helt som gravid ift mat. Er også veldig forsiktig ift ridning, trening, løfting osv. Men ang. Det så handler det vel mest om at enn ikke skal legge skylden på seg selv om det går galt. Får beskjed om å vente med sex til en uke etter innsett. Har dog sjeldent fristet, både av redsel, og pga lutinus. Har kun hatt sex en gang i rugetiden, og da var jeg helt sikker på at det ikke hadde gått😝 (men viste seg at jeg tok feil🙈) Okay Hvorfor er det egentlig risikabelt å ha sex? Føler jeg har fått lite info der vi har vært. Anonymkode: b4166...3c0
bondekone Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okay Hvorfor er det egentlig risikabelt å ha sex? Føler jeg har fått lite info der vi har vært. Anonymkode: b4166...3c0 Antakelig mest for at enn ikke skal legge skylda på seg selv om det skulle skje noe. Etter uttak bør man derimot vente litt pga infeksjonsfare😉
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 Jeg levde som jeg skulle være gravid mellom innsett og test. Sikkert enda mer forsiktig og, for som bondekone nevner, å ikke kunne legge skylda på meg selv (selv om man etter all sannsynlighet ikke har noe som helst skyld hvis det ikke går). Dette gjaldt råd for kost og alkohol da. Jeg holdt meg ikke mer i ro enn vanlig, men jeg driver ikke med hard trening til vanlig heller. Vi fikk beskjed om å ikke ha sex og å unngå store fysiske anstrengelser de første 4 dagene etter innsett, men resten av rugetida var det uproblematisk. Anonymkode: c0a63...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå